Показати схожі тендери

Закупівля Консерви рибні «Шпроти в олії», консерви рибні «Сардина в олії» від Дніпровський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-014696-a
Id Tender 6c8c20d679c74dd0acb1258545686379
План UA-P-2025-11-10-018123-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.11.2025 17:03
Остання зміна 01.12.2025 11:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
489 100 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 17:02 до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 17:02
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 17:02
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2025 11:42
до 24.11.2025 13:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2025 10:25
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.11.2025 13:43
до 01.12.2025 11:07
Період уточнень
з 10.11.2025 17:02 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 17:02 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 11:42 до 24.11.2025 13:43
Період кваліфікації
з 18.11.2025 11:42 до 24.11.2025 13:43
Основні параметри
Консерви рибні «Шпроти в олії», консерви рибні «Сардина в олії»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
489 100 грн.
Консерви рибні «Шпроти в олії», консерви рибні «Сардина в олії»
Назва предмета закупівлі
Консерви рибні «Шпроти в олії», консерви рибні «Сардина в олії»
Очікувана вартість
489 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2445,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.11.2025 11:19
Закінчення аукціону
18.11.2025 11:42
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 730 (кілограми)
Консерви рибні «Шпроти в олії»
Опис предмета закупівлі
Консерви рибні «Шпроти в олії»
Код ДК 021:2015
15241000-9 - Панірована риба та рибні консерви
Кількість
730
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №2 730 (кілограми)
Консерви рибні «Сардина в олії»
Опис предмета закупівлі
Консерви рибні «Сардина в олії»
Код ДК 021:2015
15241000-9 - Панірована риба та рибні консерви
Кількість
730
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСОЙВАН ВІКТОРІЯ ІВАНІВНА
Пропозиція:
474 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГАРНА СТРАВА"
Пропозиція:
324 120 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.11.2025 11:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 17:03
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Копченко
Електронна пошта
Телефон
+380669250167
Сайт:
http://dduvs.in.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571446
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Науки, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Консерви рибні «Шпроти в олії», консерви рибні «Сардина в олії»
Період вимог/скарг з 24.11.2025 10:25 по 30.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 11:42 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
24.11.2025 10:25
Повідомлення про рішення
21.11.2025 16:38
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
18.11.2025 11:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 17:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 17:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
18.11.2025 11:42
Надати до
20.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати - згідно вимог Додатку №3 тендерної документації: «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону № з/п Кваліфікаційні критерії Учасник на виконання вимог статті 16 Закону повинен надати, інформацію викладену нижче 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 1.1. Довідка про потужності (об’єкти) які використовуються або задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»); 1.2. Документ учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – реалізація/гуртова торгівля харчовими продуктами/роздрібна торгівля харчовими продуктами; 1.3. Правовстановлюючий документ на потужності (якщо потужності власні) або договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать іншим особам); 1.4. Довідка про наявність спеціалізованого автотранспорту власного / орендованого / орендованого за договором про надання послуг з перевезення: рефрижератор із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. 1.5. Свідоцтва про реєстрацію спеціалізованого автотранспортного засобу, якими буде здійснюватися поставка; 1.6. У разі якщо доставка буде здійснюватися транспортом, який не належить Учаснику, документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) або чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надається виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до якої одним із основних видів економічної діяльності Перевізника має бути «Вантажний автомобільний транспорт» клас 49.41. Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами); 1.7. Рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений спеціалізований автотранспорт. 1.8. Договір про дезінфекцію транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка та акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі. Акти виконаних робіт надаються за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції (періодичність здійснення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але не рідше ніж один раз на десять днів)). Суб’єкт господарювання, який залучається Учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів повинен мати сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) на діяльність з дезінфекції (копія сертифікату на ім’я суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів надається у складі тендерної пропозиції Учасника). 1.9 Протокол перевірки технічного стану транспортних засобів вказаних в довідці, які будуть використовуватися для перевезення продукції. 1.10. Постачальник повинен гарантувати Замовнику, що при постачанні Товару спеціалізованим автотранспортом на протязі всього часу транспортування, буде дотримано стабільний температурний режим. Для цього транспортні засоби, якими здійснюється перевезення повинні бути обладнані реєстратором температури. При кожній поставці Товару Постачальник повинен надати Замовнику доступ до реєстратора температури, для перегляду поточної та зареєстрованої температури в кузові спеціалізованого автотранспорту, на підтвердження даної вимоги учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист. 1.11. Сертифікат або інший документ, що підтверджує проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару згідно з п.2 ст.45 Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: ? сертифікат калібрування (або інший документ, що підтверджує проведене калібрування обладнання): на реєстратор температури встановлений в кузові автомобіля. 1.12. Документ, що підтверджує проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу, якими буде здійснюватися поставка (змивів з автотранспорту): - договір на проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції (змивів з автотранспорту: БГКП, S. аureus, бактерії родини сальмонел), термін дії якого має бути дійсним на період не менш як до 31.12.2025 року. - акти виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення та протокол випробування (на змиви кузову(ів) автотранспорту з середини; підлоги автотранспорту; бокової лівої стінки автотранспорту; бокової правої стінки автотранспорту, стелі автотранспорту; дверей автотранспорту. Періодичність виявлення бактеріологічного забруднення автотранспорту має проводитися не рідше одного разу на місяць. 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, згідно із Класифікатором професій ДК 003:2010, а саме: наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника (зазначається посада, П.І.Б., ІПН); 2.2. Трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця; 2.3. Особисті медичні книжки працівників (водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника) які будуть задіяні для виконання договору про закупівлю; 2.4. Посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом водія, який буде залучений для доставки предмета закупівлі; 2.5. Договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного, який укладений з його роботодавцем; 2.6. Документи, що підтверджують проходження навчання працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника, з питань гігієни персоналу, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний документ має містити інформацію про дату такого навчання. Водій автотранспортного засобу, експедитор транспортний та вантажник повинні виконувати перелік посадових (робочих) обов’язків відповідно до типової кваліфікаційної характеристики даних професій. Одночасне виконання функції та обов’язків різних професій однією особою не допускається. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру) або за конкретною назвою закупівлі, з зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Підтверджується документами: сканкопiєю (ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; * під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. .» У складі пропозиції відсутні: 1.1. Не надано підтвердження проведення дезінфекції транспортного засобу за період з 29.08.2025 по 07.09.2025 року та з 28.10. 2025 року по 16.11.2025 року. (п.п.1.8 Додатку №3) 1.2. Не надано протоколу випробування на змиви з бокової лівої стінки автотранспорту; з бокової правої стінки автотранспорту на виявлення БГКП. (п.п.1.12 Додатку №3) 1.3. Не надано договору на проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу (змивів з автотранспорту: S. аureus, бактерії родини сальмонел) та актів виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення на наявність S. аureus, бактерії родини сальмонел та протокол випробування (на змиви кузову(ів) автотранспорту з середини; підлоги автотранспорту; бокової лівої стінки автотранспорту; бокової правої стінки автотранспорту, стелі автотранспорту; дверей автотранспорту. (п.п.1.12 Додатку №3) 1.4. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано незавершений договір, що не відповідає вимогам документації. (п.3 Додатку №3) 1.5. Не надано довідки про потужності (об’єкти) які використовуються або задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі. (п.1 Додатку №3) 1.6. Не надано сертифікату калібрування на реєстратор температури встановлений в кузові автомобіля. .(п.1 Додатку №3) 1.7. Не надано трудових книжок всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, або у разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки - витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. .(п.2 Додатку №3) Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати відсутні документи та довідки, а також сканкопiю (ї) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - * під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір (згідно вимог п.3 таблиці Додатку №3) 2. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати: «- повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується довідкою в довільній формі та: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо);» (п.п.1 п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) У складі пропозиції не надано довідки в довільній формі про повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати довідку в довільній формі про повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі.
Створено
21.11.2025 16:35
Надати до
22.11.2025 16:35
Період вимог/скарг з 24.11.2025 13:43 по 30.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 10:25 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.11.2025 13:43
Довідка НАЗК
24.11.2025 13:43
Повідомлення про рішення
24.11.2025 10:26
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-10-014696-a-c1
Підписаний і діє
Номер
464/25
474 500 грн.
474 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
730 (кілограми)
Консерви рибні «Шпроти в олії»
Номенклатура
Консерви рибні «Шпроти в олії»
Кількість
730
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.
Номенклатура
730 (кілограми)
Консерви рибні «Сардина в олії»
Номенклатура
Консерви рибні «Сардина в олії»
Кількість
730
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571446

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСОЙВАН ВІКТОРІЯ ІВАНІВНА
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСОЙВАН ВІКТОРІЯ ІВАНІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2900120624

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.12.2025 11:07
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
489 100 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380669250167
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
489 100 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380669250167
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності