Показати схожі тендери

Закупівля Крісла офісні, стільці на рамі, складні стільці, лавки для укриття, лавки зі спинкою без підлокітників від КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-011857-a
Id Tender 9a1a42ca35c24b0c98652208484ae1af
План UA-P-2025-11-10-014689-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.11.2025 15:34
Остання зміна 08.12.2025 15:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
373 300 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 15:34 до 18.11.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 15:34
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 15:34
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.11.2025 13:11
до 27.11.2025 13:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 18:54
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.11.2025 13:06
до 08.12.2025 15:00
Період уточнень
з 10.11.2025 15:34 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 15:34 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.11.2025 13:11 до 27.11.2025 13:06
Період кваліфікації
з 19.11.2025 13:11 до 27.11.2025 13:06
Основні параметри
Крісла офісні, стільці на рамі, складні стільці, лавки для укриття, лавки зі спинкою без підлокітників
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
373 300 грн.
Крісла офісні, стільці на рамі, складні стільці, лавки для укриття, лавки зі спинкою без підлокітників
Назва предмета закупівлі
Крісла офісні, стільці на рамі, складні стільці, лавки для укриття, лавки зі спинкою без підлокітників
Очікувана вартість
373 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1866,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.11.2025 12:42
Закінчення аукціону
19.11.2025 13:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крісла офісні, стільці на рамі, складні стільці, лавки для укриття, лавки зі спинкою без підлокітників
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
191
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02121, Україна, Київська область, Київ, Бориспільське шосе, 23 км
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП БАРИНІНА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
Пропозиція:
370 215 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець СІНДОЧАН-ТРОФІМУК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА
Пропозиція:
278 405.68 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович
Пропозиція:
357 950.16 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.11.2025 12:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 15:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Снігур
Електронна пошта
Телефон
+380443668889
Замовник
ЄДРПОУ
41680696
Повна назва
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Хрещатик, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 Крісла офісні, стільці на рамі, складні стільці, лавки для укриття, лавки зі спинкою без підлокітників
Період вимог/скарг з 25.11.2025 18:54 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 13:11 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
25.11.2025 18:54
Повідомлення про рішення
24.11.2025 18:47
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
19.11.2025 13:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником не дотримано вимог пп.10.1 додатку 1 до тендерної документації, а саме в інформації (довідці) не вказано МФО банку. 2) Учасником не дотримано вимог пп.10.3 додатку 1 до тендерної документації, а саме не надано гарантійний лист. 3) Завантажений відгук не відкривається (помилка зчитування). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп.10.1 додатку 1 до тендерної документації - Інформація (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку). 2) пп.10.3 додатку 1 до тендерної документації - Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує, що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано, про що надається гарантійний лист. 3) пп.1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації - Оригінал або нотаріально завірена копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням дати і номеру договору (на який надано лист-відгук) та інформації про належне виконання договору, зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен: 1) надати інформацію (довідку) у відповідності до вимог пп.10.1 додатку 1 до тендерної документації. 2) надати гарантійний лист у відповідності до вимог пп.10.3 додатку 1 до тендерної документації. 3) надати лист – відгук у відповідності до вимог пп.1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
24.11.2025 18:40
Надати до
25.11.2025 18:40
Період вимог/скарг з 27.11.2025 13:06 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 18:54 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.11.2025 13:07
Довідка НАЗК
27.11.2025 13:06
Повідомлення про рішення
26.11.2025 12:06
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
25.11.2025 18:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником не дотримано вимог пп.10.1 додатку 1 до тендерної документації, а саме в інформації (довідці) не вказано МФО банку. 2) Учасником не дотримано вимог пп.10.3 додатку 1 до тендерної документації, а саме не надано гарантійний лист. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп.10.1 додатку 1 до тендерної документації - Інформація (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку). 2) пп.10.3 додатку 1 до тендерної документації - Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує, що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано, про що надається гарантійний лист. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен: 1) надати інформацію (довідку) у відповідності до вимог пп.10.1 додатку 1 до тендерної документації. 2) надати гарантійний лист у відповідності до вимог пп.10.3 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
26.11.2025 12:04
Надати до
27.11.2025 12:04
Договір
UA-2025-11-10-011857-a-b1
Підписаний і діє
Номер
142
357 950.16 грн.
357 950.16 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.12.2025
Строк дії договору з
08.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
191 (штуки)
Крісла офісні, стільці на рамі, складні стільці, лавки для укриття, лавки зі спинкою без підлокітників
Номенклатура
Крісла офісні, стільці на рамі, складні стільці, лавки для укриття, лавки зі спинкою без підлокітників
Кількість
191
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41680696

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2288903735

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.12.2025 15:00
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
373 300 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА"
Контактний телефон:
+380443668889
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
373 300 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА"
Контактний телефон:
+380443668889
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності