Показати схожі тендери

Закупівля Диван код- 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-013494-a
Id Tender f48733681fb44405a3526210b625caf7
План UA-P-2025-11-10-016743-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 10.11.2025 16:17
Остання зміна 21.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
67 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 16:17 до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 16:17
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 16:17
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2025 15:39
до 15.12.2025 11:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.11.2025 15:57
до 21.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 15.12.2025 11:09
-
Період уточнень
з 10.11.2025 16:17 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 16:17 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 15:39 до 15.12.2025 11:09
Період кваліфікації
з 18.11.2025 15:39 до 15.12.2025 11:09
Основні параметри
Диван код- 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
67 500 грн.
Диван
Назва предмета закупівлі
Диван
Очікувана вартість
67 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
675,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.11.2025 15:16
Закінчення аукціону
18.11.2025 15:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Диван
Код ДК 021:2015
39113200-9 - Дивани-канапе
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08205, Україна, Київська область, Ірпінь, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 38
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець СІНДОЧАН-ТРОФІМУК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА
Пропозиція:
65 565 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП САМЧУК АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
56 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.11.2025 15:16
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Дяченко
Електронна пошта
Телефон
380459761331
Замовник
ЄДРПОУ
26191575
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08200
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Ірпінь
Адреса
ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 38
Кваліфікація
Лот № 1 Диван
Період вимог/скарг з 20.11.2025 15:57 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 15:39 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Переможець
Документи кваліфікації
20.11.2025 15:57
Довідка НАЗК
20.11.2025 15:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.11.2025 12:15
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
18.11.2025 15:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП САМЧУК АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 1) перелік виявлених невідповідностей: На тендерну пропозицію учасника накладено удосконалений електронний підпис (УЕП). Також на електронні документи також накладено УЕП. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 1 до тендерної документації: 4.5. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Накласти КЕП Учаснику на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Створено
19.11.2025 12:15
Надати до
20.11.2025 12:15
Період вимог/скарг з 08.12.2025 08:54 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 08:54 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, не надав підписаного договору.
Документи кваліфікації
08.12.2025 08:54
Повідомлення про рішення
08.12.2025 08:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 09.12.2025 10:15 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 08:54 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Переможець
Документи кваліфікації
09.12.2025 10:15
Довідка НАЗК
09.12.2025 10:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.12.2025 09:06
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
08.12.2025 08:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Фізична особа-підприємець СІНДОЧАН-ТРОФІМУК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА перелік виявлених невідповідностей: На тендерну пропозицію учасника накладено удосконалений електронний підпис (УЕП). Також на електронні документи також накладено УЕП. 1) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 1 до тендерної документації: 4.5. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Накласти КЕП Учаснику на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Створено
08.12.2025 09:05
Надати до
09.12.2025 09:05
Період вимог/скарг з 15.12.2025 11:09 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.12.2025 11:09 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей
Зміст
Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
15.12.2025 11:09
Повідомлення про рішення
15.12.2025 11:09
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
67 500 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380459761331
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
67 500 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380459761331
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності