Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж державного торговельно-економічного університету» за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, буд. 8 від Відокремлений структурний підрозділ "Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-008120-a
Id Tender 3ba366a7261d4953a51c819f93cf9dd3
План UA-P-2025-11-10-009105-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.11.2025 13:56
Остання зміна 27.11.2025 10:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 682 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 13:52 до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 13:52
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 13:52
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2025 00:00
до 19.11.2025 10:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.11.2025 10:56
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.11.2025 10:56
до 27.11.2025 10:42
Період уточнень
з 10.11.2025 13:52 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 13:52 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 00:00 до 19.11.2025 10:56
Період кваліфікації
з 18.11.2025 00:00 до 19.11.2025 10:56
Основні параметри
Поточний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж державного торговельно-економічного університету» за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, буд. 8
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 682 000 грн.
Поточний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, буд. 8
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, буд. 8
Очікувана вартість
1 682 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8410,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, буд. 8
Код ДК 021:2015
45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61045, Україна, Харківська область, місто Харків, провулок Отакара Яроша, будинок 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться на підставі підписаних сторонами Актів приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. При цьому Замовник підписує КБ-2в і КБ-3 не пізніше 5-ти робочих днів с дня надання їх Виконавцем. У разі виявлення невідповідності Акту приймання наданим послугам, Замовник направляє Виконавцю свої зауваження протягом 3-х робочих днів. Оплата проводиться протягом 20 робочих днів з дня підписання Актів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ"
Пропозиція:
1 661 212.57 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.11.2025 14:18
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Капіталіна Дмитрівна Гурова
Електронна пошта
Телефон
+380573404564
Замовник
ЄДРПОУ
33297933
Повна назва
Відокремлений структурний підрозділ "Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"
Поштовий індекс
61045
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
провулок Отакара Яроша, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, буд. 8
Період вимог/скарг з 19.11.2025 10:56 по 25.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 00:00 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.11.2025 10:56
Довідка НАЗК
19.11.2025 10:56
Повідомлення про рішення
18.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-10-008120-a-b1
Підписаний і діє
Номер
271
1 661 212.57 грн.
1 384 343.81 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, буд. 8
Номенклатура
Поточний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, буд. 8
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відокремлений структурний підрозділ "Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"
Повна назва
Відокремлений структурний підрозділ "Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33297933

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34016825

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.11.2025 10:42
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-02-000036
Дата створення проекту
02.12.2025 14:44
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.12.2025 18:04
Дата публікації висновку про результати
15.12.2025 20:34
Дата завершення усунення порушень
30.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 915-28-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.12.2025 № 325 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 01.12.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ ?Додаток ?до наказу Північно-східного офісу ?Держаудитслужби ?від 02.12.2025 № 325 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2025-11-10-008120-a 10.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель????? Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.12.2025 00:00
Документи рішення
02.12.2025 18:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації? про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі ? Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до умов договору, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету», (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи № 95 від 10.11.2025, зміни до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ" (далі – ТОВ "ГУД ВІН ХХІ", Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.11.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 19.11.2025 №101, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 19.11.2025 року, Договір № 271 від 27.11.2025 року (далі — Договір), додаткову угоду до Договору від 01.12.2025, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 08.12.2025 року (далі – Пояснення). 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. При цьому, Замовником Договір, всі додатки до нього, в тому числі і інформацію про ціни на матеріальні ресурси (відомість ресурсів), оприлюднено в електронній системі закупівель виключно у форматі PDF. Тобто, Замовником не оприлюднено у машинозчитувальному форматі договір, всі додатки до нього, з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Також, відповідно до даних, наведених в відомості ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, до Договірної ціни, яка є додатком до укладеного договору, відсутня обов’язкова інформація, а саме: країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Отже, Замовником недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону. 2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" встановлено наступне. 2.1. Відповідно до пункту 2.6 Додатку 1 «Перелік документів учасника» (далі — Додаток 1) тендерної документації, для підтвердження відповідності умовам технічної специфікації, Учасникам потрібно надати відомість ресурсів, та у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (Відомість ресурсів), обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. При цьому, у відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» відсутня країна походження товару. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 04.12.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 08.12.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «У складі тендерної пропозиції від ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» було надано сертифікати відповідності на вироби із зазначенням виробників та відповідно країни їх походження (https://surl.lt/usjohg). Укладено додаткову угоду від 01.12.2025 року до договору № 271 від 27.11.2025 року із зазначенням у відомості ресурсів країни-походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у відповідності абз. 4 ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Додається.». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації, оскільки у складі тендерної пропозиції від ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» було надано сертифікати відповідності із зазначенням виробників та відповідно країни їх походження (на виконання пункту 5 Додатку 1.1 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» до тендернгї документації) на виріб, профіль ПВХ, склопакети та фурнітуру. Отже, на інші матеріальні ресурси, які зазначені в відомості ресурсів наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» відсутня інформація про країну походження товарів. Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір. 2.2 Відповідно пункту 2.6 Додатку 1 тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої Учасником у вартості тендерної пропозиції. Розрахунок має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. При цьому, у складі тендерної пропозиції присутній гарантійний лист, що розрахунок буде надано у разі визнання ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» переможцем, що не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 04.12.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 08.12.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Під час етапу «Визначення переможця» на вимогу ВСП «ХТЕФК ДТЕУ» учасником аукціону ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» було надано довідку з розрахунком середньомісячної заробітної плати. Додається». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації, оскільки у складі тендерної пропозиції від ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» відсутня довідка у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої Учасником у вартості тендерної пропозиції. Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір. 2.3 Відповідно до умов п. 8.1. Додатку 1 тендерної документації, учасник надає Інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний(-і) вид(-и) господарської діяльності; банківські реквізити (номер розрахункового рахунку за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку). При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» в наданій Інформаційній довідці про учасника відсутня така інформація, як фактична адреса, факс, телефон для контактів керівника, основний(-і) вид(-и) господарської діяльності. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 04.12.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 08.12.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «У складі тендерної пропозиції від ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» було надано копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань де зазначена інформація щодо фактичної адреси, факсу, телефону та основний (-і) вид (-и) господарської діяльності (https://surl.lt/usjohg)». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам умовам п. 8.1. Додатку 1 тендерної документації, оскільки Замовником самостійно визначено вимогу щодо надання довідки в довільній формі із зазначенням, окрім іншого, фактичної адреси, факсу, телефону для контактів керівника, основних видів господарської діяльності. Таким чином, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. 3. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині дотримання вимог Постанови №710 встановлено наступне. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 року головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) доручено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Відповідно до наявного в електронній системі закупівель річного плану UA-P-2025-11-10-009105-a джерелом фінансування закупівлі є кошти Державного бюджету України, а також згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Під час проведення моніторингу, 04.12.2024 Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо оприлюднення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі та надання посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 08.12.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 27.06.2025 року № 1/13606-25 «Щодо оголошення про проведення конкурсу на отримання бюджетних коштів за КПКВК 2201260» ВСП «ХТЕФК ДТЕУ» на google-диску (https://surl.li/rwaumc) було розміщено повний пакет документів для участі у конкурсі, в тому числі проєктно-кошторисна документація для здійснення невідкладних аварійно-відбудовних та ремонтних робіт». Отже, Замовник, який є розпорядником бюджетних коштів, на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення, саме, на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» встановлено порушення пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до умов договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.12.2025 00:00
Дата публікації
15.12.2025 20:34
Документи висновку
15.12.2025 20:34
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку за результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ (ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) Договір № 271 від 27.11.2025 розірвано
Дата публікації
17.12.2025 13:46
Документи інформації про усунення порушення
17.12.2025 13:49
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж державного торговельно-економічного університету» за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, буд. 8», (ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи), очікуваною вартістю 1 682 000,00  гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-10-008120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 2.6 Додатку 1 «Перелік документів учасника» тендерної документації, для підтвердження відповідності умовам технічної специфікації потрібно надати відомість ресурсів, та у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (Відомість ресурсів), обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. У відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» відсутня країна походження товару. Надати пояснення щодо невиявлення зазначеної невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» 4. Відповідно пункту 2.6 Додатку 1 тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої Учасником у вартості тендерної пропозиції. Розрахунок має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. У складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист, що розрахунок буде надано у разі визнання ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» переможцем, що не відповідає умовам тендерної документації. Надати пояснення щодо невиявлення зазначеної невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГУД ВІН ХХІ». 5. Відповідно до умов п. 8.1. Додатку 1 тендерної документації, 8.1. учасник надає Інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний(-і) вид(-и) господарської діяльності; банківські реквізити (номер розрахункового рахунку за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» в наданій Інформаційній довідці про учасника відсутня така інформація, як фактична адреса, факс, телефон для контактів керівника, основний(-і) вид(-и) господарської діяльності. Надати пояснення щодо невиявлення зазначеної невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГУД ВІН ХХІ». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.12.2025 13:44
Орган перевірки
10.12.2025 00:00
Документи повідомлення
04.12.2025 13:45
-
Відповідь
Відповідь на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання роз'яснень Відокремленого структурного підрозділу "Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"
Відокремлений структурний підрозділ «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» (далі – ВСП «ХТЕФК ДТЕУ») у відповідь на запит Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України від 04.12.2025 року надає інформацію щодо закупівлі «Поточний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж державного торговельно-економічного університету» за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, буд. 8», (ДК 021:2015: 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи), очікуваною вартістю 1 682 000,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-10-008120-a): 1) відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 27.06.2025 року № 1/13606-25 «Щодо оголошення про проведення конкурсу на отримання бюджетних коштів за КПКВК 2201260» обов’язковою умовою участі у конкурсі було надання пакету документів (дефектний акт, кошторисні розрахунки, витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань) для здійснення невідкладних аварійно-відбудовних та ремонтних робіт. Оскільки, 29 березня 2025 року внаслідок обстрілу, було пошкоджено будівлю навчального корпусу ВСП «ХТЕФК ДТЕУ» (випадіння металопластикових вікон із прорізів у стінах, суттєва деформація зовнішніх та внутрішніх дверних блоків, віконних конструкцій та рам) за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, 8, що підтверджується Витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань номер кримінального провадження: 12025221200000620 від 29.03.2025 року та Актом комісійного обстеження Харківської міської ради від 02.04.2025 року № Ше-6176 було прийнято рішення про замовлення проєктно-кошторисної документації щодо поточного ремонту по заміні вікон та дверей навчального корпусу ВСП «ХТЕФК ДТЕУ» у ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» і відправлено до Міністерства освіти і науки України для участі у конкурсі. Після оголошення результатів конкурсу та отримання розпису від Міністерства освіти і науки України проєктно-кошторисна документація, яка розглянута та схвалена комісією Міністерства освіти і науки України була використана для обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість. 2) Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 27.06.2025 року № 1/13606-25 «Щодо оголошення про проведення конкурсу на отримання бюджетних коштів за КПКВК 2201260» ВСП «ХТЕФК ДТЕУ» на google-диску (https://surl.li/rwaumc) було розміщено повний пакет документів для участі у конкурсі, в тому числі проєктно-кошторисна документація для здійснення невідкладних аварійно-відбудовних та ремонтних робіт. 3) У складі тендерної пропозиції від ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» було надано сертифікати відповідності на вироби із зазначенням виробників та відповідно країни їх походження (https://surl.lt/usjohg). Укладено додаткову угоду від 01.12.2025 року до договору № 271 від 27.11.2025 року із зазначенням у відомості ресурсів країни-походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у відповідності абз. 4 ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Додається. 4) Під час етапу «Визначення переможця» на вимогу ВСП «ХТЕФК ДТЕУ» учасником аукціону ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» було надано довідку з розрахунком середньомісячної заробітної плати. Додається. 5) У складі тендерної пропозиції від ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» було надано копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань де зазначена інформація щодо фактичної адреси, факсу, телефону та основний (-і) вид (-и) господарської діяльності (https://surl.lt/usjohg).
Рішеня
08.12.2025 11:32
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 682 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"
Контактний телефон:
+380573404564
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 682 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"
Контактний телефон:
+380573404564
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності