Показати схожі тендери

Закупівля Оргтехніка, а саме багатофункціональний пристрій швидкісний А3(Код за ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) від Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-012953-a
Id Tender 3107ffccf7b84600b892122f7b808d7a
План UA-P-2025-11-07-016013-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.11.2025 16:00
Остання зміна 27.11.2025 08:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
72 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2025 16:00 до 16.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2025 16:00
до 13.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2025 16:00
до 13.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.11.2025 11:34
до 19.11.2025 16:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.11.2025 16:34
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.11.2025 16:34
до 27.11.2025 08:40
Період уточнень
з 07.11.2025 16:00 до 13.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 16:00 до 13.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.11.2025 11:34 до 19.11.2025 16:34
Період кваліфікації
з 17.11.2025 11:34 до 19.11.2025 16:34
Основні параметри
Оргтехніка, а саме багатофункціональний пристрій швидкісний А3(Код за ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
72 000 грн.
Оргтехніка, а саме багатофункціональний пристрій швидкісний А3(Код за ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Назва предмета закупівлі
Оргтехніка, а саме багатофункціональний пристрій швидкісний А3(Код за ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Очікувана вартість
72 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
360,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.11.2025 11:11
Закінчення аукціону
17.11.2025 11:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій швидкісний А3
Код ДК 021:2015
30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Шкільна, 1
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України та відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями). У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати їх отримання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
Пропозиція:
63 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОСТЕНКО ІРИНА ВАЛЕНТИНІВНА
Пропозиція:
59 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.11.2025 11:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 13:03
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павло Бойчура
Електронна пошта
Телефон
+380362671315
Сайт:
http://rv.court.gov.ua/tu18/
Замовник
ЄДРПОУ
26259988
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м. Рівне
Адреса
вул. Симона Петлюри, 10
Кваліфікація
Лот № 1 Оргтехніка, а саме багатофункціональний пристрій швидкісний А3(Код за ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Період вимог/скарг з 19.11.2025 16:34 по 25.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 11:34 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.11.2025 16:34
Довідка НАЗК
19.11.2025 16:34
Повідомлення про рішення
18.11.2025 11:14
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.11.2025 11:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 1 Розділ 5. Оцінка тендерних пропозицій, згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наголошуємо, що Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час детального розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КОСТЕНКО ІРИНА ВАЛЕНТИНІВНА, котра подала свою пропозицію на участь у процедурі закупівлі Оргтехніка, а саме багатофункціональний пристрій швидкісний А3(Код за ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) ID закупівлі: UA-2025-11-07-012953-a, яка була визначена за результатами тендеру найбільш економічно вигідною Замовником були виявлені наступні невідповідності, а саме виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: 1) у складі тендерної пропозиції на виконання кваліфікаційного критерію згідно додатком №4 до тендерної документації учасник повинен: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі (не менше двох договорів). Однак учасником надана довідка лист №6 від 15.11.2025 року із зазначенням тільки одного договору та скан копія одного договору, що не відповідає встановленим вимогам тендерної документації (додаток №4 до тендерної документації). Враховуючи вищезазначене, учасник повинен подати інформацію та документи, привести у відповідність тендерну пропозицію (завантажити в електронну систему актуальні документи): учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі (не менше двох договорів). Користуючись нагодою наголошуємо учасникові, що згідно пункту 1, розділу 5 Оцінка тендерних пропозицій Тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Одночасно з тим звертаємо увагу, що відповідно до пункту 4 розділу 5 Оцінка тендерних пропозицій Тендерної документації Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: • зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; • не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Створено
18.11.2025 11:13
Надати до
19.11.2025 11:13
Договір
UA-2025-11-07-012953-a-c1
Підписаний і діє
Номер
270-25
59 000 грн.
59 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій швидкісний А3
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій швидкісний А3
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26259988

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОСТЕНКО ІРИНА ВАЛЕНТИНІВНА
Повна назва
ФОП КОСТЕНКО ІРИНА ВАЛЕНТИНІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2990707462

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.11.2025 08:40
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
72 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.11.2025 00:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області
Контактний телефон:
+380362671315
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
72 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.11.2025 00:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області
Контактний телефон:
+380362671315
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності