Показати схожі тендери

Закупівля Система повітряного моніторингу, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35720000-7 Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки від 6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-014408-a
Id Tender edb9c08f6ef04607945edd9d50d0bb0b
План UA-P-2025-11-07-016410-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.11.2025 18:14
Остання зміна 26.11.2025 15:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
102 600 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2025 18:13 до 17.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2025 18:13
до 14.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2025 18:13
до 14.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.11.2025 09:00
до 19.11.2025 16:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.11.2025 16:17
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.11.2025 16:17
до 26.11.2025 15:09
Період уточнень
з 07.11.2025 18:13 до 14.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 18:13 до 14.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.11.2025 09:00 до 19.11.2025 16:17
Період кваліфікації
з 17.11.2025 09:00 до 19.11.2025 16:17
Основні параметри
Система повітряного моніторингу, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35720000-7 Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
102 600 грн.
Система повітряного моніторингу, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35720000-7 Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки
Назва предмета закупівлі
Система повітряного моніторингу, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35720000-7 Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки
Очікувана вартість
102 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
513,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система повітряного моніторингу
Код ДК 021:2015
35721000-4 - Електронні розвідувальні системи
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
84122, Україна, Донецька область, місто Слов'янськ, пров. Мартиненка, буд. 1
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПОБЕРЕЖНЮК МИКОЛА ЕМІЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
102 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.11.2025 18:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерія Іваницька
Електронна пошта
Телефон
+380953957634
Замовник
ЄДРПОУ
38177202
Повна назва
6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Поштовий індекс
84122
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Слов'янськ
Адреса
ПРОВУЛОК МАРТИНЕНКА, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Система повітряного моніторингу, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 35720000-7 Системи розвідки, спостереження, виявлення цілі та рекогносцировки
Період вимог/скарг з 19.11.2025 16:17 по 25.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 09:00 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.11.2025 16:17
Довідка НАЗК
19.11.2025 16:17
Повідомлення про рішення
18.11.2025 16:10
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.11.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації «Відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)». У складі тендерної пропозиції Учасником надано зазначений документ, де у стовпці 2 «Найменування покупця, для якого виконувався аналогічний договір, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон» не зазначено місцезнаходження покупця, для якого виконувався договір та у стовпці 3 «Найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором» не повністю вказане найменування предмета закупівлі, згідно з аналогічним договором, наданим у складі тендерної пропозиції (договір поставки №13102025п від 13.10.2025). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями заповнені та підписані «Відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)», підготовлені за формою згідно з Додатком 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації. 2. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає перелік необхідних документів та/або інформації у складі тендерної пропозиції. Учасником надані зазначені документи, в яких у строк, визначений Особливостями, необхідно привести у єдину відповідність найменування Товару, запропонованого Учасником у складі тендерної пропозиції. 3. Згідно вимог Замовника, зазначених у Додатку 1 до тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП). При перевірці Замовником КЕП Учасника, було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), як того вимагав Замовник. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести тендерну пропозицію у відповідність до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», зі змінами, з урахуванням вимог Замовника, викладеними у тендерній пропозиції.
Створено
18.11.2025 16:09
Надати до
19.11.2025 16:09
Договір
UA-2025-11-07-014408-a-b1
Підписаний і діє
Номер
50
102 600 грн.
102 600 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.11.2025
Строк дії договору з
26.11.2025
по
25.12.2025
Номенклатура
3 (комплект)
Система повітряного моніторингу
Номенклатура
Система повітряного моніторингу
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
34 200
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Повна назва
6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38177202

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПОБЕРЕЖНЮК МИКОЛА ЕМІЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ПОБЕРЕЖНЮК МИКОЛА ЕМІЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2380420576

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.11.2025 15:09
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
102 600 грн.
Період подання пропозицій
до 17.11.2025 09:00
Замовник:
6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Контактний телефон:
+380953957634
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
102 600 грн.
Період подання пропозицій
до 17.11.2025 09:00
Замовник:
6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Контактний телефон:
+380953957634
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності