Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) Будинку культури за адресою: вул. Грабовського, 20, с. Кодня Житомирського району Житомирської області від Станишівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-012115-a
Id Tender abf6308e058e4e8b840928908c051a1c
План UA-P-2025-11-07-014457-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 07.11.2025 15:43
Остання зміна 21.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 430 846 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2025 15:42 до 27.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2025 15:42
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2025 15:42
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 09:00
до 15.12.2025 16:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.12.2025 16:44
до 21.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 15.12.2025 16:44
-
Період уточнень
з 07.11.2025 15:42 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 15:42 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 09:00 до 15.12.2025 16:44
Період кваліфікації
з 27.11.2025 09:00 до 15.12.2025 16:44
Основні параметри
Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) Будинку культури за адресою: вул. Грабовського, 20, с. Кодня Житомирського району Житомирської області
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
5 430 846 грн.
Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) Будинку культури за адресою: вул. Грабовського, 20, с. Кодня Житомирського району Житомирської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) Будинку культури за адресою: вул. Грабовського, 20, с. Кодня Житомирського району Житомирської області
Очікувана вартість
5 430 846 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28000,0
0,52 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
26 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) Будинку культури за адресою: вул. Грабовського, 20, с. Кодня Житомирського району Житомирської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
12452, Україна, Житомирська область, село Кодня Житомирський район, вул. Грабовського, 20
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Сума бюджетних асигнувань на 2025 рік становить 800 000,00 грн. (вісімсот тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 133 333,33 грн. (сто тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД.
Пропозиція:
5 404 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2025 09:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Заруцька
Електронна пошта
Телефон
+380976845514, +380412558505
Замовник
ЄДРПОУ
04348444
Повна назва
Станишівська сільська рада
Поштовий індекс
12430
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, с. Станишівка
Адреса
Вул. Кооперативна, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) Будинку культури за адресою: вул. Грабовського, 20, с. Кодня Житомирського району Житомирської області
Період вимог/скарг з 15.12.2025 16:44 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 09:00 по 26.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
15.12.2025 16:44
Повідомлення про рішення
11.12.2025 16:09
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.12.2025 09:44
Електроний протокол про продовження строку
27.11.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Тендерна пропозиція ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД (36859404) є великою за обсягом та з метою дотримання принципів здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», потребує детального вивчення та співставлення із технічним завданням та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
04.12.2025 09:43
Дата кінця розгляду
26.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Під час розгляду тендерної пропозиції ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. (36859404) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до умов тендерної документації, учаснику необхідно надати Довідку про обладнання, будівельні машини та механізми, устаткування, транспортні засоби, які необхідні для виконання робіт та документи на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасник надав Інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт вих. №107/8 від 26.11.2025 року та документи, що підтверджують право власності або користування зазначеними в довідці машинами та механізмами (файли «5 Довідки листи інформації.pdf», «10 Підтвердження механізмів та обладнання по Термосанації БК в с. Кодня.pdf», «14 Згода на використання орендованої техніки.pdf»). Проте, в наданій інформації та документах містяться невідповідності, а саме: - у пунктах 1, 2, та 8 Інформаційної довідки учасником зазначено, що техніка залучена за договором надання послуг №01 від 03.01.2025 року, укладеного з ФОП Льовкін С.А. У складі пропозиції учасника надано копію договору №18/06/24 від 18 червня 2024 року, проте відсутній договір надання послуг №01 від 03.01.2025 року на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, що не відповідає вимогам тендерної документації; - крім того, Учасником не виконано вимогу замовника про те, що надані у складі пропозиції договори про використання техніки мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг, оскільки у складі пропозиції учасника відсутній договір про надання послуг що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до цієї тендерної документації. У пункті 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт (за формою згідно із додатком №6). Вказана довідка повинна бути підготовлена учасником із урахуванням переліку машин та механізмів, що буде відображено у підсумковій відомості ресурсів учасника. У Додатку №6 до тендерної документації зазначено зокрема, що: При використанні техніки, взятої у користування (оренда, лізинг, надання послуг, субпідрядника та/або інше), також надати копії договорів оренди (лізингу, надання послуг та/або інше) з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або для підтвердження вартості маш-год крім договору надати акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів або кольорові скан-копії. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії договорів (або кольорові скан-копії) дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником на весь строк надання послуг за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження в договорі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - договір надання послуг №01 від 03.01.2025 року, укладений з ФОП Льовкін С.А. на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, 2. Відповідно до умов тендерної документації, учаснику необхідно надати довідку з інформацією про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт та документи на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасник надав Інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт (вих. №107/9 від 26.11.2025 року та документи, що підтверджують інформацію, яка міститься в довідці (файли «5 Довідки листи інформації.pdf», «11 Підтвердження працівників та їх кваліфікації на Термосанацію БК.pdf», «8 Документи про навчання_ дипломи працівників.pdf»). Проте, в наданій інформації та документах містяться невідповідності, а саме: - у пункті 1 – Мельниченко Володимир Миколайович- невірно вказано кваліфікацію по диплому; - у пункті 7 – зазначено, що Мороз Олександр Георгійович займає посаду Електрогазозварник 5-го розряду. Проте у складі пропозиції Учасника надано лише Наказ №3- К від 24.04.2023 року про прийняття на роботу Мороза О.Г. за строковим договором до 25 квітня 2024 року. Дійсне підтвердження правовідносин з Морозом О.Г. відсутнє у складі тендерної пропозиції Учасника, що не відповідає умовам тендерної документації; - у пункті 8 – Мельниченко Володимир Миколайович – зазначено посаду «Маляр», що не відповідає інформації, яка зазначена у наказі №53-К від 28.12.2017р. Крім того, згідно із формою замовника, яку визначено у додатку №7 (Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт) до тендерної документації, учасник повинен зазначити Власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ працівника Учасника, а не ПІБ, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до цієї тендерної документації. У пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт (за формою згідно із додатком №7). Крім того, в Додатку №7 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати належним чином завірені учасником копії або кольорові скан-копії: 1) трудових книжок (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу),або 2) наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності); або 3) цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або 4) інших документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками або будуть задіяні Учасником під час виконання договору. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - нову інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт (за формою згідно із додатком №7), із урахуванням встановлених вище невідповідностей; - підтвердження правовідносин з Морозом Олександром Георгійовичем, який займає посаду Електрогазозварник 5-го розряду. 3. Відповідно до умов тендерної документації, учаснику необхідно надати довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та документи на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасник надав Довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта, копію договору про закупівлю робіт №20 від 20.01.2023 року на суму 3 691 007,77 грн, та на підтвердження виконання договору надано довідки за формою КБ-3, від 29.11.2023 року на суму 891 747,10 грн та від 25.04.2024 року на суму 995 249,94 грн (файли «5 Довідки листи інформації.pdf», «6 Аналогічний договір по Станишівській сільраді.pdf», «9 Підтвердження класу наслідків об_єкта по аналогічному договору.pdf»). Проте, в наданій інформації та документах містяться невідповідності, а саме: - надані у складі пропозиції учасника копії довідок КБ-3 від 29.11.2023 року на суму 891 747,10 грн та від 25.04.2024 року на суму 995 249,94 грн не підтверджують виконання договору про закупівлю робіт №20 від 20.01.2023 року на суму 3 691 007,77 грн, копію якого надано у складі пропозиції; - відсутня остання довідка за формою КБ-3, що підсумовує усі виконані роботи та витрати за об'єктом, фіксуючи повну вартість будівництва, що не відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, у складі пропозиції учасника відсутні додаткові угоди, які свідчать про зменшення суми договору. Відповідно до умов тендерної документації учасник має надати виконаний в повному обсязі аналогічний договір. Проте, учасником не підтверджено виконання договору про закупівлю робіт №20 від 20.01.2023 року, копію якого надано учасником у складі пропозиції. Таким чином, Учасник не надав підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до цієї тендерної документації. У пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно із додатком №8). У Додатку №6 до тендерної документації зазначено, що Учасник має надати: 1) документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо); 2) копію договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; 3) копії/ю документів/а на підтвердження виконання одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (остання форма КБ-3, підписана сторонами); 4) обов’язково до аналогічного договору, зазначеного в довідці, надати кольорову скан-копію листа-відгуку від замовника. Відгук повинен містити інформацію про предмет договору, суму договору підряду, суму виконаних робіт за договором, якість та своєчасність виконання робіт/послуг підрядною організацією, наявність чи відсутність зауважень та обов'язково містити наявність саме схвальної рекомендації замовника. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - копію договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами), із урахуванням встановлених вище невідповідностей; - копію документів/а на підтвердження виконання договору, (остання форма КБ-3, підписана сторонами). 4. Відповідно до умов тендерної документації, учаснику необхідно надати чинний документ на право провадження виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва та/або виконання виду робіт (відповідно до предмета закупівлі, технічного завдання та вимог законодавства). 1) перелік виявлених невідповідностей: на посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо учасника такого документа. У разі якщо учасником є об’єднання учасників, такий документ надається таким об’єднанням чи одним з його учасників. На виконання цієї вимоги учасником у складі пропозиції надано скан-копії: - ліцензії, виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України №5-Л від 30 січня 2017 року на провадження Господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності (з переліком видів робіт згідно з додатком); - ліцензії, виданої Державною інспекцією техногенної безпеки України Серія АЕ №184253 від 25.04.2013 року; - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №ДК3300/ЦЗ/1-23 від 08.05.2023; - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №ДК3302/ЦЗ/1-23 від 08.05.2023; - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №ДК3301/ЦЗ/1-23 від 08.05.2023; - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №ДК3297/ЦЗ/1-23 від 08.05.2023; - Дозволу, виданого Управлінням Держпраці у Житомирській області Державної служби України з питань праці №513.17.18 від 13.06.2017 року; - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №ДК7984/ЦЗ/3.1-24 від 05.08. 2024 року. При перевірці чинності вище зазначених документів встановлено, що Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності №5- Л, видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України строком з 30.01.2017р. по 30.01.2020р. Крім того, при перевірці чинності вище вказаної ліцензії на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва в графі «Дата граничного терміну дії» відсутня відмітка «безстроковий». Крім того, у складі пропозиції учасника відсутні будь-які пояснення щодо строку дії ліцензії, виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України №5-Л від 30 січня 2017 року на провадження Господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності. Таким чином, Учасник не надав надати чинний документ на право провадження виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку № 1 “Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до цієї тендерної документації. Пунктом 4 розділу 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати чинний документ на право провадження виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва та/або виконання виду робіт (відповідно до предмета закупівлі, технічного завдання та вимог законодавства): ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на провадження виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва / виконання виду робіт, або довідка в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо учасника такого документа. У разі якщо учасником є об’єднання учасників, такий документ надається таким об’єднанням чи одним з його учасників. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - або чинну ліцензія на право провадження виду господарської діяльності / виконання робіт з будівництва та/або виконання виду робіт (відповідно до предмета закупівлі, технічного завдання та вимог законодавства); - або пояснення щодо строку дії ліцензії, виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України №5-Л від 30 січня 2017 року на провадження Господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Створено
11.12.2025 16:08
Надати до
12.12.2025 16:08
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 430 846 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380976845514, +380412558505
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 430 846 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 09:00
Замовник:
Станишівська сільська рада
Контактний телефон:
+380976845514, +380412558505
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності