Закупівля «Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінету фізики, хімії та біології» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 «Шкільні меблі» від Відділ освіти , культури, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області.
«Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінету фізики, хімії та біології» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 «Шкільні меблі»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінету фізики, хімії та біології» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 «Шкільні меблі»
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:42
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:42
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:42
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:42
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:42
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:42
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:42
Спосіб підтвердження
Назва
До учасника процедури закупівлі або його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не повинні бути застосовані обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та учасник процедури закупівлі або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі не повинні знаходитися у санкційному списку Європейського Союзу.
Опис
Зазначена інформація має бути підтверджена шляхом формування pdf файлу, який надається у складі тендерної пропозиції, на сайті https://www.sanctionsmap.eu у відповідності до пункту 5 статті 1 Рамкової угоди щодо кожної особи, інформація про яку надана на виконання Статті 7 рамкової угоди (українською мовою та транслітерацією)
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:42
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:42
Вимога
Суб?єкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:42
Спосіб підтвердження
Назва
Спроможності інших суб’єктів господарювання можуть бути залучені як субпідрядники/співвиконавці (далі — субпідрядники/співвиконавці) до виконання робіт чи надання послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятній країні;
Опис
На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати документ, який підтверджує країну реєстрації учасника процедури закупівлі (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – для учасника резидента або документ, що його замінює для учасника нерезидента).
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:42
Спосіб підтвердження
Назва
Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Опис
Зазначена інформація має бути підтверджена шляхом формування pdf файлу, який надається у складі тендерної пропозиції, на сайті https://www.sanctionsmap.eu у відповідності до пункту 5 статті 1 Рамкової угоди щодо кожної особи, інформація про яку надана на виконання Статті 7 рамкової угоди (українською мовою та транслітерацією)
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:42
Спосіб підтвердження
Назва
Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Опис
Зазначена інформація має бути підтверджена шляхом формування pdf файлу, який надається у складі тендерної пропозиції, на сайті https://www.sanctionsmap.eu у відповідності до пункту 5 статті 1 Рамкової угоди щодо кожної особи, інформація про яку надана на виконання Статті 7 рамкової угоди (українською мовою та транслітерацією)
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Під час проведення процедури закупівлі «Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінету фізики, хімії та біології» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 «Шкільні меблі», уповноваженою особою замовника не було враховано, раніше укладені договори щодо закупівель за кошти передбачені на виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та за кошти передбачені на співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Така ситуація склалася внаслідок укладення договорів про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до абзацу третього пункту 80 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами). Оскільки замовник не врахував не оприлюднені, але укладені договір № 06/11 від 06 листопада 2025 року та договір № 07/11 від 07 листопада 2025 року, оскільки, відповідно до пункту 90 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), замовник не пізніше ніж через три робочих дні з дня укладення договору про закупівлю оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, як наслідок дані договори не були оприлюднені у електронній системі та враховані при прийнятті рішення про початок процедури закупівлі «Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінету фізики, хімії та біології» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 «Шкільні меблі».
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Під час проведення процедури закупівлі «Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінету фізики, хімії та біології» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 «Шкільні меблі», уповноваженою особою замовника не було враховано, раніше укладені договори щодо закупівель за кошти передбачені на виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та за кошти передбачені на співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Така ситуація склалася внаслідок укладення договорів про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до абзацу третього пункту 80 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами). Оскільки замовник не врахував не оприлюднені, але укладені договір № 06/11 від 06 листопада 2025 року та договір № 07/11 від 07 листопада 2025 року, оскільки, відповідно до пункту 90 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), замовник не пізніше ніж через три робочих дні з дня укладення договору про закупівлю оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, як наслідок дані договори не були оприлюднені у електронній системі та враховані при прийнятті рішення про початок процедури закупівлі «Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінету фізики, хімії та біології» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 «Шкільні меблі».
Відділ освіти , культури, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області
Поштовий індекс
08112
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
село Дмитрівка
Адреса
вул.Садова, буд.2
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
«Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінету фізики, хімії та біології» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 «Шкільні меблі»
Тендер:
UA-2025-11-10-007839-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Стан
скасовано
Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Під час проведення процедури закупівлі «Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінету фізики, хімії та біології» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 «Шкільні меблі», уповноваженою особою замовника не було враховано, раніше укладені договори щодо закупівель за кошти передбачені на виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та за кошти передбачені на співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Така ситуація склалася внаслідок укладення договорів про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до абзацу третього пункту 80 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами). Оскільки замовник не врахував не оприлюднені, але укладені договір № 06/11 від 06 листопада 2025 року та договір № 07/11 від 07 листопада 2025 року, оскільки, відповідно до пункту 90 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), замовник не пізніше ніж через три робочих дні з дня укладення договору про закупівлю оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, як наслідок дані договори не були оприлюднені у електронній системі та враховані при прийнятті рішення про початок процедури закупівлі «Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінету фізики, хімії та біології» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 «Шкільні меблі».
«Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінету фізики, хімії та біології» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 «Шкільні меблі»
Тендер:
UA-2025-11-10-007839-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
10.11.2025 19:02
Кінець періоду оскарження з часом
21.11.2025 00:00
Стан
виконано
Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Під час проведення процедури закупівлі «Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінету фізики, хімії та біології» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 «Шкільні меблі», уповноваженою особою замовника не було враховано, раніше укладені договори щодо закупівель за кошти передбачені на виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та за кошти передбачені на співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Така ситуація склалася внаслідок укладення договорів про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до абзацу третього пункту 80 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами). Оскільки замовник не врахував не оприлюднені, але укладені договір № 06/11 від 06 листопада 2025 року та договір № 07/11 від 07 листопада 2025 року, оскільки, відповідно до пункту 90 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), замовник не пізніше ніж через три робочих дні з дня укладення договору про закупівлю оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, як наслідок дані договори не були оприлюднені у електронній системі та враховані при прийнятті рішення про початок процедури закупівлі «Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінету фізики, хімії та біології» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 «Шкільні меблі».