Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту пішохідної зони, розташованої вздовж вул. Мирослава Скорика від вул. Квартальна, буд. 23 до вул. Квартальна, буд. 16, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів) від Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-013297-a
Id Tender af73897212f44bb691cf69ddcdac280e
План UA-P-2025-11-10-014862-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.11.2025 16:11
Остання зміна 04.12.2025 17:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 420 740.33 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 16:10 до 18.11.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 16:10
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 16:10
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2025 01:00
до 27.11.2025 16:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.11.2025 16:03
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.11.2025 16:03
до 04.12.2025 17:03
Період уточнень
з 10.11.2025 16:10 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 16:10 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 01:00 до 27.11.2025 16:03
Період кваліфікації
з 18.11.2025 01:00 до 27.11.2025 16:03
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту пішохідної зони, розташованої вздовж вул. Мирослава Скорика від вул. Квартальна, буд. 23 до вул. Квартальна, буд. 16, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 420 740.33 грн.
Послуги з поточного ремонту пішохідної зони, розташованої вздовж вул. Мирослава Скорика від вул. Квартальна, буд. 23 до вул. Квартальна, буд. 16, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту пішохідної зони, розташованої вздовж вул. Мирослава Скорика від вул. Квартальна, буд. 23 до вул. Квартальна, буд. 16, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
Очікувана вартість
1 420 740.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7103,7
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
40 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту пішохідної зони, розташованої вздовж вул. Мирослава Скорика від вул. Квартальна, буд. 23 до вул. Квартальна, буд. 16, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вздовж вул. Мирослава Скорика від вул. Квартальна, буд. 23 до вул. Квартальна, буд. 16
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТСЕЙ"
Пропозиція:
1 379 300 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 16:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Федотова
Електронна пошта
Телефон
+380567209381
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-shevchenkivskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
44017322
Повна назва
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
вул. Михайла Грушевського, буд. 70
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту пішохідної зони, розташованої вздовж вул. Мирослава Скорика від вул. Квартальна, буд. 23 до вул. Квартальна, буд. 16, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
Період вимог/скарг з 27.11.2025 16:03 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 01:00 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.11.2025 16:03
Довідка НАЗК
27.11.2025 16:03
Повідомлення про рішення
25.11.2025 13:39
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
24.11.2025 16:44
Електроний протокол про продовження строку
18.11.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
24.11.2025 16:43
Дата кінця розгляду
17.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Відповідно до пункту 1 Документи, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками відповідно до Додатку 3 до тендерної документації замовником вимагається: «1. Повноваження щодо підпису документів уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: Для підтвердження правомочності на підписання документів тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист в довільній формі з інформацією про учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі), уповноваженого на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі.» У складі тендерної пропозиції Учасником не надано такого листа в довільній формі. У складі тендерної пропозиції Учаснику надати відповідного листа в довільній формі. 2. Відповідно до пункту 1 Документи, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками відповідно до Додатку 3 до тендерної документації замовником вимагається: «1. - Кольорова сканована копія з оригіналу установчого документу в останній редакції за наявності (установчий акт, статут, засновницький договір, положення, або ін.). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора/нотаріуса про проведення державної реєстрації. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора/нотаріуса про проведення державної реєстрації, учасник також надає довідку в довільній формі із зазначенням коду доступу завдяки якому можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch та «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.» У складі тендерної пропозиції Учасником не надано довідку в довільній формі із зазначенням коду доступу завдяки якому можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. У складі тендерної пропозиції Учаснику надати довідку в довільній формі із зазначенням коду доступу завдяки якому можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. 3. Відповідно до пункту 1 Документи, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками відповідно до Додатку 3 до тендерної документації замовником вимагається: «1. - Надати довідку складену в довільній формі про відсутність у Статуті (або іншому документі, який його замінює, або відповідно до законодавства) обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції та договору на суму наданої пропозиції. При наявності таких обмежень у Статуті (або іншому документі, який його замінює, або відповідно до законодавства), обов’язково надається рішення/протокол загальних зборів (або іншого компетентного органу) учасника, яке дає право уповноваженій особі на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю на суму наданої пропозиції. Учасники - товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю повинні зазначати інформацію в довідці з урахуванням положень Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».» У складі тендерної пропозиції Учасником не надано зазначену довідку з урахуванням положень Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». У складі тендерної пропозиції Учаснику надати відповідну довідку та рішення/протокол загальних зборів (або іншого компетентного органу) учасника, у разі наявності обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції та договору на суму наданої пропозиції. 4. Відповідно до пункту 7 Документи, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками відповідно до Додатку 3 до тендерної документації замовником вимагається: «7. … З метою підтвердження виконання вимог даного пункту тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати*: - інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі;» У складі тендерної пропозиції Учасником надано Гарантійний лист Вих.№005 від 12 листопада 2025 р., в якому не зазначено частку в статутному капіталі. У складі тендерної пропозиції Учаснику надати інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі. 5. Відповідно до пункту 2 підпункту 2.1. ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Додаток 3 до тендерної документації замовником вимагається: «п.2 п.п.2.1. 2.1. Інформаційна довідка (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (послуг), вказаних в технічному завданні (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт за предметом закупівлі) за наведеною нижче формою: «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»» У складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих.№016 від 12 листопада 2025 р., яка не відповідає установленій формі. У складі тендерної пропозиції Учаснику надати Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка не відповідає установленій формі. 6. Відповідно до пункту 2 підпункту 2.2. ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Додаток 3 до тендерної документації замовником вимагається: «п.2 п.п.2.2. До довідки додати документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я, по батькові працівника), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно з нормами чинного законодавства України).» У складі тендерної пропозиції Учасником не надано документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно з нормами чинного законодавства України) У складі тендерної пропозиції Учаснику надати документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно з нормами чинного законодавства України 7. Відповідно до пункту 2 підпункту 2.4. ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Додаток 3 до тендерної документації замовником вимагається: «п.2 п.п.2.4. Також додатково потрібно надати: - копії листів-згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників, які зазначені у довідці (такі листи згоди повинні надаватися працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних); - копії чинних на момент подання пропозиції медичних довідок на працівників, що будуть залучені до надання послуг; - копії чинних на момент подання пропозиції посвідчень щодо проходження навчання з охорони праці на працівників робітничої спеціальності; - копію чинного на момент подання пропозиції кваліфікаційного сертифіката інженера-кошторисника (або інженера з проектно-кошторисної роботи, або кошторисника, або інженера-проєктувальника, або інженера з кошторисної документації тощо). Такий документ має бути виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України або Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» (чи іншим уповноваженим органом) і підтверджувати право на виконання робіт у частині кошторисної документації при створенні об’єктів архітектури. У разі проходження періодичного підвищення кваліфікації, разом із сертифікатом подається відповідне свідоцтво. - Для підтвердження наявності страхового покриття цивільно-правової відповідальності інженера-кошторисника (або інженера з проектно-кошторисної роботи, або кошторисника, або інженера-проєктувальника, або інженера з кошторисної документації тощо) перед третіми особами під час здійснення професійної діяльності, Учасник надає оригінал або копію страхового договору та/або страхового полісу.» У складі тендерної пропозиції Учасником не надано вище перелічених документів У складі тендерної пропозиції Учаснику надати надати вище перелічені документи. 8. Відповідно до пункту 15 Документи, що підтверджують повноваження учасника, посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо представництва інтересів учасника та інші документи що подаються учасниками відповідно до Додатку 3 до тендерної документації замовником вимагається: «15. Лист-згода за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. (Додаток 6 до тендерної документації)» У складі тендерної пропозиції Учасником надано Лист-згоду Вих.№014 від 12 листопада 2025 р., в якій зазначено невірну посаду підписанта. У складі тендерної пропозиції Учаснику надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Додатку 6 до тендерної документації із зазначенням вірної назви посади підписанта, а саме не керівник, а директор. 9. Відповідно до пункту 1 підпункту 1.1. ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Додаток 3 до тендерної документації замовником вимагається: «п.1 п.п.1.1. Довідка (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність в учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (машини, механізми чи інструменти; заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується) за наведеною нижче формою: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг»». У складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг Вих.№017 від 12 листопада 2025 р. з назвою, що не відповідає формі, а також зазначено тип обладнання, будівельних машин та механізмів, приміщення, які не відповідають документам, які було надано на підтвердження права власності або використання. У складі тендерної пропозиції Учаснику надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг з вірною назвою, що відповідає установленій формі Замовника, а також зазначені тип обладнання, будівельних машин та механізмів, приміщення, привести у відповідність з документами, які було надано на підтвердження права власності або використання, враховуючи підпункти 1.3 та 1.5 Додатку 3 до тендерної документації. 10. Відповідно до пункту 1 підпункту 1.4. ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Додаток 3 до тендерної документації замовником вимагається: «п.1 п.п.1.4. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції підтверджуючі документи щодо права власності (копії технічних паспортів або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або копію інвентаризаційного опису необоротних активів або копію (оригінал) бухгалтерської довідки (для учасників юридичних осіб)) або право використання (договір оренди (суборенди), або договір про надання послуг/ користування/ експлуатації або договорів лізингу) або копії технічних паспортів, або копії титульних сторінок інструкцій з експлуатації, або накладних тощо. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж до 31.12.2025р., у разі наявності умови про можливість пролонгації учасник має надати додаткові угоди, що підтверджують пролонгований термін дії договору, разом з переліченими документами надається акт приймання-передачі транспортного засобу.» У складі тендерної пропозиції Учасником надано підтверджуючі документи не в повному обсязі У складі тендерної пропозиції Учаснику надати підтверджуючі документи у повному обсязі.
Створено
25.11.2025 13:38
Надати до
26.11.2025 13:38
Договір
UA-2025-11-10-013297-a-a1
Підписаний і діє
Номер
177
1 379 300 грн.
1 149 416.67 грн.
З ПДВ
Підписано
04.12.2025
Строк дії договору з
04.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту пішохідної зони, розташованої вздовж вул. Мирослава Скорика від вул. Квартальна, буд. 23 до вул. Квартальна, буд. 16, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту пішохідної зони, розташованої вздовж вул. Мирослава Скорика від вул. Квартальна, буд. 23 до вул. Квартальна, буд. 16, м. Дніпро (Благоустрій населених пунктів)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Повна назва
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44017322

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТСЕЙ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТСЕЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44925392

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 420 740.33 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 01:00
Замовник:
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567209381
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 420 740.33 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 01:00
Замовник:
Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567209381
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності