Зміст
Шановний Учаснику! При детальному розгляді Вашої тендерної пропозиції були виявлені наступні невідповідності:
1. На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник мав надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складену відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів або якщо учасником є фізична особа-підприємець подається податкова декларація. Зазначена звітність надається за останній звітний період. У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. Примітка. Відповідно до частини першої статті 13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Учасником не надано інформації щодо звіту про рух грошових коштів або у випадку якщо законодавством не передбачено подання учасником зазначеної звітності, такий учасник повинен надати лист із поясненням у довільній формі. Просимо виправити невідповідність та виконати вимогу, що зазначено в тендерній документації шляхом завантаження відповідних документів.
2. Відповідно п3. Додатку №1 до тендерної документації (Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції):
«…У разі:
- наявності обмежень щодо укладання директором (іншою уповноваженою особою) підприємства договору (для юридичних осіб);
- наявності вимоги щодо затвердження договору, коли сума договору перевищує суму визначену статутом, необхідно надати дозвіл (або інший документ) засновників (або інших осіб), відповідно до положень статуту підприємства, щодо права на укладання директором (іншою уповноваженою особою) підприємства договору.….». Відповідно п.п. 14 п. 10.5.2 Статуту, встановлені обмеження на укладання значних правочинів. Просимо виправити невідповідність та виконати вимогу, що зазначено в п.3 тендерної документації, шляхом завантаження документів щодо надання дозволу (або іншого документу) засновників (або інших осіб), відповідно до положень статуту підприємства, щодо права на укладання директором (іншою уповноваженою особою) підприємства договору або лист пояснення та документи, які підтверджують обставини, за яких учасником не надаються зазначені документи.
3. В ціновій пропозиції, що складалась учасником за формою встановленою додатком 1.2. до тендерної документації, в колонці «Назва товару згідно тендерної документації /назва згідно свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України або декларації про відповідність або торгівельна назва», не зазначено назву товару згідно тендерної документації. Невідповідність просимо усунути шляхом завантаження оновленої цінової пропозиції, яка буде заповнена відповідно до вимог викладених у тендерній документації.
Згідно з «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), керуючись п. 43 зазначених Особливостей повідомляємо Вам про необхідність усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.