Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1" від Комунальна установа харківської обласної ради "Кризовий соціальний центр для жінок".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-011248-a
Id Tender bc4cf43eb4e74f9593a57ccca14e0cf7
План UA-P-2025-11-06-018269-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.11.2025 15:06
Остання зміна 10.12.2025 15:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
25 670 582 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2025 15:03 до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2025 15:03
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2025 15:03
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00
до 26.11.2025 10:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2025 10:12
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2025 10:12
до 10.12.2025 15:50
Період уточнень
з 07.11.2025 15:03 до 22.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 15:03 до 22.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00 до 26.11.2025 10:12
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00 до 26.11.2025 10:12
Основні параметри
код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1"
на 2025 рік передбачено сума 420 000,00 грн (чотириста двадцять тисяч грн. 00 коп.)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
25 670 582 грн.
код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1"
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1"
Примітки
на 2025 рік передбачено сума 420 000,00 грн (чотириста двадцять тисяч грн. 00 коп.)
Очікувана вартість
25 670 582 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
128352,91
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1"
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Харківська область, смт Краснопавлівка Лозівський р-н, Конституції, 13/1
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником за надані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по Об'єкту (Форми – КБ-3), у термін до 14 робочих днів після виконання і приймання передбачених цим Договором робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС"
Пропозиція:
25 226 574.83 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 15:41
Оголошення про проведення закупівлі
19.11.2025 15:41
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
12.11.2025 11:16
Тендерна документація
Тендерна документація
07.11.2025 15:03
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Чиркова
Електронна пошта
Телефон
+380950146997
Замовник
ЄДРПОУ
41193994
Повна назва
Комунальна установа харківської обласної ради "Кризовий соціальний центр для жінок"
Поштовий індекс
64620
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Лозівський район, селище міського типу Краснопавлівка
Адреса
вул. Конституції, 13/1
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1"
Період вимог/скарг з 26.11.2025 10:12 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 00:00 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.11.2025 10:12
Довідка НАЗК
26.11.2025 10:12
Повідомлення про рішення
25.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-07-011248-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2-К
25 226 574.83 грн.
21 022 145.69 грн.
З ПДВ
Підписано
04.12.2025
Строк дії договору з
04.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
"Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1"
Номенклатура
"Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа харківської обласної ради "Кризовий соціальний центр для жінок"
Повна назва
Комунальна установа харківської обласної ради "Кризовий соціальний центр для жінок"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41193994

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44327632

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.12.2025 15:50
-
10.12.2025 15:49
Підписаний договір
10.12.2025 15:49
Додатки до договору
Додатки до договору
10.12.2025 15:49
Додатки до договору
10.12.2025 15:49
Додатки до договору
10.12.2025 15:49
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-02-000045
Дата створення проекту
02.12.2025 16:02
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
02.12.2025 21:21
Дата завершення моніторингу
24.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 57) 725-86-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 663-68-36
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.12.2025 № 325 м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 01.12.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.12.2025 № 325 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2025-11-07-011248-a 07.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.12.2025 00:00
Документи рішення
02.12.2025 21:21
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1"» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-07-011248-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Господарський кодекс України втратив чинність на підставі Закону України від 09.01.2025 №4196-IX з 28.08.2025. Надати пояснення, щодо не врахування зазначених змін законодавства під час складання тендерної документації Замовником. 3. Тендерною документацією визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, на підставі Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) (далі – Настанова №281). Згідно з пунктом 5.1. Настанови №281, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Разом з цим, пунктом 5.1. Настанови №281 для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Надати пояснення, яким чином Замовник виконав вимоги пункту 5.1 Настанови №281, враховуючи, що в Додатку 1.1 розміщено виключно перелік робіт та одиниця виміру без обсягу та кількісного вираження. 4. Вимогами пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації передбачена вимога: Учасники процедури закупівлі надають в складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Водночас, відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», орган з оцінки відповідності – це орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування. Крім того, згідно з статтею 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон про акредитацію), акредитація органів з оцінки відповідності – це засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Частиною першою статті 6 Закону про акредитацію визначено, що акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2017 № 161 затверджене Положення про Національне агентство з акредитації України (далі - НААУ), згідно з пунктом 1 якого, НААУ є національним органом України з акредитації. Відповідно до частини четвертої статті 11 Закону про акредитацію, у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації, який засвідчує, що організація, яка використовує цей знак, акредитована НААУ. Яким чином Замовник перевірив, що нижче зазначені сертифікати (надані у складі тендерної пропозиції у файлі «13.1. Сертифікати виробника кабелів.pdf») видані саме акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності: сертифікат ISO 9001:2015 від 09.08.2024№ UA231472; сертифікат ISO 9001:2015 від 08.10.2025 №SIC.MS.070.ISO9001.5166; сертифікат ISO 9001:2015 від 09.08.2023 №80059-231007-01; сертифікат ISO 9001:2015 від 14.12.2024 № 44 100 18 32 0378; сертифікат ISO 9001:2015 від 05.09.2022 № ECS.UA.02.3168. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.12.2025 13:32
Орган перевірки
10.12.2025 00:00
Документи повідомлення
04.12.2025 13:34
-
Відповідь
Відповідь на моніторинг закупівлі «код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1"» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-07-011248-a )
1. Щодо першого питання: Керуючись діючим законодавством у сфері публічних закупівель, очікувана вартість закупівлі робіт, які є предметом закупівлі, розмір витрат та технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1") визначені відповідно до розробленої проектної документації. https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3702671940083779240/optype=4 Експертною організацією проведено експертизу кошторисної частини проектної документації за проектом Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1". https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3707503076215620822/optype=6 2. Щодо другого питання: Посилання на Господарський кодекс України, який втратив чинність на підставі Закону України від 09.01.2025 №4196-IX з 28.08.2025, було помилковим. 3. Щодо третього питання: На виконання вимоги пункту 5.1 Настанови №281 було надано відомість обсягів робіт та відомість ресурсів без цін на них. Після виправлення недоліків, які були допущені в тендерній документації, через технічну помилку було розміщено перелік робіт без кількісного вираження. Кількісне вираження переліку робіт було визначене в додатку 1.1 до тендерної документації, що дозволило учасникам визначити вартість пропозиції. При цьому, учасники мали можливість ознайомитись з проектною документацією та обсягами робіт безпосередньо у замовника на об'єкті. 4. Щодо четвертого питання: Відповідно до частини четвертої статті 11 Закону про акредитацію, у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації, який засвідчує, що організація, яка використовує цей знак, акредитована НААУ. При цьому, Опис та правила застосування національного знака акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Згідно правил використання знаку є дозволеним, але не обов?язковим. Звертаємо увагу, що нормами законодавства не передбачено вимог надання учасниками атестатів про акредитацію. На сайті Національного агентства з акредитації України розміщено Реєстр акредитованих ООВ. https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov У сказаному реєстрі розміщено Перелік органів з сертифікації систем менеджмента акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. У вказаному реєстрі міститься ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЮРО ВЕРІТАС СЕРТИФІКЕЙШН УКРАЇНА» (номер атестата 8О001) – щодо сертифікату ISO 9001:2015 від 09.08.2024№ UA231472; Також, у вказаному реєстрі міститься ТОВ «РОСУКРСЕРТ» (старе найменування ТОВ «УКРЄВРОСЕРТ») (номер атестата 8О059) - щодо сертифікату ISO 9001:2015 від 09.08.2023 №80059-231007-01, сертифікату ISO 9001:2015 від 08.10.2025 №SIC.MS.070.ISO9001.5166; Варто зазначити, що відповідно до частини четвертої статті 16 Закону про акредитацію, якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші норми, ніж ті, що передбачені цим Законом, то застосовуються норми міжнародного договору. Окрім цього, У серпні 2017 року НААУ отримано статус підписанта Багатосторонньої Угоди про взаємне визнання у сферах «сертифікація продукції», «сертифікація персоналу» та «сертифікація систем менеджменту» (для підсфер «системи менеджменту якості» та «системи менеджменту навколишнього середовища»). https://naau.org.ua/41-spivrobitnitstvo-z-iaf При цьому, згідно політики НААУ щодо транскордонної акредитації НААУ не надає і не пропонує послуги з акредитації ООВ за межами України в регіоні EA: щодо сертифікату ISO 9001:2015 від 14.12.2024 № 44 100 18 32 0378 (IAF - Міжнародний форум з акредитації) та щодо сертифікату ISO 9001:2015 від 05.09.2022 № ECS.UA.02.3168 (EUROCERT SYSTEM).
Рішеня
09.12.2025 17:37
Замовник
Документи повідомлення
09.12.2025 17:42
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1"» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-07-011248-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 1 Постанови КМУ від 19 листопада 2025 р. № 1512 «Деякі особливості визначення вартості будівництва в умовах воєнного стану» (далі – Постанова №1512) визначено, що на етапі договірної ціни та взаєморозрахунків загальновиробничі витрати встановлюються на рівні не більше 10 відсотків суми прямих витрат, адміністративні витрати - на рівні не більше 3 відсотків суми прямих витрат, кошторисний прибуток - на рівні не більше 15 відсотків суми прямих витрат. Відповідно до пункту 4 Постанови №1512 установлено, що зміни до договорів підряду на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, а також нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладених у порядку та на умовах, установлених до набрання чинності цією постановою, можуть бути внесені у разі прийняття сторонами (головний розпорядник бюджетних коштів/замовник/підрядник) рішення щодо уточнення умов договору підряду. Поряд з цим, згідно Договірної ціни (Додаток 1 до Договору підряду від 04.12.2025) прямі витрати 10 968,28134 тис.грн, в той час як Загальновиробничі витрати становлять 1 449,95289 тисг, тобто 13% від суми прямих витрат. Надати пояснення стосовно вищевикладеного. 2. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 08.12.2025 оприлюднено Договір з додатками (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також оприлюднено файл «Проєкт договору Кризовии центр.odt», що не можливий до перегляду (відповідно до інформації з діалогового вікга помилки у вмісті файлу). Надати пояснення стосовно вищевикладеного. 3. Щодо акредитації ТОВ «РОСУКРСЕРТ». За посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov міститься Перелік органів з сертифікації систем менеджмента акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, відповідно до якого ТОВ «РОСУКРСЕРТ» має атестат 80059, термін дії атестата акредитації: 18.05.2012-17.05.2017. Акредитація призупинена з 28.01.2014. Акредитація поновлена з 14.03.2014. 28.08.2017-27.08.2022. При цьому, у складі тендерної пропозиції надано сертифікат ISO 9001:2015 від 09.08.2023, тобто виданий після завершення терміну дії сертифіката. Надати пояснення стосовно вищевикладеного. 4. Частина перша статті 41 Закону містить вимогу: У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Тобто, має бути чітке визначення запропонованого матеріалу з характеристиками без альтернативи, можливість застосування еквіваленту не передбачена статтею 41 Закону. При цьому в Інформації про ціни щодо окремих найменувань зазначено «або еквівалент» що суперечить вимогам статті 41 Закону. Надати пояснення стосовно вищевикладеного. 5. Вимогами пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації передбачена вимога: Учасники процедури закупівлі надають в складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Яким чином Замовник в обсязі наданих учасником документів встановив виробників запропонованої учасником продукції (тобто хто саме з виробників що саме виробляє), а також перевірив повноту виконання вимог пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації. 6. В попередньому поясненні Замовник зазначив, що учасники мали можливість ознайомитись з проектною документацією та обсягами робіт безпосередньо у замовника на об'єкті. Надати посилання на тендерну документації, де встановлена зазначена вище можливість. Надати інформацію щодо підтвердження факту ознайомлення ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» з проектною документацією та обсягами робіт безпосередньо у замовника на об'єкті. 7. Замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми (на момент подання тендерної пропозиції). Яким чином Замовник перевірив, що запропонований учасником товар, а саме кабель (позиції 126-143 з ІНФОРМАЦІЯ ПРО БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ, ВИРОБИ ТА КОНСТРУКЦІЇ які учасник може враховувати при виконанні робіт) має ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 25% з наданням підтверджуючих документів. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.12.2025 12:01
Орган перевірки
18.12.2025 00:00
Документи повідомлення
12.12.2025 12:02
-
Відповідь
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) відповідь на маніторинг
1. Щодо першого питання: Очікувана вартість закупівлі робіт, які є предметом закупівлі (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1") визначені відповідно до проектної документації, розробленої до прийняття Постанови КМУ від 19 листопада 2025 р. № 1512 «Деякі особливості визначення вартості будівництва в умовах воєнного стану». Експертизу кошторисної частини проектної документації за проектом Капітальний ремонт частини житлового приміщення КУ ХОР "КРИЗОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ЖІНОК" за адресою: 64620, Харківська обл., Лозівський р-н, селище Краснопавлівка, вул. Конституції, буд. 13/1" також було проведено до прийняття Постанови КМУ від 19 листопада 2025 р. № 1512 «Деякі особливості визначення вартості будівництва в умовах воєнного стану». Договірна ціна визначена у відповідності з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, що відповідає умовам процедури закупівлі, яку було оголошено до прийняття Постанови КМУ від 19 листопада 2025 р. № 1512 «Деякі особливості визначення вартості будівництва в умовах воєнного стану». 2. Щодо другого питання: Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщено замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Також ці документи було розміщено в машинозчитувальному форматі файл «Проєкт договору Кризовии центр.odt». З яких причин такий файл не можливий до перегляду, на даний час встановити не вдалось. Це може бути наслідком технічного збою. 3. Щодо третього питання: На сайті Національного агентства з акредитації України розміщено Реєстр акредитованих ООВ. https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. У сказаному реєстрі розміщено Перелік органів з сертифікації систем менеджмента акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. У вказаному реєстрі міститься ТОВ «РОСУКРСЕРТ» (старе найменування ТОВ «УКРЄВРОСЕРТ») (номер атестата 8О059). В цьому реєстрі містилися відомості про органи з оцінки відповідності, акредитація яких призупинена або акредитація яких скасована. Щодо ТОВ «РОСУКРСЕРТ» відомості про скасування або призупинення акредитації на даний час в реєстрі відсутні. Таким чином, Замовник перевірив наданий учасником сертифікат, перевірив наявність органу з оцінки відповідності в реєстрі акредитованих органів з оцінки відповідності, перевірив відомості про скасування або призупинення акредитації цього органу, та підстави вважати, що такий орган є не акредитованим відсутні. 4. Щодо четвертого питання: Частина перша статті 41 Закону містить вимогу: У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Тобто, стаття 41 Закону чітко передбачає, що такий документ може містити іншу інформацію. Будь-яких обмежень щодо змісту або форми такої інформації Закон не містить. Таким чином, зазначенні в Інформації про ціни щодо окремих найменувань «або еквівалент» не суперечить вимогам статті 41 Закону. 5. Щодо п'ятого питання: У складі тендерної пропозиції учасника надано файл «13. Лист-пояснення.pdf», в якому учасник надав відомості про найменування товару, назву виробника такого товару, та посилання з ІД товару (лист від 24.11.2025 р № 24.11 13). В переліку локалізованих товарів відомості, які наявні за наданими посиланнями, відповідають відомостям, зазначеним учасником у листі. Також, на виконання вимог п 8 додатку 1 до тендерної документації учасником надано файл «13.1. Сертифікати виробника кабелів.pdf». 5. Щодо шостого питання: В тендерній документації не встановлювались вимоги щодо обов'язку учасників ознайомитись з проектною документацією та обсягами робіт безпосередньо у замовника на об'єкті. Таке право гарантоване учасникам частиною 3 ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі. Також, замовник ніяким чином не фіксував як факти ознайомлення осіб з проектною документацією та обсягами робіт безпосередньо у замовника на об'єкті, так і відношення до конкретного учасника. 7. Щодо сьомого питання: У складі тендерної пропозиції учасника надано файл «13. Лист-пояснення.pdf», в якому учасник надав відомості про найменування товару, назву виробника такого товару, ступінь локалізації (яка більше 25 %), країну походження та посилання з ІД товару (лист від 24.11.2025 р № 24.11 13). В переліку локалізованих товарів відомості, які наявні за наданими посиланнями, відповідають відомостям, зазначеним учасником у листі. Також, учасником надано файл «13.1. Сертифікати виробника кабелів.pdf».
Рішеня
17.12.2025 16:34
Замовник
Документи повідомлення
17.12.2025 16:35
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 670 582 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа харківської обласної ради "Кризовий соціальний центр для жінок"
Контактний телефон:
+380950146997
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 670 582 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа харківської обласної ради "Кризовий соціальний центр для жінок"
Контактний телефон:
+380950146997
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності