Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей щодо відповідності вимогам тендерної документації.
Електронна система, за підсумками проведеного аукціону, найбільш економічно вигідною визнала тендерну пропозицію ТОВ «МЕЛСІТІ» (ЄДРПОУ 41490056) з ціною 386 500,85 грн. з ПДВ.
Розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 (далі – кваліфікаційні критерії) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) далі – Закон з урахуванням з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості) здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей та вимогам тендерної документації щодо закупівлі.
На розгляд уповноваженій особі надійшла службова від управління інфраструктури та господарського забезпечення від 19.11.2025 № 462/08-01-17-02-09 щодо Предмету закупівлі, в якій надано висновок щодо відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації (далі - Висновок).
Розглянувши пропозицію Учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації до предмету закупівлі та враховуючи Висновок, виявлено невідповідності в документах, що подані учасником, а саме:
1. Змістом і способом подання тендерної пропозиції (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено завантаження :
- листа-довідки у довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;
– довідка у довільній формі, про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, запропонованого учасником, відповідають діючим нормативним актам, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
У складі тендерної пропозиції Учасником не було додано вищевказані документи.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
На виконання вимог пункту 43 Особливостей, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також, відповідно до вимог частини 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.