Показати схожі тендери

Закупівля Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності від ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-014070-a
Id Tender ddad727ace02474d98b9b85f5f6be2d5
План UA-P-2025-11-07-017293-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.11.2025 17:27
Остання зміна 09.12.2025 19:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
539 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2025 17:26 до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2025 17:26
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2025 17:26
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.11.2025 12:58
до 26.11.2025 18:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2025 19:00
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2025 18:44
до 09.12.2025 19:07
Період уточнень
з 07.11.2025 17:26 до 12.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 17:26 до 12.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.11.2025 12:58 до 26.11.2025 18:44
Період кваліфікації
з 17.11.2025 12:58 до 26.11.2025 18:44
Основні параметри
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
539 000 грн.
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Назва предмета закупівлі
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Очікувана вартість
539 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2695,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.11.2025 12:35
Закінчення аукціону
17.11.2025 12:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шини (згідно додатку №3 технічного завдання)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76009, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Б. Хмельницького, 59а
Дата постачання по
31.12.2025 17:28
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 300 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 1 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
згідно замовлення
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Ерліх Марія Тарасівна"
Пропозиція:
449 980 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
449 979 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.11.2025 12:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.11.2025 17:27
Оголошення про проведення закупівлі
07.11.2025 17:23
Тендерна документація
07.11.2025 17:23
Критерії прийнятності
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
07.11.2025 17:23
Тендерна документація
07.11.2025 17:23
Тендерна документація
07.11.2025 17:23
Тендерна документація
07.11.2025 17:23
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Капущак Леся Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380342720785
Факс
+380342720785
Сайт:
http://tke.if.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03346058
Назва (англійською мовою)
GovE Ivano-Frankivskteplokomunenergo
Повна назва
ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Повна назва (англійською мовою)
GovE Ivano-Frankivskteplokomunenergo
Поштовий індекс
76009
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Б.Хмельницького,59а
Кваліфікація
Лот № 1 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Період вимог/скарг з 24.11.2025 19:00 по 30.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 12:58 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено відсутність у складі тендерної пропозиції наступної інформації та документів що передбачені додатком 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, який містить наступні вимоги: п.6 Наявність в учасника власного чи орендованого приміщення в м. Івано-Франківськ, яке має належні умови для зберігання товару (відсутність прямого сонячного проміння, провітрюваність складу, відсутність різких температурних коливань). Надати копію документа, що засвідчує право власності на приміщення або копію договору оренди. п.12 Надати сертифікати відповідності на товар, який є предметом закупівлі, або копію довідки (листа) з органу сертифікації про те, що товар не підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів на території України та обов’язковій сертифікації. Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Констатуємо також , що Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної документації не надав документів та інформації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, зокрема копію аналогічного договору за період 2024-2025років з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його часткове або повне виконання. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми Особливостей.
Документи кваліфікації
24.11.2025 19:00
Повідомлення про рішення
24.11.2025 18:58
Пропозиція, що перемогла
21.11.2025 16:49
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.11.2025 12:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 17:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 17:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами вивчення документів учасника виявлена відсутність у складі тендерної пропозиції наступна інформація: - додаток 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, містив вимоги: п.6 Наявність в учасника власного чи орендованого приміщення в м. Івано-Франківськ, яке має належні умови для зберігання товару (відсутність прямого сонячного проміння, провітрюваність складу, відсутність різких температурних коливань). Надати копію документа, що засвідчує право власності на приміщення або копію договору оренди. п.12 Надати сертифікати відповідності на товар, який є предметом закупівлі, або копію довідки (листа) з органу сертифікації про те, що товар не підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів на території України та обов’язковій сертифікації. Таким чином наявна невідповідність інформації (документах) що подана Учасником закупівлі. З огляду на зазначене керуючись п.43 Особливостей розміщую наступне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах : Прошу надати документи, якиі підтверджують,: 1. Наявність в учасника власного чи орендованого приміщення в м. Івано-Франківськ, яке має належні умови для зберігання товару (відсутність прямого сонячного проміння, провітрюваність складу, відсутність різких температурних коливань). Надати копію документа, що засвідчує право власності на приміщення або копію договору оренди 2. Надати сертифікати відповідності на товар, який є предметом закупівлі, або копію довідки (листа) з органу сертифікації про те, що товар не підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів на території України та обов’язковій сертифікації. Керуючись п.43 Особливостей розміщуємо повідомлення з вимогою до учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ ПРОЗОРО» про усунення зазначеного вище факту.
Створено
21.11.2025 16:48
Надати до
22.11.2025 16:48
Період вимог/скарг з 26.11.2025 18:44 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 19:00 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.11.2025 18:44
Довідка НАЗК
26.11.2025 18:44
Повідомлення про рішення
26.11.2025 18:43
Пропозиція, що перемогла
24.11.2025 19:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-07-014070-a-b1
Підписаний і діє
Номер
25-756
449 980 грн.
449 980 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.12.2025
Строк дії договору з
05.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
26 (штуки)
Шини (згідно додатку №3 технічного завдання)
Номенклатура
Шини (згідно додатку №3 технічного завдання)
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Повна назва
ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03346058

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Ерліх Марія Тарасівна"
Повна назва
ФОП "Ерліх Марія Тарасівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2295818365

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.12.2025 19:07
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
539 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Контактний телефон:
+380342720785
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
539 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Контактний телефон:
+380342720785
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності