Показати схожі тендери

Закупівля Оплата послуг з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт заїзних кишень у мікрорайонах міста Калуша Івано-Франківської області) від Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-013288-a
Id Tender 4f3f54f1b1194ccea28382150b373129
План UA-P-2025-11-10-014855-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 10.11.2025 16:12
Остання зміна 15.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
892 391 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 16:10 до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 16:10
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 16:10
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2025 12:28
до 09.12.2025 13:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.11.2025 08:38
до 15.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.12.2025 13:03
-
Період уточнень
з 10.11.2025 16:10 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 16:10 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 12:28 до 09.12.2025 13:03
Період кваліфікації
з 18.11.2025 12:28 до 09.12.2025 13:03
Основні параметри
Оплата послуг з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт заїзних кишень у мікрорайонах міста Калуша Івано-Франківської області)
Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233200-1 - Влаштування різних видів дорожнього покриття
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
892 391 грн.
Оплата послуг з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт заїзних кишень у мікрорайонах міста Калуша Івано-Франківської області)
Назва предмета закупівлі
Оплата послуг з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт заїзних кишень у мікрорайонах міста Калуша Івано-Франківської області)
Очікувана вартість
892 391 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4461,96
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.11.2025 12:05
Закінчення аукціону
18.11.2025 12:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Оплата послуг з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт заїзних кишень у мікрорайонах міста Калуша Івано-Франківської області)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Івано-Франківська область, Калуш, заїзні кишені у мікрорайонах міста
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться в 10 денний термін з моменту підписання сторонами Акту наданих Послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОСИЛО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
624 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ"
Пропозиція:
623 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.11.2025 12:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 16:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тарас Захарія
Електронна пошта
Телефон
+0347266117
Сайт:
https://kalushcity.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03345998
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради
Поштовий індекс
77300
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Калуш
Адреса
вулиця Євшана, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Оплата послуг з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт заїзних кишень у мікрорайонах міста Калуша Івано-Франківської області)
Період вимог/скарг з 21.11.2025 08:38 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 12:28 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.11.2025 08:38
Довідка НАЗК
21.11.2025 08:38
Повідомлення про рішення
19.11.2025 14:59
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
18.11.2025 12:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП "ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ" по закупівлі: «Оплата послуг з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт заїзних кишень у мікрорайонах міста Калуша Івано-Франківської області)», за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, UA-UA-2025-11-10-013288-a виявлено ряд невідповідностей, а саме: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасником надано Договір № 10-2224 від 10.03.2024р., пунктом 1.1., якого зазначено, що «Підрядник зобов’язується власними силами та засобами, або з їх залученням, виконати роботи, обсяг яких зазначено у кошторисі, який є невід’ємною частиною цього договору». Проте, кошторис,який є невід’ємною частиною договору у складі тендерної пропозиції – відсутній. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження факту надання послуг відповідно до договору, а саме: акти приймання-передачі послуг та/або документи, які підтверджують надання послуг у повному обсязі відповідно до умов договору. Відповідно, Учасником не виконано вимогу п. 1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації. 3. У довідці про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасником не зазначено електронної пошти замовника/контрагента; 4. Згідно з пунктом 5.5 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати «Відомість про Учасника» (довідку у довільній формі), яка повинна містити таку інформацію про Учасника: • Повна та скорочена назва Учасника; • Код ЄДРПОУ; • Юридична адреса; • Поштова адреса; • Телефон особи, відповідальної за комунікацію з Замовником; • Адреса електронної пошти для комунікації з Замовником; • Банківські реквізити банку Учасника, за якими здійснюватиметься розрахунок. Разом з тим, у складі пропозиції Учасником надано довідку, яка не містить скороченої назви Учасника та поштової адреси. Окрім цього, в пункті 1 «ВІДОМІСТЬ ПРО УЧАСНИКА» Учасником зазначено «Повне найменування Учасника» - Мартиросян Валерій Самвелович, хоча для участі у закупівлі тендерна пропозиція подана від Учасника ПП «Дорлідер Поділля». Відсутність вищезазначеної інформації є порушенням умов тендерної документації. Наголошую, що хоча довідка подається у довільній формі, змістовне наповнення є чітко визначеним та обов’язковим до виконання. 5. Згідно з пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію Кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Однак, при перевірці електронного підпису у файлі «sign.p7s» встановлено, що: • Тип носія особистого ключа: незахищений, • Тип підпису: удосконалений. Отже, на тендерну пропозицію накладено електронний підпис (УЕП), що не відповідає вимогам щодо застосування КЕП, визначеним тендерною документацією. Тому, прошу виправити дану невідповідність, шляхом повторного накладення Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації. В установлені строки завантажити до електронної системи закупівель документи, необхідні для усунення зазначених невідповідностей, а саме: 1. Кошторис до договору № 10-2224 від 10.03.2024р., який є його невід’ємною частиною; 2. документальне підтвердження факту надання послуг відповідно до договору, згідно вимог п.1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації; 3. оновлену довідку про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» із зазначенням електронної пошти замовника/контрагента; 4. оновлену довідку «Відомість про Учасника» з інформацією, згідно вимог п. 5.5. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
19.11.2025 14:57
Надати до
20.11.2025 14:57
Період вимог/скарг з 08.12.2025 10:15 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 10:05 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
08.12.2025 10:15
Повідомлення про рішення
08.12.2025 10:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 09.12.2025 13:03 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 10:15 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
09.12.2025 13:03
Повідомлення про рішення
08.12.2025 12:19
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
08.12.2025 10:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У довідці про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасником не зазначено електронної пошти замовника/контрагента; Відсутність вищезазначеної інформації є порушенням умов тендерної документації. Наголошую, Довідка подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми: Тому, прошу виправити дану невідповідність, шляхом надання оновленої довідки про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» із зазначенням електронної пошти замовника/контрагента згідно вимог п. 1.1. пп. 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
08.12.2025 11:20
Надати до
09.12.2025 11:20
Торги не відбулися
Очікувана вартість
892 391 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради
Контактний телефон:
+0347266117
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
892 391 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради
Контактний телефон:
+0347266117
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності