Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту внутрішнього приміщення з облаштуванням мистецького простору у Ліцеї №38 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: 79069, м. Львів, вул. Порічкова, 4а від Ліцей № 38 Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-015039-a
Id Tender 878a8a99b03c4b6191e5a7bd8aa4a7bf
План UA-P-2025-11-10-018686-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.11.2025 17:52
Остання зміна 04.12.2025 17:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
688 962 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 17:51 до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 17:51
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 17:51
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2025 00:00
до 24.11.2025 08:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2025 08:38
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.11.2025 08:38
до 04.12.2025 17:05
Період уточнень
з 10.11.2025 17:51 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 17:51 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 00:00 до 24.11.2025 08:38
Період кваліфікації
з 18.11.2025 00:00 до 24.11.2025 08:38
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту внутрішнього приміщення з облаштуванням мистецького простору у Ліцеї №38 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: 79069, м. Львів, вул. Порічкова, 4а
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
688 962 грн.
Послуги з поточного ремонту внутрішнього приміщення з облаштуванням мистецького простору у Ліцеї №38 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: 79069, м. Львів, вул. Порічкова, 4а
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту внутрішнього приміщення з облаштуванням мистецького простору у Ліцеї №38 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: 79069, м. Львів, вул. Порічкова, 4а
Очікувана вартість
688 962 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3444,81
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту внутрішнього приміщення з облаштуванням мистецького простору у Ліцеї №38 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: 79069, м. Львів, вул. Порічкова, 4а
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79069, Україна, Львівська область, Львів, Порічкова, 4а
Дата постачання по
21.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Підрядником Послуги здійснюється Замовником на підставі підписаного Сторонами Акта КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3) впродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати їх підписання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Манько Юрій Іванович"
Пропозиція:
606 123 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 17:51
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Демус Остап Васильович
Електронна пошта
Телефон
380637189097
Замовник
ЄДРПОУ
22350232
Назва (англійською мовою)
Licei № 38 Lvivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Ліцей № 38 Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Licei № 38 Lvivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
79069
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
Порічкова, 4а
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту внутрішнього приміщення з облаштуванням мистецького простору у Ліцеї №38 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: 79069, м. Львів, вул. Порічкова, 4а
Період вимог/скарг з 24.11.2025 08:38 по 30.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 00:00 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.11.2025 08:39
Довідка НАЗК
24.11.2025 08:38
Повідомлення про рішення
24.11.2025 08:37
Скарги та рішення
22.11.2025 16:28
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
18.11.2025 00:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 17:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 17:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 7 (ПРОТОКОЛ) м. Львів 22.11.2025 р. уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "Манько Юрій Іванович" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з поточного ремонту внутрішнього приміщення з облаштуванням мистецького простору у Ліцеї №38 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: 79069, м. Львів, вул. Порічкова, 4а, 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-11-10-015039-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1.1. та п. 1.2. Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник надає довідку в довільній формі про наявність працівника (-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі. Довідка повинна бути складена на фірмовому бланку Учасника (за наявності), містити вихідний номер, бути підписана уповноваженою особою Учасника та засвідчена печаткою Учасника (за наявності). (п. 1.1) Учасник надає копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників та/або скан-копії трудових книжок (достатньо надати скан-копії сторінки трудової книжки з ПІБ працівника та сторінки із записом про прийняття на роботу) (п. 1.2.) Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників (Вих. № 101 від 12.11.2025р.), у якій надано перелік із 6 (шести) працівників, однак із наданого Учасником наказу про прийняття на роботу Стосика Андрія Васильовича випливає, що він є працівником ТОВ «Антисепт плюс» (якого Учасник залучає як співвиконавця/субпідрядника). На інших працівників, Учасником не надано наказів про прийняття на роботу/скан копії трудових книжок (у відповідності вимогам п. 1.2 Розділу 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - довідку довільної форми про наявність працівників Учасника (штатних працівників); - скан-копії наказів про прийняття на роботу або трудових книжок (на виконання вимог п. 1.1 та 1.2 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації). У разі залучення працівників за цивільно-правовими договорами або договорами субпідряду, необхідно надати документи, що передбачені абзацами 3 та 4 пункту 1.1. Розділу 1. Додатку 1. 2. Відповідно до абз. 2 та 3 п. 1.1. Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник у випадку, якщо планує залучити до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, спроможності інших осіб (співвиконавців) на підставі цивільно-правових договорів, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції:- довідку в довільній формі, що повинна містити інформацію про : повне найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи, яку планується залучати; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб); місцезнаходження (місце проживання); прізвище, ім’я, по батькові керівника (для юридичних осіб); опис кваліфікації та/або досвіду залученої особи; вид і предмет цивільно-правового договору, на підставі якого передбачається залучення такої особи (співвиконавця, субпідрядника), яку Учасник планує залучати до надання послуг (виконання робіт) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку без зазначення інформації про керівника юридичної особи-співвиконавця, опису кваліфікації та/або досвіду залучених осіб, виду та предмета цивільно-правового договору, на підставі якого залучають співвиконавця. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений довідку довільної форми із зазначенням всієї інформації, що вимагається абз. 3 п. 1.1. Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації. 3. На виконання абз. 4 п. 1.1. Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник повинен надати копії відповідних цивільно-правових договорів, на підставі яких здійснюється залучення відповідних осіб (Строк дії таких договорів не повинен бути коротшим за період надання послуг, визначений умовами цієї закупівлі). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії цивільно-правових договорів, на підставі яких здійснюється залучення відповідних осіб (Строк дії таких договорів не повинен бути коротшим за період надання послуг, визначений умовами цієї закупівлі). 4. На виконання п. 1.4 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник надає підтвердження проходження перевірки знань з питань пожежної безпеки працівником (-ами) (- не менше одного), що буде (-уть) залученний (-і) до надання Послуг, ( чинний (-і) протокол (-и) засідання комісії з перевірки знань та посвідчення, видане (-і) на їх підставі). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано посвідчення про підвищення кваліфікації за напрямками протипожежного призначення (Серія АР № 08571340/165-23) та витяг з протоколу №296 від 10.11.2023 року, однак зазначені документи підтверджують, що конкретна особа (в даному випадку Манько Юрій Іванович) має необхідні професійні знання та навички для виконання робіт протипожежного призначення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями посвідчення, що підтверджує проходження перевірки знань з питань пожежної безпеки працівником (-ами) (- не менше одного), що буде (-уть) залученний (-і) до надання Послуг, та протокол (-и) засідання комісії з перевірки знань на підставі якого, видане посвідчення. 5. На виконання п. 2 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник надає: - Довідку в довільній формі, з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного** (аналогічних) договіру (договорів) (не менше одного договору). Довідка повинна містити інформацію про предмет договору, замовника (із зазначення його найменування, адреси та контактного телефону), номера та дати аналогічного договору та ціну договору. ** Під аналогічним договором слід розуміти договір на надання послуг або виконання робіт, який за своїм змістом, характером та технічною складовою є подібним до предмета цієї закупівлі, а саме — передбачає виконання робіт або надання послуг з поточного ремонту внутрішніх приміщень. (п. 2.1.) - Скан-копію, не менше одного виконаного аналогічного** договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (аналогічний(-і) договір (-и) можуть надаватися без додатків та додаткових угод, що є його невід’ємною частиною).(п. 2.2.) - Документи, що підтверджують факт виконання робіт/надання послуг із поточного ремонту аналогічного(-их)** договору(-ів) (що надано згідно п. 2.2): акти приймання виконаних будівельних робіт згідно форми КБ-2в та/або довідки згідно форми КБ-3. (п. 2.3.) - Лист-відгук (або рекомендаційний лист) від контрагента за аналогічним** договором, зазначеним у довідці та наданим у складі тендерної пропозиції, що підтверджує належне виконання цього договору. Лист повинен містити інформацію про виконаний договір, підтвердження факту його повного та якісного виконання без зауважень з боку контрагента, а також бути належним чином оформлений — містити вихідний номер, дату видачі та підпис уповноваженої особи. (п. 2.4.) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору, однак ці документи посвідчують виконання робіт у сфері встановлення ліфтів для доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Враховуючи предмет закупівлі - це різні роботи, і вони за своїм змістом, характером та технічною складовою не є аналогічними. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, згідно п. 2 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації (п. 2.1, п. 2.2, п. 2.3 та п. 2.4,). 6. Відповідно до п. 6 Розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник надає довідку у довільній формі, в якій зазначається така інформація про Учасника: 1. Повна та скорочена назва учасника: 2. Назва документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб): 3. Місце та дата проведення державної реєстрації учасника: 4. Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.): 5. Організаційно-правова форма: 6. Форма власності: 7. Юридична адреса: 8. Поштова адреса: 9. Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник). 10. Відомості про контактну(контактних) особу (осіб)учасника (ПІБ, посада, контактний мобільний телефон, е-mail , інше) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку, однак у ній не зазначено наступну інформацію: місце та дату проведення державної реєстрації учасника, статус учасника (виконавець робіт, надавач послуг тощо), організаційно-правову форму, форму власності Учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку згідно вимог п. 6 Розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації. 7. Згідно з п. 7 Розділом 3 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник надає Довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, ПІБ керівника та вид робіт/послуг, які планується доручити суб’єкту господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку у якій відсутні відомості про керівника співвиконавця (субпідрядника) та про конкретні види робіт чи послуг, які планується йому доручити. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену довідку із зазначенням всіх відомостей (згідно з п. 7 Розділом 3 Додатку 1 Тендерної документації). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ (-ЛА): 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Юрисконсульт ________________ підпис Остап ДЕМУС
Створено
22.11.2025 16:27
Надати до
23.11.2025 16:27
Договір
UA-2025-11-10-015039-a-a1
Підписаний і діє
Номер
56
606 123 грн.
606 123 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту внутрішнього приміщення з облаштуванням мистецького простору у Ліцеї №38 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: 79069, м. Львів, вул. Порічкова, 4а
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту внутрішнього приміщення з облаштуванням мистецького простору у Ліцеї №38 Львівської міської ради, що знаходиться за адресою: 79069, м. Львів, вул. Порічкова, 4а
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 21 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ліцей № 38 Львівської міської ради
Повна назва
Ліцей № 38 Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22350232

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Манько Юрій Іванович"
Повна назва
ФОП "Манько Юрій Іванович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2458108297

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.12.2025 17:04
-
Підписаний договір
04.12.2025 17:03
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
688 962 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
Ліцей № 38 Львівської міської ради
Контактний телефон:
380637189097
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
688 962 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
Ліцей № 38 Львівської міської ради
Контактний телефон:
380637189097
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності