Показати схожі тендери

Закупівля Пароочисник - ДК 021:2015 – 39710000-2 – Електричні побутові прилади від Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-11-005785-a
Id Tender 87cdfb673d3043c792fd705e1e7cd46f
План UA-P-2025-11-11-006356-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.11.2025 11:34
Остання зміна 16.12.2025 13:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
199 995.83 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.11.2025 11:34 до 23.11.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2025 11:34
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2025 11:34
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.11.2025 01:00
до 16.12.2025 13:42
Залишилось 4 днів 19 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.12.2025 13:42
до 22.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.12.2025 13:42
-
Період уточнень
з 11.11.2025 11:34 до 20.11.2025 00:00
Період оскарження
з 11.11.2025 11:34 до 20.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.11.2025 01:00 до 16.12.2025 13:42
Період кваліфікації
з 23.11.2025 01:00 до 16.12.2025 13:42
Основні параметри
Пароочисник - ДК 021:2015 – 39710000-2 – Електричні побутові прилади
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
199 995.83 грн.
Пароочисники - ДК 021:2015 – 39710000-2 – Електричні побутові прилади (Пароочисник – ДК 021:2015 – 39713000-3 – Електричні побутові прилади для прибирання; праски)
Назва предмета закупівлі
Пароочисники - ДК 021:2015 – 39710000-2 – Електричні побутові прилади (Пароочисник – ДК 021:2015 – 39713000-3 – Електричні побутові прилади для прибирання; праски)
Очікувана вартість
199 995.83 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1999,96
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пароочисник - ДК 021:2015 – 39710000-2 – Електричні побутові прилади
Код ДК 021:2015
39713000-3 - Електричні побутові прилади для прибирання; праски
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
100 % післяоплата. На 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акту прийому-передачі товару або видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойсу)), за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України (якщо учасник – платник ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ювента Групп"
Пропозиція:
199 995.83 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.11.2025 09:59
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
11.11.2025 11:34
Критерії прийнятності
11.11.2025 11:34
-
11.11.2025 11:34
-
11.11.2025 11:34
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Якимчук Марина Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380444652642
Замовник
ЄДРПОУ
45246390
Повна назва
Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Поштовий індекс
01032
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
пл. Вокзальна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Пароочисники - ДК 021:2015 – 39710000-2 – Електричні побутові прилади (Пароочисник – ДК 021:2015 – 39713000-3 – Електричні побутові прилади для прибирання; праски)
Період вимог/скарг з 16.12.2025 13:42 по 22.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.11.2025 01:00 по 20.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до підпунктів 1-2 пункту 44 Особливостей. Відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до пункту 45 Особливостей. Відсутні підстави визначені пунктом 47 Особливостей щодо відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з вимогами Закону та Особливостей - відсутні.
Документи кваліфікації
16.12.2025 13:42
Довідка НАЗК
16.12.2025 13:42
Повідомлення про рішення
02.12.2025 10:46
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 15:15
Електроний протокол про продовження строку
23.11.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з детальним розглядом відповідності інформації та документів, наданих учасником ТОВ "Ювента Групп" у складі тендерної пропозиції, вимогам тендерної документації в частині технічних, якісних, кількісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, а також приймаючи до уваги те, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника на закупівлю: Пароочисник - ДК 021:2015 – 39710000-2 – Електричні побутові прилади (номер оголошення в ЦБД UA-2025-11-11-005785-a ) спливає 28.11.2025, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Ювента Групп" ,до 20 робочих днів. ВИРІШЕНО: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Ювента Групп" у закупівлі № UA-2025-11-11-005785-a - Пароочисник - ДК 021:2015 – 39710000-2 – Електричні побутові прилади до 20 робочих днів. 2.Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, відповідно до частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа _____________ Герасимова Н.Ю. ПРОТОКОЛ № 119 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 27.11.2025
Дата продовження строку розгляду
27.11.2025 15:15
Дата кінця розгляду
20.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВИРІШЕНО: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника.Вимога про усунення невідповідностей Шановний учасник! У складі тендерної пропозиції були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - На вимогу пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки товару, який відповідає предмету закупівлі ДК 021:2015 – 39710000-2 - Електричні побутові прилади та/або іншого товару, який відповідає предмету закупівлі. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). Учасником надано договір не у повному обсязі, а саме відсутні специфікації, які являються невід’ємною частиною цього Договору (п.1.2 Договору №2304/1 від 23.04.2025) - на вимогу пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати Цінову пропозицію за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Учасником надано сканована копія Цінової пропозиції. Крім того, у колонці 14 має бути зазначено суму без ПДВ , натомість учасник зазначив суму з ПДВ. - на вимогу п.п. 6.2 пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати Довідку з відомостями про учасника. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Учасником надано сканована копія Довідки з відомостями про учасника. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності: - пункт 2 Додаток 2 до тендерної документації; - пункт 3 Додаток 2 до тендерної документації; - п.п. 6.2 пункту 6 Додаток 2 до тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки товару, який відповідає предмету закупівлі ДК 021:2015 – 39710000-2 - Електричні побутові прилади та/або іншого товару, який відповідає предмету закупівлі. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). - Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. (УВАГА! Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП); - Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП.
Створено
02.12.2025 10:45
Надати до
03.12.2025 10:45
Договір
UA-2025-11-11-005785-a-b1
Очікує підписання
199 995.83 грн.
199 995.83 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
5 (штуки)
Пароочисник - ДК 021:2015 – 39710000-2 – Електричні побутові прилади
Номенклатура
Пароочисник - ДК 021:2015 – 39710000-2 – Електричні побутові прилади
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Повна назва
Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45246390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Ювента Групп"
Повна назва
ТОВ "Ювента Групп"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39078467

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
199 995.83 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2025 01:00
Замовник:
Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380444652642
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
199 995.83 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2025 01:00
Замовник:
Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380444652642
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності