Показати схожі тендери

Закупівля Тепловізор інспекційний від ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-007816-a
Id Tender 39502c2c99d64b5fb1eb426af353b1bc
План UA-P-2025-11-10-009467-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.11.2025 13:41
Остання зміна 28.11.2025 20:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
166 666.67 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 13:41 до 18.11.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 13:41
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 13:41
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.11.2025 13:19
до 25.11.2025 17:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 17:00
до 01.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 25.11.2025 17:00
-
Період уточнень
з 10.11.2025 13:41 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 13:41 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.11.2025 13:19 до 25.11.2025 17:00
Період кваліфікації
з 19.11.2025 13:19 до 25.11.2025 17:00
Основні параметри
Тепловізор інспекційний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
166 666.67 грн.
Тепловізор інспекційний
Назва предмета закупівлі
Тепловізор інспекційний
Очікувана вартість
166 666.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
833,33
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.11.2025 12:50
Закінчення аукціону
19.11.2025 13:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тепловізор інспекційний
Код ДК 021:2015
38636000-2 - Спеціалізовані оптичні прилади
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
64660, Україна, Харківська область, Лиманівка, вул. Заводська,буд 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій у даній процедурі закупівлі є ціна. Питома вага критерію «ціна» – 100 %. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим на дату укладання договору податковим законодавством та статусом реєстрації платника ПДВ такого переможця. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СВС"
Пропозиція:
150 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕЛЕКТРОВИМІР"
Пропозиція:
150 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДУС ЛТД"
Пропозиція:
115 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.11.2025 12:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 13:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Попович Уляна Степанівна
Електронна пошта
Телефон
380974722947
Сайт:
https://uz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
45462724
Повна назва
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
02092
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Алмаатинська, 74
Кваліфікація
Лот № 1 Тепловізор інспекційний
Період вимог/скарг з 25.11.2025 17:00 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 13:19 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
25.11.2025 17:00
Довідка НАЗК
25.11.2025 17:00
Повідомлення про рішення
24.11.2025 11:12
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
19.11.2025 13:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 13:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «МЕДУС ЛТД»: 1) Перелік виявлених невідповідностей у документації Учасника ТОВ «МЕДУС ЛТД» (далі – Учасник): а) Не надано Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що не відповідає вимогам встановленим в пункті 6.1 Додатку 2 до тендерної документації. б) Надана Довідка з відомостями про учасника № 1811-25 від 18.11.2025р. не відповідає вимогам встановленим в пункті 6.2 Додатку 2 до тендерної документації. в) На цінову пропозицію № 1120/цп від 17.11.2025р. не накладено КЕП/УЕП відповідно до вимог встановлених в Додатку 4 до тендерної документації. г) Пропозиція учасника підписана електронним цифровим підписом фізичної особи, що порушує вимоги пункту 3.1 тендерної документації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3.1 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель). а) Відповідно до пункту 6.1 Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 60 (шістдесяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5. Учасником даний документ не надано. б) Пунктом 6.2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання Довідки з відомостями про учасника за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Довідка з відомостями про учасника № 1811-25 від 18.11.2025р. подана в форматі pdf та на неї не накладено КЕП/УЕП учасника процедури закупівлі. в) Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Учасник надав цінову пропозицію № 1120/цп від 17.11.2025р. у форматі Word та не наклав КЕП/УЕП. г) Відповідно до пункту 3.1 (підпункт 5) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП). У пункті 37 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Пропозиція на закупівлю тепловізора інспекційного подана від імені ТОВ «МЕДУС ЛТД» - юридичної особи. Відповідно до наданої довідки з відомостями про учасника № 1811-25 від 18.11.2025р, у складі тендерної пропозиції, підписантом тендерної пропозиції є директор ТОВ «МЕДУС ЛТД» Петрочук Юрій Володимирович. Також підтверджено право підпису тендерної пропозиції директором ТОВ «МЕДУС ЛТД» Петрочуком Юрієм Володимировичем у довідці № 1122/ПП від 17.11.2025р. При перевірці підпису на ЦЗО встановлено, що тендерну документацію підписано від імені фізичної особи Петрочука Юрія Володимировича, що суперечить вимогам тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями а) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 60 (шістдесяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5. б) Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена пункті 6.2 Додатку 2 до тендерної документації. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. в) Накласти КЕП/УЕП на цінову пропозицію. г) Підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП) учасника процедури закупівлі ТОВ «МЕДУС ЛТД».
Створено
24.11.2025 11:12
Надати до
25.11.2025 11:12
Договір
UA-2025-11-10-007816-a-c1
Очікує підписання
115 000 грн.
115 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Тепловізор інспекційний
Номенклатура
Тепловізор інспекційний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45462724

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДУС ЛТД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДУС ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39417328

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
166 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 15:00
Замовник:
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380974722947
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
166 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 15:00
Замовник:
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380974722947
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності