Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з підключення джерела резервного живлення Ліцей № 241 «Голосіївський» від Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-10-001220-a
Id Tender 7ecc9f47e306415aa2d6db9c6e453a03
План UA-P-2025-11-10-000863-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.11.2025 09:47
Остання зміна 03.12.2025 11:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
619 098 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.11.2025 09:45 до 18.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.11.2025 09:45
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.11.2025 09:45
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2025 10:00
до 26.11.2025 16:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2025 16:53
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2025 16:53
до 03.12.2025 11:41
Період уточнень
з 10.11.2025 09:45 до 15.11.2025 00:00
Період оскарження
з 10.11.2025 09:45 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 10:00 до 26.11.2025 16:53
Період кваліфікації
з 18.11.2025 10:00 до 26.11.2025 16:53
Основні параметри
Послуги з підключення джерела резервного живлення Ліцей № 241 «Голосіївський»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
619 098 грн.
Послуги з підключення джерела резервного живлення Ліцей № 241 «Голосіївський»
Назва предмета закупівлі
Послуги з підключення джерела резервного живлення Ліцей № 241 «Голосіївський»
Очікувана вартість
619 098 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6190,98
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з підключення джерела резервного живлення Ліцей № 241 «Голосіївський»
Код ДК 021:2015
45315100-9 - Встановлення електротехнічного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03039, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Голосіївська,12
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ ЕНЕРДЖІ"
Пропозиція:
618 984.83 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 09:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Любов Григорівна Мотузка
Електронна пошта
Телефон
+380442571274
Замовник
ЄДРПОУ
37479398
Повна назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Поштовий індекс
03127
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
М. КИЇВ
Адреса
ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з підключення джерела резервного живлення Ліцей № 241 «Голосіївський»
Період вимог/скарг з 26.11.2025 16:53 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 10:00 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.11.2025 16:53
Довідка НАЗК
26.11.2025 16:53
Повідомлення про рішення
25.11.2025 12:08
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
25.11.2025 10:16
Електроний протокол про продовження строку
18.11.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 09:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.11.2025 09:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
25.11.2025 10:15
Дата кінця розгляду
17.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Додатком 1 до тендерної документації передбачено «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників. Вимагалось згідно: 1) з підпунктом 5.2.:«Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (У разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності не передбачено, тоді учасник повинен надати лист – роз’яснення в довільній формі, із зазначенням законодавчих підстав щодо ненадання відповідних документів)». Учасник, в складі тендерної пропозиції надав Довідку від 14.11.2025 за № 2314 в якій зазначив, що отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом. Проте, дана довідка не містить законодавчих підстав, щодо ненадання відповідних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (У разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності не передбачено, тоді учасник повинен надати лист – роз’яснення в довільній формі, із зазначенням законодавчих підстав щодо ненадання відповідних документів) 2) з підпунктом 5.8. «З метою підтвердження безпечності, якості надання послуг Учасник надає Сертифікат ІSO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ДСТУ ІSO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), термін дії якого не менше ніж до кінцевого строку надання послуг. Виданий Учаснику, сфера сертифікації: електромонтажні роботи, а також надати звіт за результатами останнього аудиту, що підтверджує відповідність Сертифікату». Учасник, в складі тендерної пропозиції надав Сертифікат ІSO 9001:2015 реєстраційний номер якого PS262-122/01QS що є дійсним до 17.07.2025. Отже, документ в складі пропозиції відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Сертифікат ІSO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ДСТУ ІSO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), термін дії якого не менше ніж до кінцевого строку надання послуг. Виданий Учаснику, сфера сертифікації: електромонтажні роботи, а також надати звіт за результатами останнього аудиту, що підтверджує відповідність Сертифікату». 3) з підпунктом 5.11. «Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про Учасника процедури закупівлі, а саме: код ЄДРПОУ (для юридичних осіб), РНОКПП (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), повна назва Учасника, реквізити (місцезнаходження, телефон, e-mail, банківські реквізити); інформація про керівника із зазначенням ПІБ.» Документ в складі пропозиції Учасника відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ згідно з вимогою підпункту 5.11. пункту 5 Додатка 1 до тендерної документації.
Створено
25.11.2025 12:06
Надати до
26.11.2025 12:06
Договір
UA-2025-11-10-001220-a-b1
Підписаний і діє
Номер
325
618 984.83 грн.
618 984.83 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.12.2025
Строк дії договору з
03.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з підключення джерела резервного живлення Ліцей № 241 «Голосіївський»
Номенклатура
Послуги з підключення джерела резервного живлення Ліцей № 241 «Голосіївський»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37479398

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ ЕНЕРДЖІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ ЕНЕРДЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39844689

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
619 098 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442571274
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
619 098 грн.
Період подання пропозицій
до 18.11.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442571274
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності