Показати схожі тендери

Закупівля Засоби зв’язку для забезпечення безпроводових підключень (комплекти обладнання зв'язку); 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВТЕЛЕСЕРВІС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-003027-a
Id Tender 80f5fcda654a47f7a56dfb5fecba3f6d
План UA-P-2025-11-10-003904-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.11.2025 10:47
Остання зміна 04.12.2025 10:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
54 904 564.85 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 10:46 до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 10:46
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 10:46
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2025 11:24
до 21.11.2025 15:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.11.2025 15:24
до 27.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.11.2025 15:24
до 04.12.2025 10:36
Період уточнень
з 10.11.2025 10:46 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 10:46 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 11:24 до 21.11.2025 15:24
Період кваліфікації
з 18.11.2025 11:24 до 21.11.2025 15:24
Основні параметри
Засоби зв’язку для забезпечення безпроводових підключень (комплекти обладнання зв'язку); 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
54 904 564.85 грн.
Засоби зв’язку для забезпечення безпроводових підключень (комплекти обладнання зв'язку); 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Засоби зв’язку для забезпечення безпроводових підключень (комплекти обладнання зв'язку); 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
54 904 564.85 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
274522,82
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.11.2025 11:01
Закінчення аукціону
18.11.2025 11:24
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 952 (комплект)
Комплект обладнання зв’язку Тип 1
Опис предмета закупівлі
Комплект обладнання зв’язку Тип 1
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
952
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, 04070, м. Київ, вул. Фролівська, буд. 1/6 літ. А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 59 (комплект)
Комплект обладнання зв’язку Тип 2
Опис предмета закупівлі
Комплект обладнання зв’язку Тип 2
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
59
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, 04070, м. Київ, вул. Фролівська, буд. 1/6 літ. А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 20 робочих днів з дати отримання належним чином оформленої видаткової накладної за фактично поставлений Товар
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Українські Інфосистеми"
Пропозиція:
49 778 575.14 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ-РІШЕННЯ"
Пропозиція:
50 917 872 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.11.2025 11:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Володимирівна Павловська
Електронна пошта
Телефон
+380443668519
Сайт:
https://kts.kmda.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
31815760
Повна назва
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВТЕЛЕСЕРВІС"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Засоби зв’язку для забезпечення безпроводових підключень (комплекти обладнання зв'язку); 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 21.11.2025 15:24 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 11:24 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.11.2025 15:24
Довідка НАЗК
21.11.2025 15:24
Повідомлення про рішення
20.11.2025 14:55
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
18.11.2025 11:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 10:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 10:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до п.43 Особливостей, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення виявлених невідповідностей тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На підставі вищевикладеного, з урахуванням практики Антимонопольного комітету (рішення від 24.06.2025 №10037-р/пк-пз по тендеру UA-2025-05-06-003605-a), та висновків про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-11-27-007617-a та моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-30-011380-a Державною аудиторською службою України, існує необхідність розміщення у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл 2. Інформаційна довідка про товар.doc, що містить Інформаційну довідку із зазначенням найменування, торгової марки та технічних характеристик товару, що пропонується Учасником. При цьому пунктом 5.1 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачене надання Інформаційної довідки із зазначенням найменування, виробника та технічних характеристик товару, що пропонується Учасником. Тобто, в довідці не зазначено виробника товару, що пропонується Учасником. При цьому, виявлені Замовником невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації не призводять до зміни предмета закупівлі. Відсутність інформації про виробника запропонованого товару не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, та не впливає на відповідність товару встановленим Замовником технічним характеристикам, зокрема вимогам до складових комплектів обладнання зв’язку тип 1 та тип 2, які Учасник підтвердив у своїй Інформаційній довідці. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П.5.1 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виправити невідповідність щодо зазначення виробника товару, що пропонується Учасником.
Створено
20.11.2025 14:55
Надати до
21.11.2025 14:55
Договір
UA-2025-11-10-003027-a-b1
Підписаний і діє
Номер
267
49 778 575.14 грн.
41 482 145.95 грн.
З ПДВ
Підписано
02.12.2025
Строк дії договору з
02.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
952 (комплект)
Комплект обладнання зв’язку Тип 1
Номенклатура
Комплект обладнання зв’язку Тип 1
Кількість
952
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
59 (комплект)
Комплект обладнання зв’язку Тип 2
Номенклатура
Комплект обладнання зв’язку Тип 2
Кількість
59
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВТЕЛЕСЕРВІС"
Повна назва
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВТЕЛЕСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31815760

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Українські Інфосистеми"
Повна назва
ТОВ "Українські Інфосистеми"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39210567

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-04-000036
Дата створення проекту
04.12.2025 11:34
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.12.2025 12:35
Дата завершення моніторингу
26.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.12.2025 Київ № 321 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2025-11-10-003027-a 10.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.12.2025 00:00
Документи рішення
04.12.2025 12:35
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Засоби зв’язку для забезпечення безпроводових підключень (комплекти обладнання зв'язку); 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-10-003027-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.12.2025 14:05
Орган перевірки
12.12.2025 00:00
Документи повідомлення
08.12.2025 14:05
-
Відповідь
надання відповіді на запит
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ На Ваш запит від 08.12.2025 у межах проведення моніторингу закупівлі «Засоби зв’язку для забезпечення безпроводових підключень (комплекти обладнання зв'язку); 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-10-003027-a), розпочатого відповідно до наказу від 03.12.2025 Київ № 321, повідомляємо наступне. Запит: «… постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду...» Пояснення по пункту 1. Листом Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської державної адміністрації) від 01.11.2024 №063-8045 визначено потребу в продовженні впровадження локальних обчислювальних мереж в закладах загальної середньої освіти м. Києва, зокрема у Подільському районі міста Києва. Протягом 2025 року було розроблено проєкти на нове будівництво структурованої кабельної системи відповідних закладів освіти. Згідно з проєктною документацією, що пройшла експертну оцінку та отримала позитивний висновок, мережеве обладнання для виконання робіт надається замовником, у зв'язку з чим перед замовником постала необхідність провести закупівлю засобів зв’язку (комплектів мережевого обладнання). Технічні вимоги до предмета закупівлі, що є об’єктом моніторингу, розроблені з урахуванням зазначеного вище, на підставі проєктних документацій на нове будівництво структурованих кабельних систем закладів освіти, та на виконання пункту 6.2 «Створення, розвиток та модернізація мережевої інфраструктури, сервісної мережевої інфраструктури, платформи Інтернету речей (IoT), мереж доступу, радіомереж, системи отримання та передачі інформації на базі LPWAN та інших сучасних технологій зв'язку, системи відеоконференцзв'язку» переліку завдань і заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 №7516/7557 (у редакції рішення Київської міської ради від 12.12.2024 № 449/10257), і рекомендовані до використання протоколом №108 від 3 листопада 2025 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки. Очікувана вартість предмета закупівлі сформована Ініціатором закупівлі відповідно до «Порядку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в спеціалізованому комунальному підприємстві «Київтелесервіс»», розробленого на основі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275) та затвердженого наказом СКП «Київтелесервіс» №68 від 21.08.2023, з використанням методу порівняння ринкових цін у спосіб, що передбачає направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. На відправлені 6 запитів щодо надання цінових/комерційних пропозицій СКП “Київтелесервіс” отримано 6 відповідей від підприємств. Проте, взяті для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі лише 4 пропозиції. Відповіді від ТОВ «ІТ ЕСКОРТ» на суму 82 591 555,20 грн. та від ТОВ «Скіф-Сервіс» на суму 108 248 223,75 грн. в розрахунок не брались, оскільки запропоноване в них обладнання не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме п. 3.1 вимог сумісності з хмарним програмним забезпеченням Aruba Central. Як висновок, згідно проведеного моніторингу цін шляхом направлення запитів учасникам ринку, очікувана вартість предмета закупівлі є середньоарифметичним значенням отриманих комерційних пропозицій і становить 54 904 564,85 грн з ПДВ (п’ятдесят чотири мільйони дев’ятсот чотири тисячі п’ятсот шістдесят чотири грн. 85 коп.). Очікувана вартість предмета закупівлі не перевищує розмір бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого паспорту бюджетної програми на 2025 р. Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет, КЕКВ 3210 "Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)" Пояснення по пункту 2. На виконання пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) СКП «Київтелесервіс» забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – обґрунтування) шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування: - Посилання на сторінку: https://kts.kmda.gov.ua/publicprocurement - Посилання на обґрунтування: https://kts.kmda.gov.ua/web/content/2677?unique=b1abf733cfe94b4d9a2618f1b2a76ad5ab8bffd7&download=true Додатки: 1. Комплексна міська цільова програма «Цифровий Київ» на 2024 – 2027 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 № 7516/7557 (у редакції рішення Київської міської ради від 12.12.2024 № 449/10257); 2. План використання бюджетних коштів СКП «Київтелесервіс» на 2025 рік (КЕКВ 3210); 3. Протокол від 03 листопада 2025 року №108 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки з Технічними вимогами до предмету закупівлі; 4. Запити на комерційні пропозиції учасникам ринку; 5. Отримані комерційні пропозиції; 6. Наказ від 21.08.2023 №68 «Про затвердження Порядку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в спеціалізованому комунальному підприємстві «Київтелесервіс»; 7. Службова записка ініціатора закупівлі з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; 8. Лист Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської державної адміністрації) від 01.11.2024 №063-8045. В. о. директора Олександр ВОЛОЩУК
Рішеня
10.12.2025 13:44
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
54 904 564.85 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВТЕЛЕСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380443668519
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
54 904 564.85 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 00:00
Замовник:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВТЕЛЕСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380443668519
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності