Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_0397_ВО) Пломба пластикова від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-009334-a
Id Tender ec706ed2d19e4da381fec5e40f883c08
План UA-P-2025-11-07-008467-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.11.2025 14:05
Остання зміна 12.12.2025 09:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 100 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2025 14:05 до 17.11.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2025 14:05
до 14.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2025 14:05
до 14.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.11.2025 15:54
до 02.12.2025 15:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 10:50
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.12.2025 15:27
до 12.12.2025 09:01
Період уточнень
з 07.11.2025 14:05 до 14.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 14:05 до 14.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.11.2025 15:54 до 02.12.2025 15:27
Період кваліфікації
з 18.11.2025 15:54 до 02.12.2025 15:27
Основні параметри
(ПК-25Т_0397_ВО) Пломба пластикова
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0397_ВО) ДК 021:2015 – 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Пломба пластикова) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 35121500-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 16 100.00 грн. без ПДВ (шістнадцять тисяч сто гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 років (до 31.03.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17.11.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ______________________ Олексій ЧОРНИЙ Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
16 100 грн.
Лот 1 - Пломба пластикова
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Пломба пластикова
Очікувана вартість
16 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
161,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.11.2025 15:31
Закінчення аукціону
18.11.2025 15:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пломба пластикова номерна затяжного типу, робоча довжина 255 мм
Код ДК 021:2015
35121500-3 - Пломби
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)). Якщо учасник – платник ПДВ, оплата здійснюється за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати остаточної оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання замовником (покупцем) повідомлення (на електронну адресу) від учасника (постачальника) з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 40 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Місце поставки: КИЇВ(адреса вказується в рознарядці покупця) . Кількість: 10 000,0 шт Протягом 40 (сорока) календарних днів з дати укладення договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АНДРЕАЛ
Пропозиція:
16 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАНКІВСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
14 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.11.2025 15:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.11.2025 14:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорний Олексій Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380443097511
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Пломба пластикова
Період вимог/скарг з 25.11.2025 10:50 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 15:54 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ПРОТОКОЛ № 1 - 25/11-25 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» 25.11.2025 року м. Київ РОЗГЛЯД ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ: 1. Прийняття рішення щодо визначення переможця закупівлі за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: Класифікатор ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Пломба пластикова), № UA-2025-11-07-009334-a та затвердження повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. ПО ПЕРШОМУ ПИТАННЮ: Пропозиція учасника ТОВ "БАНКІВСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ" - відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі, вимогам замовника. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Визначити переможцем закупівлі учасника: ТОВ "БАНКІВСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ" - за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: Класифікатор ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Пломба пластикова), № UA-2025-11-07-009334-a та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: 14 400,00 грн. без ПДВ Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________ Олексій ЧОРНИЙ
Документи кваліфікації
25.11.2025 10:50
Довідка НАЗК
25.11.2025 10:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
18.11.2025 15:54
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.12.2025 15:27 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 14:49 по 30.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ПРОТОКОЛ № 1 - 02/12-25 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» 02.12.2025 року м. Київ РОЗГЛЯД ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ: 1. Прийняття рішення щодо визначення переможця закупівлі за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: Класифікатор ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Пломба пластикова), № UA-2025-11-07-009334-a та затвердження повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. ПО ПЕРШОМУ ПИТАННЮ: Пропозиція учасника ТОВ "БАНКІВСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ" - відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі, вимогам замовника. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Визначити переможцем закупівлі учасника: ТОВ "БАНКІВСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ" - за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: Класифікатор ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Пломба пластикова), № UA-2025-11-07-009334-a та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: 14 400,00 грн. без ПДВ Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________ Олексій ЧОРНИЙ
Документи кваліфікації
02.12.2025 15:27
Довідка НАЗК
02.12.2025 15:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
01.12.2025 15:01
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
01.12.2025 14:52
Витяг з ЄДР
01.12.2025 14:50
Електроний протокол про продовження строку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ Уповноваженої особи №2–01/12/25 від 01.12.2025 1. Найменування замовника*.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 3. Місцезнаходження замовника*.___ місто Київ___ 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*. UA-2025-11-07-009334-a 5. Предмет закупівлі: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Пломба пластикова), № UA-2025-11-07-009334-a ВИРІШЕНО: Продовжити розгляд пропозиційдо 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олексій ЧОРНИЙ
Дата продовження строку розгляду
01.12.2025 14:50
Дата кінця розгляду
30.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 01.12.2025 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-11-07-009334-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "БАНКІВСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "БАНКІВСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ", а саме: 1) На вимогу пп. 6.1 п. 6 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що не містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб). 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пп. 6.1 п. 6 Додатку 2 ТД: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5.». 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олексій ЧОРНИЙ
Створено
01.12.2025 15:01
Надати до
02.12.2025 15:01
Угоди
UA-2025-11-07-009334-a-c2
Підписаний і діє
Номер
ПК/МТЗ/25904/Ю
14 400 грн.
14 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
10 000 (штуки)
Пломба пластикова номерна затяжного типу, робоча довжина 255 мм
Номенклатура
Пломба пластикова номерна затяжного типу, робоча довжина 255 мм
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41022900

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БАНКІВСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Повна назва
ТОВ "БАНКІВСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33417694

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.12.2025 09:01
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 100 грн.
Період подання пропозицій
до 17.11.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 100 грн.
Період подання пропозицій
до 17.11.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності