Показати схожі тендери

Закупівля ФБМЕС-25П-94-ВО Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів виробничого структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» від Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-012800-a
Id Tender 70053a054b2a4614942f89b80f66c31a
План UA-P-2025-11-07-013771-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 07.11.2025 15:55
Остання зміна 07.11.2025 15:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
135 900 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
489.6 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 5 днів 19 год. )
з 07.11.2025 15:53 до 15.11.2025 16:00
Залишилось 2 днів 3 год.
Період уточнень
з 07.11.2025 15:53
до 12.11.2025 00:00
Залишилось 2 днів 3 год.
Період оскарження
з 07.11.2025 15:53
до 12.11.2025 00:00
Період уточнень
з 07.11.2025 15:53 до 12.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 15:53 до 12.11.2025 00:00
Основні параметри
ФБМЕС-25П-94-ВО Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів виробничого структурного підрозділу «Дніпровська дирекція»
Код за ДК 021:2015 – 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
19 500 грн.
Лот 1 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії N1
Назва предмета закупівлі
Лот 1 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії N1
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
19 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
97,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.11.2025 13:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів виробничого структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» (Лот 1 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії N1)
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
5.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. 5.2. Оплата за надані послуги здійснюється за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору.* У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.* У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) (умови пункту 5.2 цього Договору не застосовуються, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець є платником податку, який відповідно до Податкового кодексу України визначає дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
19 250 грн.
Лот 2 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії N2
Назва предмета закупівлі
Лот 2 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії N2
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
19 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
96,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.11.2025 14:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів виробничого структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» (Лот 2 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії N2)
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
5.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. 5.2. Оплата за надані послуги здійснюється за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору.* У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.* У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) (умови пункту 5.2 цього Договору не застосовуються, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець є платником податку, який відповідно до Податкового кодексу України визначає дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
80 000 грн.
Лот 3 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії N3
Назва предмета закупівлі
Лот 3 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії N3
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
80 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.11.2025 14:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів виробничого структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» (Лот 3 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії N3)
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
5.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. 5.2. Оплата за надані послуги здійснюється за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору.* У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.* У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) (умови пункту 5.2 цього Договору не застосовуються, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець є платником податку, який відповідно до Податкового кодексу України визначає дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
8 400 грн.
Лот 4 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії M1
Назва предмета закупівлі
Лот 4 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії M1
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
8 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
42,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.11.2025 11:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів виробничого структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» (Лот 4 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії M1)
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
5.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. 5.2. Оплата за надані послуги здійснюється за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору.* У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.* У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) (умови пункту 5.2 цього Договору не застосовуються, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець є платником податку, який відповідно до Податкового кодексу України визначає дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
8 750 грн.
Лот 5 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії O4
Назва предмета закупівлі
Лот 5 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії O4
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
8 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
43,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.11.2025 11:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів виробничого структурного підрозділу «Дніпровська дирекція» (Лот 5 Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів категорії O4)
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
5.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. 5.2. Оплата за надані послуги здійснюється за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору.* У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.* У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) (умови пункту 5.2 цього Договору не застосовуються, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець є платником податку, який відповідно до Податкового кодексу України визначає дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.11.2025 15:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артеменко Олена Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380523362585
Замовник
ЄДРПОУ
41149437
Повна назва
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Поштовий індекс
03035
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
135 900 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 16:00
Замовник:
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380523362585
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
135 900 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 16:00
Замовник:
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380523362585
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності