Зміст
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960) про створення робочої групи з питань закупівель для розгляду тендерних пропозицій, розгляд тендерної пропозиції Учасника, визначення переможця процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір 20 листопада 2025 року № 1357 м. Хмельницький Керуючись вимогами статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі - Особливості), Положенням про Уповноважених осіб (затвердженим наказом ректора Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960) (далі – НАДПСУ) від 07.06.2021 року № 166), наказом ректора НАДПСУ від 07.02.2023 року № 132-АГ, 1. Замовник: 1.1 Найменування: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960). 1.2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 14321481. 1.3. Місце знаходження: Україна, 29007, м. Хмельницький, вул. Шевченка 46. 1.4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель та назва предмету закупівлі, кількість, місце і строк поставки товару: відкриті торги (з особливостями) № UA-2025-11-10-005875-a за предметом «Колісний одноківшевий фронтальний міні навантажувач» за кодом ДК 021:2015: 43260000-3 – «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (відповідно до п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 - ДК 021:2015: 43261100-1 «Механічні ковшові навантажувачі») у кількості 1 шт., на очікувану суму 2 859 350,00 грн. з урах. ПДВ, поставка у м. Хмельницький до 20.12.2025 року (далі – Закупівля). 3. Результати електронного аукціону (розкриття тендерних пропозицій): Учасник Код ЄДРПОУ Остаточна пропозиція, грн. 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" 37383046 2 850 000,00 Порядок денний: 1. Про створення та організацію роботи робочої групи для розгляду тендерних пропозицій Закупівлі. 2. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ", код ЄДРПОУ 37383046 (далі — Учасник), яка за результатом електронного аукціону є єдиною найбільш економічно вигідною, поданою під час проведення під час проведення Закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. 3. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі. 4. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель згідно Особливостей та Закону. Під час розгляду першого питання порядку денного: Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Положенням ч. 9 ст. 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно із ч. 1 ст. 11 Закону, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника, відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону, а також забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, згідно із п. 4 чч. 9 ст. 11 Закону. Частиною 12 ст. 11 Закону передбачено, що за рішенням замовника може утворюватися робоча група у складі працівників замовника для розгляду тендерних пропозицій/пропозицій. У разі утворення робочої групи уповноважена особа є її головою та організовує її роботу. До складу робочої групи застосовуються вимоги абз. 2 ч. 7 ст. 11. Робоча група бере участь у розгляді тендерних пропозицій/пропозицій, у проведенні переговорів у разі здійснення переговорної процедури, а рішення робочої групи має дорадчий характер. Так, відповідно до п. 4 наказу ректора НАДПСУ від 12.03.2025 року № 423-АГ «Про організацію та здійснення закупівель, процедур закупівель у 2025 році» (далі – Наказ) створено робочу групу з питань закупівель у складі: - помічника ректора НАДПСУ з правової роботи – начальника групи юридичного забезпечення Руслана КОЗУБЕЯ; - помічника ректора НАДПСУ - начальника відділення запобігання та виявлення корупції Дениса КОСМІНИ; - головного бухгалтера - начальника фінансово-економічного відділу (бухгалтерської служби) Володимира МІНЧЕНКА; - начальника відділу публічних закупівель Валерії ДУКИ. Пунктом 4.1 цього ж Наказу передбачено залучення до складу робочої групи начальників відділень (служб), за номенклатурою яких здійснюються закупівлі або на яких покладено обов’язок щодо забезпечення відповідними товарами, роботами чи послугами за рішенням керівників структурних підрозділів та уповноважених осіб, задіяних у проведенні конкретної закупівлі, процедури закупівлі за потреби. Відповідно до п. 2.4 Порядку організації та здійснення закупівель, процедур закупівель товарів, робіт та послуг, затверджених Додатком 1 до Наказу, для розгляду тендерних пропозицій/пропозицій у процедурах закупівлі можуть залучатись посадові особи зі складу робочої групи, згідно положень Засад діяльності робочої групи для здійснення закупівель товарів, робіт та послуг (далі – Засади діяльності робочої групи) затвердженого Додатком 2 згідно із п. 4.2 Наказу. Пунктом 4.7 цього ж порядку визначено, що за потреби, для здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, уповноважена особа має право залучати посадових осіб НАДПСУ з числа робочої групи для проведення кваліфікації. Уповноважена особа приймає рішення про визначення учасника процедури закупівель переможцем або про відхилення тендерної пропозиції учасника, відповідно до вимог законодавства з урахуванням рішення робочої групи. Розділом 2 «Діяльність робочої групи» Засад діяльності робочої групи передбачено, що уповноважена особа, що проводить процедуру закупівлі, організовує роботу робочої групи, очолює її та визначає склад групи з числа посадових осіб згідно із потребою та доцільністю їхнього залучення у кожному конкретному випадку. На час перебування помічника ректора НАДПСУ - начальника відділення запобігання та виявлення корупції, підполковника Дениса КОСМІНИ у відрядженні у відповідності до положень п. 4.4. наказу - участь у роботі групи приймати старшому офіцеру відділення запобігання та виявлення корупції Ірині КЛИМЕНКО. Таким чином, для всебічного забезпечення об’єктивності та неупередженості проведення Закупівлі, об’єктивного та чесного вибору переможця Закупівлі та з метою неухильного дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників Закупівлі, передбачених ст. 5 Закону, приймається рішення щодо організації роботи робочої групи та залучення до групи наступних посадових осіб НАДПСУ: 1) головою робочої групи – уповноважену особу, що проводить процедуру Закупівлі, старшого офіцера відділу публічних закупівель Дмитра ВЛАДОВСЬКОГО; 2) начальника відділу публічних закупівель Валерію ДУКУ; 3) посадової особи, за номенклатурою якої здійснюється закупівля (на яку покладено обов’язки щодо забезпечення відповідним товаром) начальника продовольчої служби Ярослава ТУПЧІЯ; 4) старшого офіцера відділення запобігання та виявлення корупції Ірину КЛИМЕНКО. Члени робочої групи зобов’язані: - неухильно дотримуватись вимог законодавства та принципів у сфері здійснення публічних закупівель, положень відомчих нормативних-правових актів та керівних документів; - діяти в межах компетенції та своїх посадових обов’язків; - здійснювати взаємодію та обмін інформацією між членами робочої групи; - надавати пропозиції та інформацію про результати своєї роботи голові робочої групи для включення до протоколу уповноваженої особи; - у разі виявлення недоліків та/або проблемних питань тощо – інформувати про це голову робочої групи; - здійснювати інші заходи, необхідні для розгляду тендерних пропозиції, в рамках своєї компетенції та вимог закону з урахуванням Особливостей. Головою робочої групи визначається, що в ході роботи та під час розгляду та кваліфікації тендерних пропозицій учасників Закупівлі, члени робочої групи: 1. Голова робочої групи Дмитро ВЛАДОВСЬКИЙ: - організовує роботу групи; - розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерні пропозиції учасників Закупівлі; - узагальнює інформацію та результати роботи робочої групи та враховує при прийнятті рішення; - приймає рішення, щодо кваліфікації; - оформлює протокол(-и) уповноваженої особи, до якого(-их) включає рішення членів робочої групи; - здійснює інші заходи. 2. Начальник відділу публічних закупівель, Валерія ДУКА: - здійснює контроль за порядком проведення Закупівлі; - забезпечує дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель; - надає методичну та практичну допомогу уповноваженій особі та членам робочої групи; - інформує керівництво НАДПСУ про хід та стан проведення Закупівлі; - здійснює інші заходи. 3. Посадова особа, за номенклатурою якої здійснюється закупівля (на яку покладено обов’язки щодо забезпечення відповідним товаром) начальник продовольчої служби Ярослав ТУПЧІЙ: - здійснює вивчення та оцінку технічних, якісних та кількісних характеристик, запропонованих Учасниками товарів; - проводяить перевірку тендерних пропозицій учасників на їх відповідність умовам технічної специфікації до предмету Закупівлі, встановленим Додатком № 2 до тендерної документації. 4. Старший офіцер відділення запобігання та виявлення корупції Ірина КЛИМЕНКО: - забезпечує перевірку учасників Закупівлі на рахунок наявності між ними пов’язаних осіб, в розумінні Закону, із застосуванням інформаційно-аналітичних систем; - перевіряє відсутність/наявність відомостей про юридичну особу, яка є учасником Закупівлі, щодо її внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - здійснює заходи щодо врегулювання конфлікту інтересів, у разі виникнення таких в ході проведення Закупівлі. Згідно із Засадами діяльності робочої групи, рішення робочої групи включається до протоколу уповноваженої особи, що оформлюється за результатами роботи групи та підписується всіма учасниками. Рішення робочої групи носять рекомендаційний характер. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно пункту 35 Особливостей - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Згідно пункту 36 Особливостей - якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Положенням ч. 9 ст. 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення згідно із ч. 10 ст. 29 Закону. Відповідно до рішення уповноваженої особи в ході розгляду тендерної пропозиції Учасника, робочою групою з питань закупівель було здійснено наступне: 1) посадовою особою, за номенклатурою якої здійснюється закупівля (на яку покладено обов’язки щодо забезпечення відповідним товаром) начальником продовольчої служби Ярославом ТУПЧІЄМ: - вивчено та проведено оцінку технічних, якісних та кількісних характеристик, запропонованого Учасником предмету Закупівлі; - проведено перевірку тендерної пропозиції Учасника на її відповідність умовам технічної специфікації до предмету Закупівлі, встановленим Додатком № 2 до тендерної документації. 2) Начальником відділу публічних закупівель, Валерією ДУКОЮ: - здійснено контроль за порядком проведення Закупівлі; - забезпечено дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель; - надано методичну та практичну допомогу уповноваженій особі та членам робочої групи; - своєчасно проінформовано керівництво НАДПСУ про хід та стан проведення Закупівлі. 3) Старшим офіцером відділення запобігання та виявлення корупції Іриною КЛИМЕНКО: - забезпечено перевірку Учасника на рахунок наявності між ним та іншими учасниками Закупівлі пов’язаних осіб, в розумінні Закону, із застосуванням інформаційно-аналітичних систем; - перевірено відсутність/наявність відомостей про Учасника, щодо її внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково здійснено перевірку наявності кримінальних проваджень, судових рішень, що стосуються невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов'язань, участь Учасника у фіктивних господарських операціях, ознаки фіктивності створення або діяльності Учасника, наявність заборгованості за податками і зборами, перебування Учасника або його посадових осіб, до яких застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», реєстрація Учасника в офшорних зонах або країнах з високим корупційним ризиком, наявність негативних відгуків або інформації в медіа щодо недобросовісної діяльності Учасника, зв'язок Учасника з посадовими особами Замовника або особами, які можуть мати конфлікт інтересів. За результатами перевірки, наявність зазначеної інформації - не виявлено. Результати своєї роботи членами робочої групи було представлено голові робочої групи, уповноваженій особі, відповідальній за проведення Закупівлі, Дмитру ВЛАДОВСЬКОМУ. Головою робочої групи було враховано надану інформацію, узагальнено її та враховано під час розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації. За результатом роботи робочої групи та розгляду тендерної пропозиції Учасника, замовником було встановлено, що тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо технічних характеристик предмета закупівлі, а також принципам здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 Закону, в т.ч. й щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності. Під час розгляду третього питання порядку денного: Враховуючи результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника, на підставі абз. 1 ч. 15 ст. 29 Закону, замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у п.п. 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в п. 47 Особливостей (крім п.п. 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Під час розгляду четвертого питання порядку денного: Відповідно до п. 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до ч. 1 ст. 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Згідно із п. 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. На підставі результатів розгляду питань порядку денного, ВИРІШЕНО: 1. Визначити переможцем процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) № UA-2025-11-10-005875-a за предметом «Колісний одноківшевий фронтальний міні навантажувач» за кодом ДК 021:2015: 43260000-3 – «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» – Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ", код ЄДРПОУ 37383046 (далі – Переможець). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем процедури. 3. Протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.