Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки для привітання дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Черкаси) від ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-014431-a
Id Tender 3a28f165818f4be5ac740db23fa54c28
План UA-P-2025-11-10-017251-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.11.2025 16:54
Остання зміна 02.12.2025 14:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 026 120 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 16:50 до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 16:50
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 16:50
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2025 00:00
до 25.11.2025 12:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 12:51
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.11.2025 12:51
до 02.12.2025 14:16
Період уточнень
з 10.11.2025 16:50 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 16:50 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 00:00 до 25.11.2025 12:51
Період кваліфікації
з 18.11.2025 00:00 до 25.11.2025 12:51
Основні параметри
ДК 021:2015: 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки для привітання дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Черкаси)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 026 120 грн.
ДК 021:2015: 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки для привітання дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Черкаси)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки для привітання дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Черкаси)
Очікувана вартість
1 026 120 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5130,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Новорічні подарунки для привітання дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Черкаси
Код ДК 021:2015
15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Кількість
5 090
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, бульвар Шевченка, 307
Дата постачання по
03.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату при наявності коштів на розрахунковому рахунку за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування товару на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Пропозиція:
992 550 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.11.2025 15:28
Оголошення про проведення закупівлі
11.11.2025 15:27
-
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Бондар
Електронна пошта
Телефон
+380472319941
Замовник
ЄДРПОУ
37853109
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
18005
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Черкаси
Адреса
бульвар Шевченка, буд. 307
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки для привітання дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Черкаси)
Період вимог/скарг з 25.11.2025 12:51 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 00:00 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 12:51
Довідка НАЗК
25.11.2025 12:51
Повідомлення про рішення
24.11.2025 10:49
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
24.11.2025 10:47
Електроний протокол про продовження строку
18.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до п.41 Особливостей і статті 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" по закупівлі ДК 021:2015: 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки для привітання дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Черкаси) (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-10-014431-a) для проведення детального аналізу тендерної пропозиції на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
24.11.2025 10:46
Дата кінця розгляду
17.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарунки для привітання дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Черкаси)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-10-014431-а. Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Відповідно пп.1.1.1 пп.1.1 п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» додатку №1 до тендерної документації, вимагалось, що Учасник подає оригінал позитивного відгуку(-ів) від замовника(-ів), а також копію(-ії) договору(-ів) постачання товарів за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (У відгуці обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору. Відгук має бути датований). *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що передбачає постачання товару аналогічного за предметом цієї закупівлі за кодом Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015: 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби ). Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. Всупереч вимогам тендерної документації, ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" в складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження факту проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції або не здійснено посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. На усунення даної невідповідності, Учасник повинен надати документальне підтвердження факту проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/. 2. Відповідно пп.1.1.2 пп.1.1 п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» додатку №1 до тендерної документації, вимагалось, що Учасник подає довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити інформацію про ПІБ та посаду, наявні: - комірник та завідуючий складом, - водії (у кількості, відповідно до зазначених у тендерній пропозиції автотранспортних засобів), - вантажник (не менше одного). - Менеджер з постачання. У разі залучення учасником транспорту для здійснення поставок товару за договором оренди або договором надання послуг з перевезення вантажів, в довідці зазначається інформація про працівників перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору. На підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, та у якості додатків до неї, Учасник повинен надати: - скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників учасника/перевізника форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі з відміткою про проходження медичного огляду; - Скан-копії оригіналів сертифікатів (не менше 1-ого) , якими підтверджується, що працівник учасника ознайомлений з навчальним курсом «Вимоги чинного законодавства України у сфері безпечності харчових продуктів. Практичні аспекти розроблення та впровадження системи безпечності харчових продуктів(системи НАССР) у закладах освіти», - скан-копії оригіналів водійських посвідчень задіяних до постачання товару водія(їв) (відповідно до кількості зазначених у тендерній пропозиції автотранспортних засобів). ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників б/н б/д та договір найму (оренди) від 27.04.2023 року. Проте, всупереч вимогам тендерної документації, в довідці не зазначається інформація про працівників перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору. На усунення даної невідповідності, Учасник повинен доповнити довідку про наявність працівників інформацією про працівників перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору. 3. Відповідно пп.4.1.5 пп.4.1 п.4 «Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції» додатку №1 до тендерної документації, вимагалось надання довідки про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника. ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" в складі тендерної пропозиції надано довідку про посадову особу Учасника б/н б/д. Проте, надана довідка не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не зазначено Статуту ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ». На усунення даної невідповідності, Учасник повинен надати довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника. 4. Відповідно пп.4.1.8 пп.4.1 п.4 «Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції» додатку №1 до тендерної документації, вимагалось, що, якщо учасник підпадає під дію Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», на підтвердження повноважень таких учасників/ представників учасників додатково у складі тендерної пропозиції надаються документи згідно частини другої ст. 44 даного Закону. Всупереч вимогам тендерної документації, ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" в складі тендерної пропозиції не надано документи згідно частини другої ст. 44 даного Закону. На усунення даної невідповідності, Учасник повинен надати документи згідно частини другої ст. 44 даного Закону. 5. Відповідно абз.5 п.6 додатку №1 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасник має надати скановану копію сертифікату внутрішнього аудитора (не менше 2х), який посвідчує проходження тренінгу працівника учасника/керівного складу учасника «Системи управління за ДСТУ EN 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019» виданий не раніше 2024 року. ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" в складі тендерної пропозиції надано сертифікат Петрової Вікторії Олександрівни внутрішнього аудитора систем управління за ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 14001:2015 від 18.10.2024 року, та сертифікат Петрової Вікторії Олександрівни внутрішнього аудитора систем управління за ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015 від 23.02.2024 року, та сертифікат СТАСЮКА Євгенія Володимировича внутрішнього аудитора систем управління за ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015 від 23.02.2024 року. Проте, всупереч вимогам тендерної документації, не надано жодного сертифікату внутрішнього аудитора, який посвідчує проходження тренінгу працівника учасника/керівного складу учасника системи управління за ДСТУ EN 9001:2018. На усунення даної невідповідності, Учасник повинен надати скановану копію сертифікату внутрішнього аудитора (не менше 2х), який посвідчує проходження тренінгу працівника учасника/керівного складу учасника «Системи управління за ДСТУ EN 9001:2018», виданий не раніше 2024 року. 6. Відповідно абз.10 додатку №3 до тендерної документації, вимагалось, що Учасник повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати гарантійний лист щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару. Всупереч вимогам тендерної документації, ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" в складі тендерної не надано гарантійний лист щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару. На усунення даної невідповідності, Учасник повинен надати гарантійний лист щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару.
Створено
24.11.2025 10:48
Надати до
25.11.2025 10:48
Договір
UA-2025-11-10-014431-a-c1
Підписаний і діє
Номер
342
992 550 грн.
827 125 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 090 (набір)
Новорічні подарунки для привітання дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Черкаси
Номенклатура
Новорічні подарунки для привітання дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Черкаси
Кількість
5 090
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 3 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37853109

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Повна назва
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45122822

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.12.2025 14:16
-
02.12.2025 14:15
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 026 120 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380472319941
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 026 120 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380472319941
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності