Показати схожі тендери

Закупівля Стільці офісні від Вінницький апеляційний суд.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-010790-a
Id Tender 84da2716b55c4bca97dfe163200f1289
План UA-P-2025-11-10-009802-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.11.2025 15:11
Остання зміна 01.12.2025 11:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
50 224.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 15:11 до 18.11.2025 15:14
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 15:11
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 15:11
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.11.2025 11:31
до 24.11.2025 13:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2025 13:08
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.11.2025 13:08
до 01.12.2025 11:25
Період уточнень
з 10.11.2025 15:11 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 15:11 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.11.2025 11:31 до 24.11.2025 13:08
Період кваліфікації
з 19.11.2025 11:31 до 24.11.2025 13:08
Основні параметри
Стільці офісні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
50 224.8 грн.
Стільці офісні
Назва предмета закупівлі
Стільці офісні
Очікувана вартість
50 224.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
502,25
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.11.2025 11:02
Закінчення аукціону
19.11.2025 11:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стільці офісні
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21600, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 6
Дата постачання по
31.12.2025 15:14
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Кочерга Лідія Григорівна
Пропозиція:
46 754.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець СІНДОЧАН-ТРОФІМУК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА
Пропозиція:
46 251.9 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Пропозиція:
34 362 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.11.2025 11:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 15:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мазур Катерина Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380682877945
Замовник
ЄДРПОУ
42257550
Повна назва
Вінницький апеляційний суд
Поштовий індекс
21600
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
Соборна, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Стільці офісні
Період вимог/скарг з 24.11.2025 13:08 по 30.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 11:31 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.11.2025 13:08
Довідка НАЗК
24.11.2025 13:08
Повідомлення про рішення
19.11.2025 16:24
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
19.11.2025 11:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 15:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 15:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 Особливостей - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1) перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до положень додатку 2 «Технічні, якісні, кількісні характеристики та опис предмета закупівлі (товару), технічна специфікація: «Стільці офісні» ДК 021:2015 - 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» Тендерної документації передбачено: «Якщо учасник не є виробником меблів, запропонованих до закупівлі, він повинен у складі тендерної пропозиції надати авторизаційний лист від виробника, в якому мають бути зазначені: - підстави, за яких учасник має право на розповсюдження продукції виробника (дилерський договір або договір поставки, або сертифікат дилера, або договір про спільну діяльність та ін.); - дозвіл від виробника на надання у складі тендерної пропозиції документів, підтверджуючих відповідність товару та виробництва вимогам замовника, виданих на виробника запропонованої до закупівлі продукції, а саме: висновків ДСЕЕ на вироби (з додатками).» В складі тендерної пропозиції ТОВ “ЕКОНОМТОЧКА” (код ЄДПРОУ 37764057) не було надано зазначеного вище авторизаційного листа. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 «Технічні, якісні, кількісні характеристики та опис предмета закупівлі (товару), технічна специфікація: «Стільці офісні» ДК 021:2015 - 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати наступні документи шляхом завантаження до електронної системи закупівель: 1) Авторизаційний лист від виробника довільної форми яким підтверджено: - підстави, за яких учасник має право на розповсюдження продукції виробника (дилерський договір або договір поставки, або сертифікат дилера, або договір про спільну діяльність та ін.); - дозвіл від виробника на надання у складі тендерної пропозиції документів, підтверджуючих відповідність товару та виробництва вимогам замовника, виданих на виробника запропонованої до закупівлі продукції, а саме: висновків ДСЕЕ на вироби (з додатками).
Створено
19.11.2025 16:22
Надати до
20.11.2025 16:22
Договір
UA-2025-11-10-010790-a-c1
Підписаний і діє
Номер
146/25
34 362 грн.
28 635 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
15 (штуки)
Стільці офісні
Номенклатура
Стільці офісні
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Вінницький апеляційний суд
Повна назва
Вінницький апеляційний суд
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42257550

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37764057

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.12.2025 11:25
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
50 224.8 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 15:14
Замовник:
Вінницький апеляційний суд
Контактний телефон:
+380682877945
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
50 224.8 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 15:14
Замовник:
Вінницький апеляційний суд
Контактний телефон:
+380682877945
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності