Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради за адресою: Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Шкільна, 40 (коригування) від Здолбунівський ліцей № 6 Здолбунівської міської ради Рівненської області.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-11-08-000102-a
Id Tender e621746948894458a84b79eeb2d0df97
План UA-P-2025-11-08-000103-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.11.2025 10:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 981 035.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради за адресою: Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Шкільна, 40 (коригування)
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами), замовник має право укласти договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель з попереднім виконавцем, якщо: - предмет закупівлі є аналогічним предмету закупівлі за основним договором; - вартість нової закупівлі не перевищує 50% ціни основного договору; - закупівля необхідна для завершення робіт, технічно та економічно пов’язаних з основним договором. Замовником — Здолбунівський ліцей № 6 Здолбунівської міської ради Рівненської області — у 2024 році було укладено договір № 189 від «29» жовтня 2024 року з Товариством з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" на виконання робіт з «Капітального ремонту харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області» за результатами процедури закупівлі UA-2024-09-27-011358-а. У процесі виконання договору виникла потреба у виконанні додаткового обсягу робіт, які є аналогічними основному предмету закупівлі, технічно пов’язаними та необхідними для забезпечення цілісності, безперервності і належного завершення проекту.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради за адресою: Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Шкільна, 40 (коригування)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Шкільна, 40
Дата постачання по
20.12.2025 09:56
Документи закупівлі
08.11.2025 10:07
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кухарук Олександр Олексійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380365224533
Замовник
ЄДРПОУ
22564051
Повна назва
Здолбунівський ліцей № 6 Здолбунівської міської ради Рівненської області
Поштовий індекс
35701
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Здолбунів
Адреса
вул.Шкільна,40
Кваліфікація
Договір
UA-2025-11-08-000102-a-a1
Підписаний і діє
Номер
189/1
2 981 035.2 грн.
2 484 196 грн.
З ПДВ
Підписано
03.11.2025
Строк дії договору з
03.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради за адресою: Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Шкільна, 40 (коригування)
Номенклатура
Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради за адресою: Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Шкільна, 40 (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Здолбунівський ліцей № 6 Здолбунівської міської ради Рівненської області
Повна назва
Здолбунівський ліцей № 6 Здолбунівської міської ради Рівненської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22564051

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13993936

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.11.2025 10:05
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-14-000010
Дата створення проекту
14.11.2025 15:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.11.2025 16:10
Дата публікації висновку про результати
25.11.2025 17:21
Дата завершення усунення порушень
10.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 700-98-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 175-79-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.11.2025 № 97-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.11.2025 № 97-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-11-08-000102-a 08.11.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.11.2025 00:00
Документи рішення
14.11.2025 16:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), відповідності умов укладеного договору вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Здолбунівського ліцею №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-11-08-000102-a, Обґрунтування проведення неконкурентної закупівлі (обґрунтування №4 від 03.11.2025 щодо укладення договору про закупівлю), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №46 від 03.11.2025, договір №189/1 на додаткові роботи від 03.11.2025 з додатками до нього, додаткову угоду №1 від 19.11.2025, пояснення Замовника з доданими документами отримані через електронну систему закупівель 20.11.2025 та 21.11.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення договору про закупівлю та звіту встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 13 Особливостей встановленні виключення, які дозволяють замовникам придбавати товари, послуги, послуги з поточного ремонту та роботи, з урахуванням вартісних меж предмету закупівлі, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Враховуючи наведені норми законодавства, договір, укладений Замовником на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей – є договором про закупівлю. Відповідно до норм абзацу сорок другого пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону, відповідно до цього пункту замовник протягом трьох робочих днів з дня його укладення оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, інформацію, визначену пунктом 10 частини першої статті 10 Закону, та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Водночас до договорів про закупівлю відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення №835), встановлено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. При цьому, договір №189/1 на додаткові роботи від 03.11.2025, предметом якого є капітальний ремонт, та додатки до нього (п. 11.5. Додатки до договору: 1. Технічна специфікація (завдання). 2. Договірна ціна. 3. Календарний план виконання робіт 4. Інформація про ціни на матеріальні ресурси.) Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель у форматі PDF. Таким чином, Замовник на порушення абзацу сорок другого пункту 13 Особливостей, пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель договір на додаткові роботи та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. Крім того, договір з додатками до нього у форматі PDF оприлюднений не у термін визначений пунктом 10 частини першої статті 10 Закону (договір №189/1 на додаткові роботи укладений 03.11.2025, оприлюднений – 08.11.2025). Також звіт про договір про закупівлю UA-2025-11-08-000102-a та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі оприлюднено не протягом трьох робочих днів з дня його укладення, а з перевищенням вказаного терміну (звіт оприлюднений 08.11.2025, договір №189/1 на додаткові роботи укладений 03.11.2025), чим недотримано норми абзацу сорок другого пункту 13 Особливостей. На запит Держаудитслужби стосовно оприлюднення договору на додаткові роботи та звіту про договір про закупівлю, Замовник надав пояснення, що не спростовують факт установленого порушення. За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору вимогам законодавства встановлено, що відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо (пункт 84 Загальних умов). Водночас до укладеного замовником договору №189/1 на додаткові роботи від 03.11.2025 по закупівлі UA-2025-11-08-000102-a не включено (не додано) як додаток до договору «план фінансування робіт». Таким чином, Замовником укладено договір з порушенням норм, встановлених пунктом 83 Загальних умов. Піл час проведення моніторингу додатковою угодою №1 від 19.11.2025 внесені зміни до договору та додано як додаток «План фінансування робіт по об’єкту». Водночас вказаний план не містить визначення фінансування на поточний рік за місяцями та видів витрат у прив'язці до переліку (найменування) робіт, які формують кошторисну вартість робіт. Отже, Замовником укладено Додатковий договір з недотриманням норм, встановлених пунктом 84 Загальних умов. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди та Особливостей встановлено наступне. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час проведення моніторингу встановлено, що закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - інструмент Ukraine Facility), передбаченого Рамковою Угодою. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу: - щодо ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) - шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди «Публічність» визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану, визнавали походження та забезпечували публічність. Це включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. Статтею 17 Рамкової угоди «Зберігання документів» встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: Згідно з пунктом 1 статті 17 Рамкової угоди Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів. Строк, зазначений у пункті 1 цієї Статті, переривається у разі судових процесів, включаючи розслідування OLAF або EPPO та аудити ECA, або за належним чином обґрунтованим запитом Комісії. Крім того, пунктом 77 розділу «Особливості здійснення закупівель у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244» Особливостей визначено, що закупівлі товарів, робіт і послуг у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 32, ст. 2035) (далі - План України), здійснюються замовниками з урахуванням положень, визначених цим розділом, незалежно від вартості таких закупівель. Відповідно до вимог пункту 93 Особливостей Замовник повинен передбачити у проекті договору про закупівлю, який укладається відповідно до положень цього розділу, такі підстави для односторонньої відмови замовника від виконання такого договору про закупівлю в повному обсязі: постачальник товарів, виконавець робіт чи надавач послуг, з яким укладено договір про закупівлю відповідно до положень цього розділу, не зареєстрований (для юридичної особи)/не є громадянином (для фізичної особи) у прийнятній країні (крім випадків укладення договорів відповідно до пунктів 85, 86, 89 та 91 цих особливостей); постачальник товарів, виконавець робіт чи надавач послуг, з яким укладено договір про закупівлю, або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) такої юридичної особи став особою, до якої застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та/або така особа потрапила до санкційних списків Європейського Союзу; постачальник товарів, виконавець робіт чи надавач послуг, з яким укладено договір про закупівлю, під час подання документів для здійснення оплати за таким договором про закупівлю не надав замовнику документ, що підтверджує країну походження кожного товару, кожного товару у складі закупівель послуг, кожного товару та/або матеріального ресурсу у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, який постачатиметься за результатом такої оплати/поставлений, або країну походження такого товару та/або матеріального ресурсу не включено до переліку прийнятних країн (крім випадків укладення договорів відповідно до пунктів 85, 86, 88, 89 та 91 цих особливостей). Під час моніторингу встановлено, що в договорі на додаткові роботи Замовником не враховано вищезазначені вимоги Рамкової угоди, а саме договір на додаткові роботи не містить положення щодо дотримання підрядником та замовником в рамках виконання договору вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. Також укладений замовником договір на додаткові роботи не містить визначених пунктом 93 Особливостей підстав для односторонньої відмови замовника від виконання договору про закупівлю в повному обсязі. Під час проведення моніторингу додатковою угодою №1 від 19.11.2025 внесені зміни до договору щодо вимог статей 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди та пункту 93 Особливостей. Зміни щодо вимог статі 17 Рамкової угоди не вносились.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору вимогам законодавства встановлено порушення пунктів 83 та 84 Загальних умов. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення договору про закупівлю та звіту встановлено порушення абзацу сорок другого пункту 13 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди та Особливостей встановлено порушення статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди, пункту 93 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, повноти відображення інформації про закупівлю, питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень: - шляхом приведення умов договору у відповідність до пункту 84 Загальних умов; - оприлюднення в електронній системі закупівель договору на додаткові роботи з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі; - шляхом приведення умов договору на додаткові роботи у відповідність до вимог Рамкової угоди, а у разі неможливості припинити зобов’язання за договором №189/1 на додаткові роботи від 03.11.2025 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.11.2025 00:00
Дата публікації
25.11.2025 17:21
Документи висновку
25.11.2025 17:21
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень: - шляхом приведення умов договору у відповідність до пункту 84 Загальних умов; - оприлюднення в електронній системі закупівель договору на додаткові роботи з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі; - шляхом приведення умов договору на додаткові роботи у відповідність до вимог Рамкової угоди, а у разі неможливості припинити зобов’язання за договором №189/1 на додаткові роботи від 03.11.2025 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Надаємо інформацію про усунення порушення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель договору на додаткові роботи з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. Також шляхом приведення умов договору у відповідність до пункту 84 Загальних умов та приведення умов договору на додаткові роботи у відповідність до вимог Рамкової угоди була укладена Додаткова угода №2 від 28.11.2025р. до Договору на додаткові роботи №189/1 від 03.11.2025р. та оприлюднений звіт в ЕСЗ.
Дата публікації
01.12.2025 18:05
Документи інформації про усунення порушення
01.12.2025 18:07
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради за адресою: Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Шкільна, 40 (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-08-000102-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи (експертний звіт та кошторисну частину проектно-кошторисної документації; зміни до кошторисної частини проектно-кошторисної документації та експертний звіт; комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надайте документальне підтвердження, що у замовника після укладення договору про закупівлю по процедурі UA-2024-09-27-011358-а виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт. Чи передбачались умови виконання таких додаткових робіт в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. 2. Надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК, щодо здійснення фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. 4. Відповідно до норм пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами, у разі укладення договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону, відповідно до цього пункту замовник протягом трьох робочих днів з дня його укладення оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, інформацію, визначену пунктом 10 частини першої статті 10 Закону, та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Надайте пояснення щодо не оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.11.2025 15:48
Орган перевірки
21.11.2025 00:00
Документи повідомлення
17.11.2025 15:49
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради за адресою: Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Шкільна, 40 (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-08-000102-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Відповідно до норм пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами, у разі укладення договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону, відповідно до цього пункту замовник протягом трьох робочих днів з дня його укладення оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, інформацію, визначену пунктом 10 частини першої статті 10 Закону, та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Надайте пояснення щодо не оприлюднення звіту про договір про закупівлю UA-2025-11-08-000102-a протягом трьох робочих днів з дня його укладення (звіт оприлюднений 08.11.2025, договір №189/1 на додаткові роботи укладений 03.11.2025). 2. Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) (пункт 84 Загальних умов). Водночас до укладеного замовником договору №189/1 на додаткові роботи від 03.11.2025 по закупівлі UA-2025-11-08-000102-a не включено (не додано) як додаток до договору «план фінансування робіт». Надайте пояснення щодо відсутності «плану фінансування» як додатку до договору. 3. Укладений замовником договір на додаткові роботи не містить положення щодо дотримання підрядником та замовником в рамках виконання договору вимог ст. 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. Відповідно до вимог п. 93 Особливостей Замовник повинен передбачити у проекті договору про закупівлю, який укладається відповідно до положень цього розділу, такі підстави для односторонньої відмови замовника від виконання такого договору про закупівлю в повному обсязі: постачальник товарів, виконавець робіт чи надавач послуг, з яким укладено договір про закупівлю відповідно до положень цього розділу, не зареєстрований (для юридичної особи)/не є громадянином (для фізичної особи) у прийнятній країні (крім випадків укладення договорів відповідно до пунктів 85, 86, 89 та 91 цих особливостей); постачальник товарів, виконавець робіт чи надавач послуг, з яким укладено договір про закупівлю, або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) такої юридичної особи став особою, до якої застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та/або така особа потрапила до санкційних списків Європейського Союзу; постачальник товарів, виконавець робіт чи надавач послуг, з яким укладено договір про закупівлю, під час подання документів для здійснення оплати за таким договором про закупівлю не надав замовнику документ, що підтверджує країну походження кожного товару, кожного товару у складі закупівель послуг, кожного товару та/або матеріального ресурсу у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, який постачатиметься за результатом такої оплати/поставлений, або країну походження такого товару та/або матеріального ресурсу не включено до переліку прийнятних країн (крім випадків укладення договорів відповідно до пунктів 85, 86, 88, 89 та 91 цих особливостей). Укладений замовником договір на додаткові роботи не містить визначених п.93 Особливостей підстав для односторонньої відмови замовника від виконання договору про закупівлю в повному обсязі. Надайте пояснення стосовно дотримання Замовником статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди, пункту 93 Особливостей. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.11.2025 17:12
Орган перевірки
22.11.2025 00:00
Документи повідомлення
18.11.2025 17:13
-
Відповідь
Відповідь
Західний офіс Держаудитслужби Наказом Західного офісу Держаудитслужби у Рівненській області від 14.11.2025 № 97-з року розпочато моніторинг закупівлі UA-2025-11-08-000102-a від 08.11.2025 року в ЕСЗ оприлюднений запит замовнику про надання пояснення. А саме: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (експертний звіт та кошторисну частину проектно-кошторисної документації; зміни до кошторисної частини проектно-кошторисної документації та експертний звіт; комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надайте документальне підтвердження, що у замовника після укладення договору про закупівлю по процедурі UA-2024-09-27-011358-а виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт. Чи передбачались умови виконання таких додаткових робіт в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Надаємо експертний звіт та кошторисну частину проектно-кошторисної документації; зміни до кошторисної частини проектно-кошторисної документації та експертний звіт. Так як дана закупівля проводилась без використання електронної системи відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами), замовник має право укласти договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель з попереднім виконавцем, якщо: - предмет закупівлі є аналогічним предмету закупівлі за основним договором; - вартість нової закупівлі не перевищує 50% ціни основного договору; - закупівля необхідна для завершення робіт, технічно та економічно пов’язаних з основним договором. Замовником — Здолбунівський ліцей № 6 Здолбунівської міської ради Рівненської області — у 2024 році було укладено договір № 189 від «29» жовтня 2024 року з Товариством з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" на виконання робіт з «Капітального ремонту харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області» за результатами процедури закупівлі UA-2024-09-27-011358-а. У процесі виконання договору виникла потреба у виконанні додаткового обсягу робіт, які є аналогічними основному предмету закупівлі, технічно пов’язаними та необхідними для забезпечення цілісності, безперервності і належного завершення проекту, туму комерційні пропозиції інших учасників відсутні. Також надаємо лист №25/1 від 25.07.2025р. від ТОВ-фірма «КОРТАКОЗ», щодо необхідності здійснення коригування проектно-кошторисної документації з урахуванням додаткових робіт. В договорі про закупівлю по процедурі UA-2024-09-27-011358-а передбачено пункт 6.2.10. У разі виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт, здійснити закупівлю таких робіт у цього ж ПІДРЯДНИКА керуючись пп.8 п.13 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р. 2. Надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Обґрунтування закупівлі міститься на сайті https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/contracts/72cc788171b64c7b8f5a4716599e38ff/documents/bd9464a765544256b4dbb6456513a9b3?download=35d7bf932f794f32a5e7f633ed112aba в одному файлі разом з сканованим договором та додатками. 3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК, щодо здійснення фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Надаємо Рішення Здолбунівської міської ради №2686 від 14.05.2025 «Про зміни до бюджету Здолбунівської міської територіальної громади на 2025 рік» 4. Відповідно до норм пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами, у разі укладення договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону, відповідно до цього пункту замовник протягом трьох робочих днів з дня його укладення оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, інформацію, визначену пунктом 10 частини першої статті 10 Закону, та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Надайте пояснення щодо не оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. Під час оприлюднення звіту про договір про закупівлю UA-2025-11-08-000102-a керувався листом Міністерства економіки України від 19.09.2023 р. № 3323-04/50098-06 «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» дано роз’яснення щодо пункту 13 Особливостей. Згідно положень пункту 13 Особливостей за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Таким чином, у разі придбання предмета закупівлі, вартість якого становить або перевищує вищевказані межі та укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей, від замовника вимагається оприлюднити в електронній системі закупівель погоджене або затверджене керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. https://me.gov.ua/Files/Download/ec670c27-d422-4e72-a9c0-29106040b011
Рішеня
20.11.2025 17:40
Замовник
Відповідь
Відповідь
Західний офіс Держаудитслужби Наказом Західного офісу Держаудитслужби у Рівненській області від 14.11.2025 № 97-з року розпочато моніторинг закупівлі UA-2025-11-08-000102-a від 08.11.2025 року в ЕСЗ оприлюднений запит замовнику про надання пояснення. А саме: 1. Відповідно до норм пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами, у разі укладення договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону, відповідно до цього пункту замовник протягом трьох робочих днів з дня його укладення оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, інформацію, визначену пунктом 10 частини першої статті 10 Закону, та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Надайте пояснення щодо не оприлюднення звіту про договір про закупівлю UA-2025-11-08-000102-a протягом трьох робочих днів з дня його укладення (звіт оприлюднений 08.11.2025, договір №189/1 на додаткові роботи укладений 03.11.2025). Під час оприлюднення звіту про договір про закупівлю UA-2025-11-08-000102-a керувався листом Міністерства економіки України від 19.09.2023 р. № 3323-04/50098-06 «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» дано роз’яснення щодо пункту 13 Особливостей. Згідно положень пункту 13 Особливостей за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Таким чином, у разі придбання предмета закупівлі, вартість якого становить або перевищує вищевказані межі та укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей, від замовника вимагається оприлюднити в електронній системі закупівель погоджене або затверджене керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Враховуючи вище надану інформацію, так як звіт оприлюднений 08.11.2025, договір №189/1 на додаткові роботи укладений 03.11.2025, терміни оприлюднення звіту не були порушені. https://me.gov.ua/Files/Download/ec670c27-d422-4e72-a9c0-29106040b011 2. Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) (пункт 84 Загальних умов). Водночас до укладеного замовником договору №189/1 на додаткові роботи від 03.11.2025 по закупівлі UA-2025-11-08-000102-a не включено (не додано) як додаток до договору «план фінансування робіт». Надайте пояснення щодо відсутності «плану фінансування» як додатку до договору. Під час укладення Договору на додаткові роботи №189/1 від 03.11.2025р. по закупівлі UA-2025-11-08-000102-а окремий додаток «План фінансування робіт по об’єкту» не був оформлений та долучений до договору через технічну недосконалість формування пакету договірної документації. Зазначена обставина не вплинула на порядок фінансування робіт, обсяг зобов’язань сторін та дотримання вимог бюджетного законодавства. Фінансування здійснювалося виключно в межах затверджених бюджетних асигнувань та доведених кошторисних призначень, відповідно до планових показників замовника. При плануванні та виконанні робіт використовувались узгоджені фінансові показники, що відповідають фактичним обсягам фінансування. Порушень строків, обсягів або напрямів використання коштів не встановлено. Замовником уже вжито заходів для приведення комплекту договірних документів у відповідність до вимог постанови КМУ №668 від 01.08.2005, а саме: була укладена Додаткова угода №1 від 19.11.2025р. до Договору на додаткові роботи №189/1 від 03.11.2025р. та оприлюднений звіт в ЕСЗ. 3. Укладений замовником договір на додаткові роботи не містить положення щодо дотримання підрядником та замовником в рамках виконання договору вимог ст. 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. Відповідно до вимог п. 93 Особливостей Замовник повинен передбачити у проекті договору про закупівлю, який укладається відповідно до положень цього розділу, такі підстави для односторонньої відмови замовника від виконання такого договору про закупівлю в повному обсязі: постачальник товарів, виконавець робіт чи надавач послуг, з яким укладено договір про закупівлю відповідно до положень цього розділу, не зареєстрований (для юридичної особи)/не є громадянином (для фізичної особи) у прийнятній країні (крім випадків укладення договорів відповідно до пунктів 85, 86, 89 та 91 цих особливостей); постачальник товарів, виконавець робіт чи надавач послуг, з яким укладено договір про закупівлю, або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) такої юридичної особи став особою, до якої застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та/або така особа потрапила до санкційних списків Європейського Союзу; постачальник товарів, виконавець робіт чи надавач послуг, з яким укладено договір про закупівлю, під час подання документів для здійснення оплати за таким договором про закупівлю не надав замовнику документ, що підтверджує країну походження кожного товару, кожного товару у складі закупівель послуг, кожного товару та/або матеріального ресурсу у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, який постачатиметься за результатом такої оплати/поставлений, або країну походження такого товару та/або матеріального ресурсу не включено до переліку прийнятних країн (крім випадків укладення договорів відповідно до пунктів 85, 86, 88, 89 та 91 цих особливостей). Укладений замовником договір на додаткові роботи не містить визначених п.93 Особливостей підстав для односторонньої відмови замовника від виконання договору про закупівлю в повному обсязі. Надайте пояснення стосовно дотримання Замовником статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди, пункту 93 Особливостей. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України. Укладений замовником Договір на додаткові роботи №189/1 від 03.11.2025 по закупівлі UA-2025-11-08-000102-а дійсно не містить окремо виділеного текстового положення, передбаченого пунктом 93 Особливостей, однак зазначені вимоги фактично були дотримані замовником у повному обсязі. При виборі підрядника та укладенні договору замовником було забезпечено відповідність вимогам статей 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди між Україною та ЄС, а саме: • не укладалися договори з суб’єктами, щодо яких застосовано обмежувальні заходи ЄС; • підрядник, з яким укладено договір, не включений до санкційних списків Європейського Союзу, що перевірено за відкритими реєстрами; • країна походження робіт/послуг відповідає переліку прийнятних країн відповідно до Рамкової угоди; • підрядник не є юридичною чи фізичною особою, кінцевий бенефіціар якої підпадає під обмеження Європейського Союзу. Також порушень підрядником вимог щодо санкційних обмежень або походження товарів у процесі виконання договору не встановлено. Відсутність окремого текстового пункту у договорі є технічною недосконалістю оформлення, яка не вплинула на дотримання вимог законодавства, Рамкової угоди та пункту 93 Особливостей. Замовником уже вжито заходів для приведення комплекту договірних документів у відповідність до вимог постанови КМУ №668 від 01.08.2005, а саме: була укладена Додаткова угода №1 від 19.11.2025р. до Договору на додаткові роботи №189/1 від 03.11.2025р. та оприлюднений звіт в ЕСЗ.
Рішеня
21.11.2025 18:04
Замовник
Документи повідомлення
21.11.2025 18:05
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 981 035.2 грн.
Замовник:
Здолбунівський ліцей № 6 Здолбунівської міської ради Рівненської області
Контактний телефон:
+380365224533
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 981 035.2 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Здолбунівський ліцей № 6 Здолбунівської міської ради Рівненської області
Контактний телефон:
+380365224533
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності