Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія, код за ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія від Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-009402-a
Id Tender 7564eb79d504403784c7c7e4a8f04a35
План UA-P-2025-11-07-010711-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 07.11.2025 14:08
Остання зміна 05.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 355 003 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2025 14:07 до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2025 14:07
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2025 14:07
до 12.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 17.11.2025 15:55
-
Період уточнень
з 07.11.2025 14:07 до 12.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 14:07 до 12.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.11.2025 15:55
Основні параметри
Електрична енергія, код за ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 355 003 грн.
Електрична енергія, код за ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія, код за ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
Очікувана вартість
8 355 003 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
41776,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.11.2025 15:26
Закінчення аукціону
17.11.2025 15:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
697 512
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Поперечна, 1А
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за спожиту електричну енергію проводиться Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+"
Пропозиція:
5 733 548.64 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365"
Пропозиція:
5 684 722.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
5 725 178.49 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.11.2025 15:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 12:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Скасування
05.12.2025 00:00
Відповідно до підпункту 4 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовник відміняє відкриті торги у разі коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
24.11.2025 13:16
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бургутіна Валерія Глєбівна
Електронна пошта
Телефон
0682198121
Замовник
ЄДРПОУ
01987037
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Поштовий індекс
50049
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
КРИВИЙ РІГ
Адреса
вул. Поперечна, 1 а
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія, код за ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 15:55 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.11.2025 16:06
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.11.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 14:07
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 14:07
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЛОСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Згідно вимог Додатку №1 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку, яка містить інформацію про країну та місце походження запропонованого товару. Учасником в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист щодо країни походження товару, в якому відсутня інформація про місце походження запропонованого товару. 1.2. Згідно вимог Додатку №1 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати висновок (звіт) про проведення антикорупційного аудиту в Учасника, що свідчить про дотримання вимог антикорупційної програми та чинного законодавства у сфері запобігання та боротьби з корупцією. Висновок (звіт) повинен бути виданий сертифікованим фахівцем у 2025р. На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає сертифікат уповноваженої особи що здійснив аудит або лист пояснення з інформацією (з посиланням) для можливості перевірки сертифікату (ів) Замовником самостійно. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Висновок (Звіт) про проведення антикорупційного аудиту ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365», виданий сертифікованим аудитором з антикорупційного комплаєнсу Ілоною Кубковою. Але на підтвердження Учасник не надав у складі тендерної пропозиції сертифікат уповноваженої особи що здійснила аудит, а саме аудитора Ілони Кубкової або лист пояснення з інформацією (з посиланням) для можливості перевірки сертифікату аудитора Ілони Кубкової. 1.3. Згідно вимог Додатку №1 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Проєкт договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 1.2 до тендерної документації. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано Проєкт договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 1.2 до тендерної документації. 2. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель: - Доповнену довідку, яка містить інформацію про країну та місце походження запропонованого товару. - Сертифікат аудитора Ілони Кубкової або лист пояснення з інформацією (з посиланням) для можливості перевірки сертифікату аудитора Ілони Кубкової. - Проєкт договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 1.2 до тендерної документації. Для підтвердження своєї згоди з проєктом договору Учаснику не обов'язково заповнювати його, достатньо наявності власноручного підпису учасника/уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (у разі її використання) на кожній сторінці цього проєкту.
Створено
18.11.2025 16:05
Надати до
19.11.2025 16:05
Торги відмінено
Очікувана вартість
8 355 003 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
0682198121
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
8 355 003 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
0682198121
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності