Показати схожі тендери

Закупівля Наземний роботизований комплекс «RATEL Н» від Визирська сільська рада Одеського району Одеської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-016072-a
Id Tender bca6d5b6ddef4cd1bdfc2629437680ad
План UA-P-2025-11-10-018063-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.11.2025 20:42
Остання зміна 04.12.2025 21:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 000 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 20:40 до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 20:40
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 20:40
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2025 00:00
до 25.11.2025 20:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 20:07
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.11.2025 20:07
до 04.12.2025 21:09
Період уточнень
з 10.11.2025 20:40 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 20:40 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 00:00 до 25.11.2025 20:07
Період кваліфікації
з 18.11.2025 00:00 до 25.11.2025 20:07
Основні параметри
Наземний роботизований комплекс «RATEL Н»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 000 000 грн.
Наземний роботизований комплекс «RATEL Н»
Назва предмета закупівлі
Наземний роботизований комплекс «RATEL Н»
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Наземний роботизований комплекс «RATEL Н»
Код ДК 021:2015
34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, за адресою, визначеною Замовником
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок після поставки товару буде здійснюватися на підставі підписаних сторонами видаткової накладної, протягом 20 календарних днів. Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється по факту поставки товару протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДЖЕЙКЕЙ ЛЕНД ВІКЛЗ"
Пропозиція:
2 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 20:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Дем'яненко
Електронна пошта
Телефон
+025595585
Сайт:
https://vyzyrska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04378669
Повна назва
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Поштовий індекс
67543
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеський район, с. Визирка
Адреса
вул. Ставніцера Олексія, будинок 56
Кваліфікація
Лот № 1 Наземний роботизований комплекс «RATEL Н»
Період вимог/скарг з 25.11.2025 20:07 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 00:00 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 20:08
Довідка НАЗК
25.11.2025 20:07
Повідомлення про рішення
24.11.2025 19:09
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
24.11.2025 12:56
Електроний протокол про продовження строку
18.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 20:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 20:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеної закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану Учасником. Задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, та в зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
24.11.2025 12:56
Дата кінця розгляду
17.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1. Вимогами Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Гарантійний лист про те, що відносно Учасника не застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» виходячи з положень Конституції України, Декларації про державний суверенітет України та загальновизнаних міжнародних норм і правил». Учасником на виконання цих вимог у складі документів тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Гарантійний лист про те, що відносно Учасника не застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» виходячи з положень Конституції України, Декларації про державний суверенітет України та загальновизнаних міжнародних норм і правил. 2. Вимогами Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Довідка довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії (з додатком), та надати її скан». Крім того, вимогами тендерної документації зазначено, що у разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз’яснення/нь державних органів. Учасником на виконання цих вимог у складі документів тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Довідку довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії (з додатком), та надати її скан. Або надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначити законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз’яснення/нь державних органів. Керуючись п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник може відхилити ТП Учасника у разі невиправлення виявлених Замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі ТП, та/або якщо Учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
24.11.2025 19:07
Надати до
25.11.2025 19:07
Договір
UA-2025-11-10-016072-a-a1
Підписаний і діє
Номер
176
2 000 000 грн.
2 000 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.12.2025
Строк дії договору з
04.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Наземний роботизований комплекс «RATEL Н»
Номенклатура
Наземний роботизований комплекс «RATEL Н»
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Повна назва
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04378669

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДЖЕЙКЕЙ ЛЕНД ВІКЛЗ"
Повна назва
ТОВ "ДЖЕЙКЕЙ ЛЕНД ВІКЛЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45018662

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.12.2025 21:09
-
04.12.2025 21:08
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+025595585
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+025595585
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності