Показати схожі тендери

Закупівля Приймачі від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-014971-a
Id Tender 1e16973adb044cdca13bb2f5d43b56b5
План UA-P-2025-11-10-018649-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.11.2025 17:20
Остання зміна 28.11.2025 18:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
989 586.5 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 17:20 до 18.11.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 17:20
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 17:20
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.11.2025 13:11
до 22.11.2025 12:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.11.2025 09:34
до 28.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.11.2025 12:50
до 28.11.2025 18:04
Період уточнень
з 10.11.2025 17:20 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 17:20 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.11.2025 13:11 до 22.11.2025 12:50
Період кваліфікації
з 19.11.2025 13:11 до 22.11.2025 12:50
Основні параметри
Приймачі
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
989 586.5 грн.
Приймачі
Назва предмета закупівлі
Приймачі
Очікувана вартість
989 586.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1,01 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.11.2025 12:48
Закінчення аукціону
19.11.2025 13:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Приймач BETAFPV ELRS 2.4 GHz або еквівалент
Код ДК 021:2015
34731000-0 - Частини повітряних літальних апаратів
Кількість
950
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
18.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП СУРГАЙ МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
463 600 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОЛЕСНИЧЕНКО АННА ВІКТОРІВНА
Пропозиція:
943 350 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.11.2025 12:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 17:20
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
10.11.2025 17:20
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Токаренко
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Приймачі
Період вимог/скарг з 21.11.2025 09:34 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 13:11 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Документи кваліфікації
21.11.2025 09:34
Повідомлення про рішення
19.11.2025 13:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 17:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 17:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
19.11.2025 13:11
Надати до
21.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 22.11.2025 12:50 по 28.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 09:34 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.11.2025 12:50
Довідка НАЗК
22.11.2025 12:50
Повідомлення про рішення
22.11.2025 12:49
-
21.11.2025 10:44
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
21.11.2025 09:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 17:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 17:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП КОЛЕСНИЧЕНКО АННА ВІКТОРІВНА: - учасником надано витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - учасником надано проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до Документації, який заповнений для сторони учасника, але не підписаний уповноваженою особою учасника та не містить печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП КОЛЕСНИЧЕНКО АННА ВІКТОРІВНА потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку № 1 до Документації. - проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Постачальник (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника), відповідно до пункту 4 Додатку № 1 до Документації.
Створено
21.11.2025 10:43
Надати до
22.11.2025 10:43
Договір
UA-2025-11-10-014971-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1046
943 350 грн.
943 350 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.11.2025
Строк дії договору з
28.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
950 (штуки)
Приймач BETAFPV ELRS 2.4 GHz або еквівалент
Номенклатура
Приймач BETAFPV ELRS 2.4 GHz або еквівалент
Кількість
950
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
993
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 18 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент патрульної поліції
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОЛЕСНИЧЕНКО АННА ВІКТОРІВНА
Повна назва
ФОП КОЛЕСНИЧЕНКО АННА ВІКТОРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3119601728

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.11.2025 18:04
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
989 586.5 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
989 586.5 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності