Закупівля Друк, порізка, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ".
Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
Очікувана вартість
2 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
75 000
Аукціон
Cтарт аукціону
17.11.2025 14:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
Код ДК 021:2015
79810000-5 -
Друкарські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
90
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник на підставі виставленого рахунку оплачує вартість Послуг шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця коштів протягом 90 (дев`яносто) банківських днів після підписання Сторонами «Акту наданих послуг» за Договором
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:01
Спосіб підтвердження
Назва
Документи визначені пунктом 1. Додатку 2
Опис
1.1. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності, а саме форма ОЗ -1 або відомість про наявність основні засоби або інший документ, який підтверджує право користування: договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Технічні (швидкісні) характеристики обладнання повинні підтверджувати можливість виготовлення рахунків у кількості не менше 600 тис. одиниць за день, а також наявність резервного обладнання з даною потужністю друку не менше 600 тис. одиниць за день. На підтвердження Учасник має надати копії документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності або копії договорів на право користування оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та інше та акти приймання-передачі учаснику такого обладнання, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці обладнання, технології. Всі документи мають бути скановані з оригіналів договрів.
Скановану копію технічного паспорту на транспортний засіб, що буде здійснювати доставку рахунків або скановану копію договору про надання послуг кур`єрської доставкою.
На підтвердження учасник має надати документи, що підтверджують право власності,на виробничі та складські приміщення, обладнання тощо, або документи, що підтверджують право користування (договори оренди).
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:01
Спосіб підтвердження
Назва
Документи визначені пунктом 2. Додатку 2
Опис
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
Кількість працівників, для виконання договору не може бути меншою ніж 5 осіб. Обов’язковою умовою є наявність в штаті учасника технолога з фаховою (поліграфічною) вищою освітою та досвідом роботи не менше 1 року за спеціальністю (підтверджується копіями диплома, трудової книжки, наказом на прийняття на роботу та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності).
На підтвердження Учасник повинен надати копії наказів або витяг(ів) з наказів про призначення на посаду та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують
факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України (на всіх працівників, зазначених у Довідці.
Учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних від всіх працівників, зазначених у довідці. В довідці вказати особу, що буде здійснювати доставку рахунків та забезпечить вчасну доставку та розвантаження рахунків (в разі здійснення доставки персоналом Учасника).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:01
Спосіб підтвердження
Назва
Документи визначені пунктом 3 Додатку 2
Опис
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання.
**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір за кодом ДК 021:2015 79810000-5 – Друкарські послуги або згідно предмету закуіпвлі даної тендерної документації в кількості не менше двох договорів не раніше 2022 року на суму не меншу ніж очікувана вартість закупівлі. Дана вимога передбачає підтвердження учасником виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в умовах введення воєнного стану в Україні та належим його виконанням у відповідності до Наказу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану України». Замовник має бути впевненим, що потенційний переможець- Учасник має досвід надання послуг згідно предмету даної закупівлі та має наявний персонал, обладнання, матеріально-технічну базу та технології для виконання таких послуг.
На підтвердження Учасник надає в складі тендерної пропозиції копії підтверджуючих документів (копії договору(ів) та додаткової(их) угод до нього(в разі їх нявності), акти виконаних робіт за весь період виконання договору (в підтвердженні виконання слід розуміти наявність виконання в актах наданих послуг/виконання робіт друку в кількості не менше 350 тис. одиниць), позитивний лист відгук від контрагента зазначеного в довідці датований не раніше 2022 року.
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:01
Спосіб підтвердження
Назва
Документи визначені пунктом 4 Додатку 2
Опис
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2024 рік. Учасник має підтвердити що обсяг річного доходу (виручки) учасника закупівлі за відповідний період не є меншим ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді), які підтвердять, що обсяг доходу (виручки учасника за відповідний період не є меншим ніж очікувана вартість даної закупівлі). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Замовник дотримується вимог п. 3 ст. 16 Закону № 922 ЗУ «Про публічні закупівлі», що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Відповідно встановлення даного критерію зумовлено тим, що учасник має довести фінансову спроможність виконати обсяг послуг які вказані Замовником по даній закупівлі.
Замовник залишає за собою право перевірки наданої інформації на ресурсах https://youcontrol.com.ua/ або https://opendatabot.ua або https://prozorro.gov.ua/ щодо відповідності поданої інформації. За невідповідність в поданій інформації учасником та перевірки інформації Замовником на вказаних сайтах Замовник відхиляє пропозицію учасника у відповідності до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:01
Значення, яке очікується
3,0
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
75000,00 (Сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок)
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з покриттям.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно).
Назва Замовника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасиенергозбут»
Місцезнаходження Замовника: 18001, м. Черкаси. вул. Благовісна, 166
Код ЄДРПОУ: 42474208 (ІПН 424742023015)
IBAN № 933545070000026004301518812
Філія-Черкаське обласне управління
АТ «Ощадбанк»
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
75000,00 (Сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок)
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з покриттям.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно).
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції:
вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме:
1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка наведена у цьому додатку до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
Назва Замовника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасиенергозбут»
Місцезнаходження Замовника: 18001, м. Черкаси. вул. Благовісна, 166
Код ЄДРПОУ: 42474208 (ІПН 424742023015)
IBAN № 933545070000026004301518812
Філія-Черкаське обласне управління
АТ «Ощадбанк»
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
? повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
? код банку (у разі наявності);
? адреса місцезнаходження;
? поштова адреса для листування;
? адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
? повне найменування — для юридичної особи;
? прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
? ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента;
? реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
? серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
? адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
? повне найменування юридичної особи;
? ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія;
? адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
? дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
? назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:
? назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
? ліцензія на здійснення страхової діяльності.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
? вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка наведена у цьому додатку до тендерної документації;
? вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
? можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності).
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції.
Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону з урахуванням Особливостей:
1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
забезпечення виконання зобов’язань договору про закупівлю, а саме договору про надання друкарських послуг.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:01
Спосіб підтвердження
Назва
платіжнне доручення
Опис
Розмір забезпечення вноситься Виконавцем протягом 5 днів з моменту оприлюднення Замовником у електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Підтвердженням внесення визначеного у даному пункті Договору розміру забезпечення виконання умов договору є платіжне доручення, що завантажене в електронну систему Прозорро.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% відсотків вартості договору про закупівлю.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: безготівкове перерахування грошових коштів на рахунок замовника
Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту укладення договору до повного виконання зобов’язань сторонами договору
Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: шляхом безготівкового перерахування на розрахунковий рахунок грошових коштів за реквізитами:
До уваги учасників інформація для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю:
Назва Замовника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасиенергозбут»
Місцезнаходження Замовника: 18001, м. Черкаси, вул. Благовісна, 166
Код ЄДРПОУ: 42474208 (424742023015)
IBAN UA 933545070000026004301518812
Філія-Черкаське обласне управління АТ «Ощадбанк»
Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору на закупівлю (зазначається назва предмету закупівлі та номер оголошення)».
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору.
Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: часткове або повне не виконання зобов’язань за договором закупівлі.
У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:01
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:01
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:01
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 18:01
Спосіб підтвердження
Назва
довідка довільної форми
Опис
Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця.
ТОВ “АДВ ПРІНТ ” планує взяти участь у зазначеній публічній Закупівлі , проте вважає, що тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь , з огляду на наступне:
1. У тендерній документації по закупівлі щодо кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовник встановив умови про підтвердження такого досвіду у спосіб, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Пунктом 1 розділу ІІІ Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі передбачено, що учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів у відповідності до вимог викладених в Додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації –Кваліфікаційні критерії, зокрема, передбачено, На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання.
**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір за кодом ДК 021:2015 79810000-5 – Друкарські послуги або згідно предмету закуіпвлі даної тендерної документації в кількості не менше двох договорів не раніше 2022 року на суму не меншу ніж очікувана вартість закупівлі. Дана вимога передбачає підтвердження учасником виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в умовах введення воєнного стану в Україні та належим його виконанням у відповідності до Наказу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану України». Замовник має бути впевненим, що потенційний переможець- Учасник має досвід надання послуг згідно предмету даної закупівлі та має наявний персонал, обладнання, матеріально-технічну базу та технології для виконання таких послуг.
На підтвердження Учасник надає в складі тендерної пропозиції копії підтверджуючих документів (копії договору(ів) та додаткової(их) угод до нього(в разі їх нявності), акти виконаних робіт за весь період виконання договору (в підтвердженні виконання слід розуміти наявність виконання в актах наданих послуг/виконання робіт друку в кількості не менше 350 тис. одиниць), позитивний лист відгук від контрагента зазначеного в довідці датований не раніше 2022 року.
Відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження зазначеного критерію достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а не обсягів їх виконання.
Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів чи вартості окремих виконаних робіт, проте мають досвід їх виконання за видами, у тому числі і Скаржника. Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
Використовувані обладнання, технології виробництва та застосовувані методи при здійсненні всіх визначених Замовником як основні послуг є однаковими без залежності від кількості чи обсягів виконаних робіт. Єдиною відмінністю є кількість обладнання та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за час, встановлений Замовником. Так, відносно обладнання, а також працівників, які повинен мати учасник, Замовник встановив окремі вимоги щодо мінімальної кількості та видів або посад. Крім того, Замовник встановив вимоги для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Скаржник має у більш ніж достатній кількості обладнання; працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «АДВ ПРІНТ» має значний досвід виконання аналогічних робіт/надання аналогічних послуг (аналогічний договір з ТОВ «ВОЛИНЬЕНЕРГОЗБУТ» додається до скарги) . Але з усього великого багаторічного досвіду Скаржника, відповідати таким вимогам у військовий період у двох договорах одночасно не можуть усі договори, що позбавляє його можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо обсягів виконаних аналогічних робіт.
Враховуючи вищезазначене, законні права Скаржника можуть бути поновлені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме виключення обсягів аналогічних робіт чи послуг, зокрема:
2. У тендерній документації по закупівлі щодо кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, Замовник встановив умови про підтвердження у у спосіб, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
пунктом 2 розділу ІІІ Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі передбачено, що учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації у відповідності до вимог викладених в Додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 2 Додатку 2 Додатку 2 до тендерної документації –Кваліфікаційні критерії, зокрема, передбачено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
При цьому, обов’язковою умовою є наявність в штаті учасника технолога з фаховою (поліграфічною) вищою освітою та досвідом роботи не менше 1 року за спеціальністю (підтверджується копіями диплома, трудової книжки, наказом на прийняття на роботу та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності).
Зазначена вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси учасників, суперечить іншим умовам тендерної документації з огляду на наступне.
Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату № 28.09.2005 №286. Згідно пункту 1.1 дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю.
Абзацом четвертим пункту 1.8 Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники;
- зовнішні сумісники:
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Вимога щодо наявності в штаті учасника технолога з фаховою (поліграфічною освітою) необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Скаржника і тих суб’єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або сумісництвом.
Крім того, наведене вимога суперечить абзацу 1 пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації, яка передбачає «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.»
ТОВ «АДВ ПРІНТ» для забезпечення виробничих потреб з друку, не має необхідності мати штатного технолога, виходячи з чого для підтвердження даної вимоги планує надати цивільно-правовий договір, диплом та трудову книжку на залученого працівника Шабалова Георгія Івановича, який має необхідний досвід та кваліфікацію (підтверджуючі документи додаються).
Подання Повідомлення про прийняття на роботу на осіб за цивільно-правовими договорами (категорія «4») не є обов’язковим згідно з чинним законодавством. Це підтверджують і фахівці Мінекономіки у своїх листах від 21.01.2022 № 4711-06/3082-07 та від 28.01.2022 № 4706-06/4356-01. Вони зауважуть, що ані КЗпП, ані Закон № 1667, ба навіть цивільне законодавство не зобов’язують сторони цивільно-правового договору повідомляти (ДПС) про його укладення.
Враховуючи вищенаведене, умова щодо наявності саме в штаті учасника технолога з фаховою (поліграфічною освітою), наказом на прийняття на роботу та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності) є необґрунтованою, не відповідає чинному законодавству, є дискримінаційною по відношенню до ТОВ «АДВ ПРІНТ» та інших потенційних учасників закупівлі, підлягаю виключенню шляхом внесення змін до тендерної документації
3. У тендерній документації по закупівлі щодо кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до вимог викладених в Додатку 2 до тендерної документації, Замовник встановив умови про підтвердження у у спосіб, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
пунктом 3 розділу ІІІ Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі передбачено, що учасник повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до вимог викладених в Додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 1 Додатку 2 Додатку 2 до тендерної документації –Кваліфікаційні критерії, зокрема, На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. При цьому, технічні (швидкісні) характеристики обладнання повинні підтверджувати можливість виготовлення рахунків у кількості не менше 600 тис. одиниць за день, а також наявність резервного обладнання з даною потужністю друку не менше 600 тис. одиниць за день.
Відповідно Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Друкарські послуги ДК 021:2015 - 79810000-5 (послуги з друку, порізки, сортування, пакування, відправлення рахунків за спожиту електричну енергію побутовим споживачам) Додаток 3 до Тендерної документації завдання на виконання Послуг надається у формі електронного файлу захищеного паролем. Дані для друку надаваються у вигляді pdf файлів де кожна квитація це окремаий сторінка (формат рахунків залежить від завдання наданого Замовником, допустимі формати рахунків ? А4, 1/3 А4, А5, А4).
Технічні (швидкісні) харакетристики обладнання для друку залежать від формату друкованої продукції.
Враховуючи вищенаведене, вимога Замовника щодо можливість виготовлення рахунків у кількості не менше 600 тис. одиниць за день, а також наявність резервного обладнання з даною потужністю друку не менше 600 тис. одиниць за день є маніпулятивною, дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси учасників, суперечить іншим умовам тендерної документації оскільки не зрозуміло, який в даному випадку формат є «одиниця».
Якщо «одиниця» це кількість рахунків, які відповідно Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі становлять 1/4 та 1/3 від формату А4 то учасники будуть розраховувати відповідність обладнання цій вимозі.
Якщо замовник визначає «одиницю» це кількість друку вормату А4, то встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають такого обладнання, при цьому технічними умовами в такому обладнанні не має необхідності, оскільки відповідно Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі не передбачається добового друку формату А4, а отже Замовник навмисно та штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
Враховуючи вищезазначене, законні права Скаржника можуть бути поновлені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме чітке уточнення та обгрунтування інформації або її виключення.
Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовником під час проведення даної закупівлі грубо порушуються принципи законодавства у сфері державних закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Разом з тим, досягнення переваг добросовісної конкуренції не можливе без чіткого дотримання всіма суб’єктами публічних закупівель норм чинного законодавства України.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження зазначеного критерію достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а не обсягів їх виконання.
Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів чи вартості окремих виконаних робіт, проте мають досвід їх виконання за видами, у тому числі і Скаржника. Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
Використовувані обладнання, технології виробництва та застосовувані методи при здійсненні всіх визначених Замовником як основні послуг є однаковими без залежності від кількості чи обсягів виконаних робіт. Єдиною відмінністю є кількість обладнання та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за час, встановлений Замовником. Так, відносно обладнання, а також працівників, які повинен мати учасник, Замовник встановив окремі вимоги щодо мінімальної кількості та видів або посад. Крім того, Замовник встановив вимоги для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Скаржник має у більш ніж достатній кількості обладнання; працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «АДВ ПРІНТ» має значний досвід виконання аналогічних робіт/надання аналогічних послуг (аналогічний договір з ТОВ «ВОЛИНЬЕНЕРГОЗБУТ» додається до скарги) . Але з усього великого багаторічного досвіду Скаржника, відповідати таким вимогам у військовий період у двох договорах одночасно не можуть усі договори, що позбавляє його можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо обсягів виконаних аналогічних робіт.
Враховуючи вищезазначене, законні права Скаржника можуть бути поновлені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме виключення обсягів аналогічних робіт чи послуг.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
обов’язковою умовою є наявність в штаті учасника технолога з фаховою (поліграфічною) вищою освітою та досвідом роботи не менше 1 року за спеціальністю (підтверджується копіями диплома, трудової книжки, наказом на прийняття на роботу та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності).
Зазначена вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси учасників, суперечить іншим умовам тендерної документації з огляду на наступне.
Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату № 28.09.2005 №286. Згідно пункту 1.1 дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю.
Абзацом четвертим пункту 1.8 Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники;
- зовнішні сумісники:
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Вимога щодо наявності в штаті учасника технолога з фаховою (поліграфічною освітою) необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Скаржника і тих суб’єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або сумісництвом.
Крім того, наведене вимога суперечить абзацу 1 пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації, яка передбачає «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.»
ТОВ «АДВ ПРІНТ» для забезпечення виробничих потреб з друку, не має необхідності мати штатного технолога, виходячи з чого для підтвердження даної вимоги планує надати цивільно-правовий договір, диплом та трудову книжку на залученого працівника Шабалова Георгія Івановича, який має необхідний досвід та кваліфікацію (підтверджуючі документи додаються).
Подання Повідомлення про прийняття на роботу на осіб за цивільно-правовими договорами (категорія «4») не є обов’язковим згідно з чинним законодавством. Це підтверджують і фахівці Мінекономіки у своїх листах від 21.01.2022 № 4711-06/3082-07 та від 28.01.2022 № 4706-06/4356-01. Вони зауважуть, що ані КЗпП, ані Закон № 1667, ба навіть цивільне законодавство не зобов’язують сторони цивільно-правового договору повідомляти (ДПС) про його укладення.
Враховуючи вищенаведене, умова щодо наявності саме в штаті учасника технолога з фаховою (поліграфічною освітою), наказом на прийняття на роботу та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності) є необґрунтованою, не відповідає чинному законодавству, є дискримінаційною по відношенню до ТОВ «АДВ ПРІНТ» та інших потенційних учасників закупівлі, підлягаю виключенню шляхом внесення змін до тендерної документації
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Пунктом 1 Додатку 2 Додатку 2 до тендерної документації –Кваліфікаційні критерії, зокрема, На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. При цьому, технічні (швидкісні) характеристики обладнання повинні підтверджувати можливість виготовлення рахунків у кількості не менше 600 тис. одиниць за день, а також наявність резервного обладнання з даною потужністю друку не менше 600 тис. одиниць за день.
Відповідно Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Друкарські послуги ДК 021:2015 - 79810000-5 (послуги з друку, порізки, сортування, пакування, відправлення рахунків за спожиту електричну енергію побутовим споживачам) Додаток 3 до Тендерної документації завдання на виконання Послуг надається у формі електронного файлу захищеного паролем. Дані для друку надаваються у вигляді pdf файлів де кожна квитація це окремаий сторінка (формат рахунків залежить від завдання наданого Замовником, допустимі формати рахунків ? А4, 1/3 А4, А5, А4).
Технічні (швидкісні) харакетристики обладнання для друку залежать від формату друкованої продукції.
Враховуючи вищенаведене, вимога Замовника щодо можливість виготовлення рахунків у кількості не менше 600 тис. одиниць за день, а також наявність резервного обладнання з даною потужністю друку не менше 600 тис. одиниць за день є маніпулятивною, дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси учасників, суперечить іншим умовам тендерної документації оскільки не зрозуміло, який в даному випадку формат є «одиниця».
Якщо «одиниця» це кількість рахунків, які відповідно Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі становлять 1/4 та 1/3 від формату А4 то учасники будуть розраховувати відповідність обладнання цій вимозі.
Якщо замовник визначає «одиницю» це кількість друку вормату А4, то встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають такого обладнання, при цьому технічними умовами в такому обладнанні не має необхідності, оскільки відповідно Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі не передбачається добового друку формату А4, а отже Замовник навмисно та штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
Враховуючи вищезазначене, законні права Скаржника можуть бути поновлені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме чітке уточнення та обгрунтування інформації або її виключення.
Автор:
42570231, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВ ПРІНТ"
69104, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІВНІЧНОКІЛЬЦЕВА, будинок 12, квартира 121
Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо обсягів виконаних аналогічних робіт.
У тендерній документації по закупівлі щодо кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовник встановив умови про підтвердження такого досвіду у спосіб, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Пунктом 1 розділу ІІІ Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі передбачено, що учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів у відповідності до вимог викладених в Додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації –Кваліфікаційні критерії, зокрема, передбачено, На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання.
**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір за кодом ДК 021:2015 79810000-5 – Друкарські послуги або згідно предмету закуіпвлі даної тендерної документації в кількості не менше двох договорів не раніше 2022 року на суму не меншу ніж очікувана вартість закупівлі. Дана вимога передбачає підтвердження учасником виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в умовах введення воєнного стану в Україні та належим його виконанням у відповідності до Наказу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану України». Замовник має бути впевненим, що потенційний переможець- Учасник має досвід надання послуг згідно предмету даної закупівлі та має наявний персонал, обладнання, матеріально-технічну базу та технології для виконання таких послуг.
На підтвердження Учасник надає в складі тендерної пропозиції копії підтверджуючих документів (копії договору(ів) та додаткової(их) угод до нього(в разі їх нявності), акти виконаних робіт за весь період виконання договору (в підтвердженні виконання слід розуміти наявність виконання в актах наданих послуг/виконання робіт друку в кількості не менше 350 тис. одиниць), позитивний лист відгук від контрагента зазначеного в довідці датований не раніше 2022 року.
Відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження зазначеного критерію достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а не обсягів їх виконання.
Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів чи вартості окремих виконаних робіт, проте мають досвід їх виконання за видами, у тому числі і Скаржника. Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
Використовувані обладнання, технології виробництва та застосовувані методи при здійсненні всіх визначених Замовником як основні послуг є однаковими без залежності від кількості чи обсягів виконаних робіт. Єдиною відмінністю є кількість обладнання та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за час, встановлений Замовником. Так, відносно обладнання, а також працівників, які повинен мати учасник, Замовник встановив окремі вимоги щодо мінімальної кількості та видів або посад. Крім того, Замовник встановив вимоги для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Скаржник має у більш ніж достатній кількості обладнання; працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «АДВ ПРІНТ» має значний досвід виконання аналогічних робіт/надання аналогічних послуг (аналогічний договір з ТОВ «ВОЛИНЬЕНЕРГОЗБУТ» додається до скарги) . Але з усього великого багаторічного досвіду Скаржника, відповідати таким вимогам у військовий період у двох договорах одночасно не можуть усі договори, що позбавляє його можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо обсягів виконаних аналогічних робіт.
Враховуючи вищезазначене, законні права Скаржника можуть бути поновлені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме виключення обсягів аналогічних робіт чи послуг.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скаржник має у більш ніж достатній кількості обладнання; працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «АДВ ПРІНТ» має значний досвід виконання аналогічних робіт/надання аналогічних послуг (аналогічний договір з ТОВ «ВОЛИНЬЕНЕРГОЗБУТ» додається до скарги) . Але з усього великого багаторічного досвіду Скаржника, відповідати таким вимогам у військовий період у двох договорах одночасно не можуть усі договори, що позбавляє його можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо обсягів виконаних аналогічних робіт.
Враховуючи вищезазначене, законні права Скаржника можуть бути поновлені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме виключення обсягів аналогічних робіт чи послуг.
Умова щодо наявності саме в штаті учасника технолога з фаховою (поліграфічною освітою), наказом на прийняття на роботу та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності) є необґрунтованою.
У тендерній документації по закупівлі щодо кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, Замовник встановив умови про підтвердження у у спосіб, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
пунктом 2 розділу ІІІ Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі передбачено, що учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації у відповідності до вимог викладених в Додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 2 Додатку 2 Додатку 2 до тендерної документації –Кваліфікаційні критерії, зокрема, передбачено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
При цьому, обов’язковою умовою є наявність в штаті учасника технолога з фаховою (поліграфічною) вищою освітою та досвідом роботи не менше 1 року за спеціальністю (підтверджується копіями диплома, трудової книжки, наказом на прийняття на роботу та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності).
Зазначена вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси учасників, суперечить іншим умовам тендерної документації з огляду на наступне.
Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату № 28.09.2005 №286. Згідно пункту 1.1 дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю.
Абзацом четвертим пункту 1.8 Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники;
- зовнішні сумісники:
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Вимога щодо наявності в штаті учасника технолога з фаховою (поліграфічною освітою) необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Скаржника і тих суб’єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або сумісництвом.
Крім того, наведене вимога суперечить абзацу 1 пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації, яка передбачає «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.»
ТОВ «АДВ ПРІНТ» для забезпечення виробничих потреб з друку, не має необхідності мати штатного технолога, виходячи з чого для підтвердження даної вимоги планує надати цивільно-правовий договір, диплом та трудову книжку на залученого працівника Шабалова Георгія Івановича, який має необхідний досвід та кваліфікацію (підтверджуючі документи додаються).
Подання Повідомлення про прийняття на роботу на осіб за цивільно-правовими договорами (категорія «4») не є обов’язковим згідно з чинним законодавством. Це підтверджують і фахівці Мінекономіки у своїх листах від 21.01.2022 № 4711-06/3082-07 та від 28.01.2022 № 4706-06/4356-01. Вони зауважуть, що ані КЗпП, ані Закон № 1667, ба навіть цивільне законодавство не зобов’язують сторони цивільно-правового договору повідомляти (ДПС) про його укладення.
Враховуючи вищенаведене, умова щодо наявності саме в штаті учасника технолога з фаховою (поліграфічною освітою), наказом на прийняття на роботу та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності) є необґрунтованою, не відповідає чинному законодавству, є дискримінаційною по відношенню до ТОВ «АДВ ПРІНТ» та інших потенційних учасників закупівлі, підлягаю виключенню шляхом внесення змін до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Замовником під час проведення даної закупівлі грубо порушуються принципи законодавства у сфері державних закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Разом з тим, досягнення переваг добросовісної конкуренції не можливе без чіткого дотримання всіма суб’єктами публічних закупівель норм чинного законодавства України.
Умова щодо наявності саме в штаті учасника технолога з фаховою (поліграфічною освітою), наказом на прийняття на роботу та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності) є необґрунтованою, не відповідає чинному законодавству, є дискримінаційною по відношенню до ТОВ «АДВ ПРІНТ» та інших потенційних учасників закупівлі, підлягаю виключенню шляхом внесення змін до тендерної документації
У тендерній документації по закупівлі щодо кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до вимог викладених в Додатку 2 до тендерної документації, Замовник встановив умови про підтвердження у у спосіб, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
У тендерній документації по закупівлі щодо кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до вимог викладених в Додатку 2 до тендерної документації, Замовник встановив умови про підтвердження у у спосіб, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
пунктом 3 розділу ІІІ Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі передбачено, що учасник повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до вимог викладених в Додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 1 Додатку 2 Додатку 2 до тендерної документації –Кваліфікаційні критерії, зокрема, На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. При цьому, технічні (швидкісні) характеристики обладнання повинні підтверджувати можливість виготовлення рахунків у кількості не менше 600 тис. одиниць за день, а також наявність резервного обладнання з даною потужністю друку не менше 600 тис. одиниць за день.
Відповідно Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Друкарські послуги ДК 021:2015 - 79810000-5 (послуги з друку, порізки, сортування, пакування, відправлення рахунків за спожиту електричну енергію побутовим споживачам) Додаток 3 до Тендерної документації завдання на виконання Послуг надається у формі електронного файлу захищеного паролем. Дані для друку надаваються у вигляді pdf файлів де кожна квитація це окремаий сторінка (формат рахунків залежить від завдання наданого Замовником, допустимі формати рахунків ? А4, 1/3 А4, А5, А4).
Технічні (швидкісні) харакетристики обладнання для друку залежать від формату друкованої продукції.
Враховуючи вищенаведене, вимога Замовника щодо можливість виготовлення рахунків у кількості не менше 600 тис. одиниць за день, а також наявність резервного обладнання з даною потужністю друку не менше 600 тис. одиниць за день є маніпулятивною, дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси учасників, суперечить іншим умовам тендерної документації оскільки не зрозуміло, який в даному випадку формат є «одиниця».
Якщо «одиниця» це кількість рахунків, які відповідно Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі становлять 1/4 та 1/3 від формату А4 то учасники будуть розраховувати відповідність обладнання цій вимозі.
Якщо замовник визначає «одиницю» це кількість друку вормату А4, то встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають такого обладнання, при цьому технічними умовами в такому обладнанні не має необхідності, оскільки відповідно Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі не передбачається добового друку формату А4, а отже Замовник навмисно та штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
Враховуючи вищезазначене, законні права Скаржника можуть бути поновлені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме чітке уточнення та обгрунтування інформації або її виключення.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Якщо «одиниця» це кількість рахунків, які відповідно Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі становлять 1/4 та 1/3 від формату А4 то учасники будуть розраховувати відповідність обладнання цій вимозі.
Якщо замовник визначає «одиницю» це кількість друку вормату А4, то встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають такого обладнання, при цьому технічними умовами в такому обладнанні не має необхідності, оскільки відповідно Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі не передбачається добового друку формату А4, а отже Замовник навмисно та штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
Враховуючи вищезазначене, законні права Скаржника можуть бути поновлені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме чітке уточнення та обгрунтування інформації або її виключення.
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Якщо «одиниця» це кількість рахунків, які відповідно Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі становлять 1/4 та 1/3 від формату А4 то учасники будуть розраховувати відповідність обладнання цій вимозі.
Якщо замовник визначає «одиницю» це кількість друку вормату А4, то встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають такого обладнання, при цьому технічними умовами в такому обладнанні не має необхідності, оскільки відповідно Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі не передбачається добового друку формату А4, а отже Замовник навмисно та штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволять прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
Враховуючи вищезазначене, законні права Скаржника можуть бути поновлені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме чітке уточнення та обгрунтування інформації або її виключення.
Автор:
42570231, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВ ПРІНТ"
69104, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІВНІЧНОКІЛЬЦЕВА, будинок 12, квартира 121