Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з метрологічної повірки, перевірки метрологічної справності, калібрування, КТХ (контроль технічних характеристик) засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-014373-a
Id Tender 8fe0f68754d5426292fa9e1d0a8ac466
План UA-P-2025-11-10-017524-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 10.11.2025 16:49
Остання зміна 18.12.2025 13:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
449 066.12 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 16:47 до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 16:47
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 16:47
до 15.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.11.2025 15:07
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.11.2025 13:23
до 27.11.2025 00:00
Період уточнень
з 10.11.2025 16:47 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 16:47 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 15:07
Основні параметри
Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з метрологічної повірки, перевірки метрологічної справності, калібрування, КТХ (контроль технічних характеристик) засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання)
Місце надання послуг: м. Харків, пр. Аерокосмічний, 137 ; м. Харків, вул. Руставелі, 12; м. Харків, вул. Сохора, 5а; м. Харків, вул. Привокзальна, 13; м. Харків, пров. Руставелі, 4а; м. Харків, пров.Плетнівський,7; м. Харків, пр. Героїв Харкова, 197.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
449 066.12 грн.
Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з метрологічної повірки, перевірки метрологічної справності, калібрування, КТХ (контроль технічних характеристик) засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з метрологічної повірки, перевірки метрологічної справності, калібрування, КТХ (контроль технічних характеристик) засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання)
Очікувана вартість
449 066.12 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2245,33
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.11.2025 14:44
Закінчення аукціону
18.11.2025 15:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з метрологічної повірки, перевірки метрологічної справності, калібрування, КТХ (контроль технічних характеристик) засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання)
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"
Пропозиція:
373 950 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП "Харківстандартметрологія"
Пропозиція:
446 771.1 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.11.2025 14:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.11.2025 17:17
Оголошення про проведення закупівлі
10.11.2025 16:47
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
09.12.2025 18:21
Під час проведення Закупівлі встановлено порушення в технічних вимогах до предмета закупівлі.
09.12.2025 18:23
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександра Тутолміна
Електронна пошта
Телефон
+380992338323
Замовник
ЄДРПОУ
02003770
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
61124
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Слобідський р-н, м. Харків
Адреса
проспект Аерокосмічний, будинок 137
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з метрологічної повірки, перевірки метрологічної справності, калібрування, КТХ (контроль технічних характеристик) засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання)
Період вимог/скарг з 21.11.2025 13:23 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 15:07 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.11.2025 13:23
Повідомлення про рішення
19.11.2025 13:19
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
18.11.2025 15:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно пункту 1.2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник подає довідку за формою 2, а також документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. Учасником надано довідку за формою 2, однак відсутні документи зазначені у графі 6. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтверджуючі документи. 2. Згідно пункту 1.3 Додатку 1 Тендерної документації Учасник подає довідку за формою 3, а також документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду надання послуг за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо). Учасником надано довідку за формою 3, однак не в повному обсязі надані документи зазначені у графі 6. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати усі документи, згідно даних вказаних у графі 6. 3. Згідно абзацу 4 пункту 9 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен подати довідку у довільній формі про кількість персоналу який спроможний виконати зазначені в Переліку - Специфікація (таблиця 1 розділу 2 додатку 1.1. до тендерної документації) обсяги послуг (по видам вимірювань та категоріям засобів вимірювальної техніки з наданням копій відповідних підтверджуючих документів). Учасником не надано даної довідки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку згідно абзацу 4 пункту 9 Додатку 1 Тендерної документації.
Створено
19.11.2025 13:18
Надати до
20.11.2025 13:18
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 13:23 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 16:26
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
21.11.2025 13:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно пункту 1.3 Додатку 1 Тендерної документації Учасник подає довідку за формою 3, а також документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду надання послуг за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо). Учасником надано довідку за формою 3, однак не в повному обсязі надані документи зазначені у графі 6. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати усі документи, згідно даних вказаних у графі 6.
Створено
25.11.2025 16:25
Надати до
26.11.2025 16:25
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2025 16:42 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.12.2025 16:43
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
449 066.12 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380992338323
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
449 066.12 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380992338323
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності