Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт внутрішніх приміщень по вул.. Голосіївська, 53 КНП «ЦПМСД №2» Голосіївського району м. Києва. Додаткові роботи від Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Голосіївського району м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-006023-a
Id Tender dbb2853d1d934d65a00af61e7a545d4c
План UA-P-2025-10-24-004103-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.11.2025 12:42
Остання зміна 02.12.2025 17:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 880 933 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 12:42 до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 12:42
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 12:42
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00
до 25.11.2025 13:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 13:33
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.11.2025 13:33
до 02.12.2025 17:42
Період уточнень
з 10.11.2025 12:42 до 22.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 12:42 до 22.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00 до 25.11.2025 13:33
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00 до 25.11.2025 13:33
Основні параметри
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень по вул.. Голосіївська, 53 КНП «ЦПМСД №2» Голосіївського району м. Києва. Додаткові роботи
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 880 933 грн.
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень по вул.. Голосіївська, 53 КНП «ЦПМСД №2» Голосіївського району м. Києва. Додаткові роботи
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень по вул.. Голосіївська, 53 КНП «ЦПМСД №2» Голосіївського району м. Києва. Додаткові роботи
Очікувана вартість
2 880 933 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
57618,66
2,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 400
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень по вул.. Голосіївська, 53 КНП «ЦПМСД №2» Голосіївського району м. Києва. Додаткові роботи
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
340
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
03039, Україна, м. Київ, вул. Голосіївська, 53
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
2 864 633.63 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 13:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Руднєв Олексій Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380442583331
Замовник
ЄДРПОУ
38945128
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Голосіївського району м. Києва
Поштовий індекс
03039
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Голосіївська, 53
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт внутрішніх приміщень по вул.. Голосіївська, 53 КНП «ЦПМСД №2» Голосіївського району м. Києва. Додаткові роботи
Період вимог/скарг з 25.11.2025 13:33 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 00:00 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 13:33
Довідка НАЗК
25.11.2025 13:33
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
25.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-10-006023-a-a1
Підписаний і діє
Номер
84/25
2 864 633.63 грн.
2 387 194.69 грн.
З ПДВ
Підписано
02.12.2025
Строк дії договору з
02.12.2025
по
25.12.2025
Номенклатура
340 (метри квадратні)
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень по вул.. Голосіївська, 53 КНП «ЦПМСД №2» Голосіївського району м. Києва. Додаткові роботи
Номенклатура
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень по вул.. Голосіївська, 53 КНП «ЦПМСД №2» Голосіївського району м. Києва. Додаткові роботи
Кількість
340
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Голосіївського району м. Києва
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Голосіївського району м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38945128

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40239718

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.12.2025 17:42
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-16-000067
Дата створення проекту
16.12.2025 16:47
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
16.12.2025 17:32
Дата завершення моніторингу
07.01.2026 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.12.2025 № 417 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-11-10-006023-a 10.11.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.12.2025 00:00
Документи рішення
16.12.2025 17:32
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт внутрішніх приміщень по вул. Голосіївська, 53 КНП «ЦПМСД № 2» Голосіївського району м. Києва. Додаткові роботи, замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Голосіївського району м. Києва (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-10-006023-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.12.2025 15:07
Орган перевірки
23.12.2025 00:00
Документи повідомлення
17.12.2025 15:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 880 933 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Голосіївського району м. Києва
Контактний телефон:
380442583331
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 880 933 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Голосіївського району м. Києва
Контактний телефон:
380442583331
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності