Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV): 18530000-3 — Подарунки та нагороди (сувенірно-промоційна продукція про місто Івано-Франківськ для нагородження та забезпечення протокольних заходів) від ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ"ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-012017-a
Id Tender 279c695be3e842ac97df68597e8e4911
План UA-P-2025-11-07-013841-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.11.2025 15:32
Остання зміна 01.12.2025 15:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
114 810 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2025 15:31 до 15.11.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2025 15:31
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2025 15:31
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.11.2025 14:08
до 20.11.2025 16:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.11.2025 16:55
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.11.2025 16:55
до 01.12.2025 15:50
Період уточнень
з 07.11.2025 15:31 до 12.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 15:31 до 12.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.11.2025 14:08 до 20.11.2025 16:55
Період кваліфікації
з 17.11.2025 14:08 до 20.11.2025 16:55
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV): 18530000-3 — Подарунки та нагороди (сувенірно-промоційна продукція про місто Івано-Франківськ для нагородження та забезпечення протокольних заходів)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
114 810 грн.
ДК 021:2015 (CPV): 18530000-3 — Подарунки та нагороди (сувенірно-промоційна продукція про місто Івано-Франківськ для нагородження та забезпечення протокольних заходів)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV): 18530000-3 — Подарунки та нагороди (сувенірно-промоційна продукція про місто Івано-Франківськ для нагородження та забезпечення протокольних заходів)
Очікувана вартість
114 810 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1148,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.11.2025 13:45
Закінчення аукціону
17.11.2025 14:08
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 100 (штуки)
Підставка для телефона дерев’яна
Опис предмета закупівлі
Підставка для телефона дерев’яна
Код ДК 021:2015
18530000-3 - Подарунки та нагороди
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 200 (штуки)
Пляшка для води
Опис предмета закупівлі
Пляшка для води
Код ДК 021:2015
18530000-3 - Подарунки та нагороди
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 100 (штуки)
Парасоля складна
Опис предмета закупівлі
Парасоля складна
Код ДК 021:2015
18530000-3 - Подарунки та нагороди
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гуцуляк Ігор Олексійович
Пропозиція:
93 350 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Бондаренко Аліна Андріївна
Пропозиція:
94 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.11.2025 13:45
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слободян Ярослав
Електронна пошта
Телефон
380342551842
Замовник
ЄДРПОУ
43942459
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
76004
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул.Грушевського, будинок 21
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 (CPV): 18530000-3 — Подарунки та нагороди (сувенірно-промоційна продукція про місто Івано-Франківськ для нагородження та забезпечення протокольних заходів)
Період вимог/скарг з 20.11.2025 16:55 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 14:08 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.11.2025 16:55
Довідка НАЗК
20.11.2025 16:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.11.2025 16:30
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.11.2025 14:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ 19.11.2025 (дата) № 102 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Гуцуляк Ігор Олексійович відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 18530000-3 — Подарунки та нагороди (сувенірно-промоційна продукція про місто Івано-Франківськ для нагородження та забезпечення протокольних заходів)), UA-2025-11-07-012017-a згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Гуцуляк Ігор Олексійович відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 18530000-3 — Подарунки та нагороди (сувенірно-промоційна продукція про місто Івано-Франківськ для нагородження та забезпечення протокольних заходів)), UA-2025-11-07-012017-a, та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: 13-11-2025 о 14:49 відбулося розкриття тендерних пропозицій щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору. За результатами розкриття тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана пропозиція учасника ФОП Гуцуляк Ігор Олексійович. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Гуцуляк Ігор Олексійович у процедурі закупівлі UA-2025-11-07-012017-a виявлено наступні невідповідності: 1) Підпунктом 1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону встановлено наступний кваліфікаційний критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір предмет якого визначений за класом ДК 021:2015 (CPV): 18530000-3 — Подарунки та нагороди. У разі відсутності прямого зазначення коду ДК 021:2015 (CPV) у договорі, аналогічним вважається договір, предметом якого є поставка/продаж промоційної продукції. Для підтвердження відповідності вказаному критерію учасник надає: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). - не менше 1 копії договору, що наведено в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), засвідчену учасником з усіма додатками та додатковими угодами, та актами прийому-передачі товару на всю суму вказану в аналогічному договорі. Не менше одного аналогічного договору, але при бажанні, Учасник має право розширити перелік виконаних аналогічних договорів. Оригінали (копії) договорів надаються для всіх договорів, які зазначені в Довідці як аналогічні.» Проте, учасником не надано Акт прийому-передачі товару за договором №16 від 07.05.2025 року. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • Акт прийому-передачі товару за договором №16 від 07.05.2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП Гуцуляк Ігор Олексійович у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Гуцуляк Ігор Олексійович відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 18530000-3 — Подарунки та нагороди (сувенірно-промоційна продукція про місто Івано-Франківськ для нагородження та забезпечення протокольних заходів)), UA-2025-11-07-012017-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Гуцуляк Ігор Олексійович у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
19.11.2025 16:29
Надати до
20.11.2025 16:29
Договір
UA-2025-11-07-012017-a-c1
Підписаний і діє
Номер
158
93 350 грн.
93 350 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 (штуки)
Підставка для телефона дерев’яна
Номенклатура
Підставка для телефона дерев’яна
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
103.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Пляшка для води
Номенклатура
Пляшка для води
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
210
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Парасоля складна
Номенклатура
Парасоля складна
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
410
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43942459

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Гуцуляк Ігор Олексійович
Повна назва
ФОП Гуцуляк Ігор Олексійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2743512557

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.12.2025 15:50
-
01.12.2025 15:50
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
114 810 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 01:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342551842
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
114 810 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 01:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342551842
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності