Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних
Очікувана вартість
12 557.65 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
62,79
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.11.2025 14:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних
Код ДК 021:2015
72310000-1 -
Послуги з обробки даних
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
7
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за фактично надані Послуги здійснюється Замовником шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання належним чином оформленого Акту Сторонами.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 10:25
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою І, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного договору, предмету цього договору, ціни цього договору (загальної вартості договору), строку дії договору, назви та адреси замовника за договором, його коду згідно з ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник повинен надати оригінал чи копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у довідці, з оригіналом (оригіналами) чи із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) на поставку товару або інші первинні документи щодо прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі за Формою І «Довідка щодо виконання учасником процедури закупівлі аналогічних договорів» (додаток 1 до ТД)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 10:25
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 10:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 10:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 10:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 10:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
07.11.2025 10:25
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
В описі «Технічна специфікація», що є в Додатку 2 (Основні технічні вимоги до ХЦОД, п.3.) до тендерної документації, встановлено, що «Використовувані платформи віртуалізації - VMware vSphere, версія гіпервізора не нижче ESXi 8.0.2, версія Cloud Director не нижче 10.5.0».
З вказаної вимоги вбачається, що Замовник у тендерній документації вимагає надання послуги хмарної інфраструктури виключно на базі програмного забезпечення VMware, Скаржник вважає, що зазначена вимога є дискримінаційною та веде до неправомірного обмеження конкуренції серед учасників торгів, виходячи з таких обставин:
З 31 жовтня 2025 року відбулись суттєві зміни в партнерській програмі VCSP (VMware Cloud Service Provider). Компанія Broadcom Inc., яка є власником VMware, офіційно оголосила про це на своєму сайті: https://news.broadcom.com/partners/broadcom-vmware-cloud-foundation-strategy-for-service-providers.
У документі “VCSP Partner Transition and M&A FAQ” від 24 вересня 2025 року (додається до скарги) прямо зазначено: (Скріншоти)
Таким чином, модель "white label" VCSP припинила свою дію з 31 жовтня 2025 року для всіх партнерів за межами Європейської економічної зони (ЄЕЗ). Україна, як країна поза межами ЄЕЗ, також підпадає під це обмеження. Ця модель раніше дозволяла переважній більшості українських хмарних провайдерів (які не мали прямого партнерського статусу) легально перепродавати послуги VMware кінцевим клієнтам.
З 01.11.2025 р. українські компанії втратили право надавати або перепродавати послуги VMware під власним брендом. Після 31.10.2025 український хмарний провайдер не може легально використовувати VMware у моделі “as-a-service” — тобто як частину послуги, що надається Замовнику.
В цьому ж документі “VCSP Partner Transition and M&A FAQ” від 24 вересня 2025 року Broadcom зазначає: (Скріншоти)
Тобто, українські компанії, які мають статус VCSP-партнера, але не були запрошені до нової програми Broadcom Advantage Partner Program (отримавши статус "Non-Renewing VCSP Partner") не матимуть права з 1 листопада 2025 року укладати нові договори або поновлювати існуючі контракти (No new Orders or renew existing Orders), вони зможуть лише обслуговувати наявні ліцензії (existing license commitments) і додавати потужності в межах чинних договорів, без можливості залучення нових клієнтів (add capacity to your existing aggregate or customer Order(s).
Дана інформація підтверджується також Державним підприємством “Національні інформаційні системи”, яке в листі № 5633/19.2-11 від 24.10.2025 р. повідомило, що “підприємству відомо про оголошені зміни, зокрема щодо припинення поточної партнерської програми VCSP з ситуації та, у межах компетенції адміністратора Реєстрів, проводить аналіз потенційних технологічних, організаційних і правових наслідків, які можуть виникнути у зв’язку з цими змінами.”
Окрім того, викладені в розділі «Основні технічні вимоги до ХЦОД» п.3. Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» Замовник встановив вимогу «або еквівалент», Проте будь-який з гіпервізорів дозволяє запускати та використовувати віртуальні сервери з більшістю популярного програмного забезпечення (ПЗ), виключення можуть становити специфічне ПЗ, що розроблене для конкретного гіпервізора, або його специфічний функціонал, однак Замовник у Тендерній документації не навів таких винятків, що існують в поточній архітектурі та конфігурації інформаційних систем Замовника на базі Гіпервізора VMware, а отже зазначена вимога Замовника створює необґрунтоване обмеження у використанні інших гіпервізорів.
Тому вимога Замовника “або еквівалент” є лише формальною спробою обійти заборону прямих посилань на торговельну марку, але фактично виключає можливість використання всіх інших рішень щодо віртуалізації.
Таким чином, вимога Замовника щодо використання програмного забезпечення "VMware vSphere, версія гіпервізора не нижче ESXi 8.0.2, версія Cloud Director не нижче 10.5.0 або еквівалент " є неправомірною та повинна бути змінена, виходячи з того, що така вимога:
1. неправомірно обмежує конкуренцію, оскільки така вимога штучно звужує коло потенційних учасників Закупівлі до суб’єктів господарювання, які можуть бути включені до нової програми Advantage Partner Program від Broadcom, актуальний перелік учасників якої наразі не оприлюднений та невідомий.
2. створює юридичну неможливість для більшості учасників ринку, оскільки з 1 листопада 2025 року Broadcom припинив дію моделі white label та старої партнерської програми для України.
3. є дискримінаційною, оскільки штучно звужує надання хмарних послуг лише до використання одного програмного забезпечення — VMware (Broadcom), фактично виключаючи можливість застосування інших поширених рішень віртуалізації (Microsoft Hyper-V, Proxmox VE, Nutanix AHV, KVM тощо);
4. зазначені вимоги тендерної документації порушують принципи добросовісної конкуренції, рівного ставлення до учасників та недискримінації, передбачені статтями 5 і 22 Закону, оскільки фактично виключають переважну більшість українських учасників ринку (зокрема тих, хто працював за White Label) з можливості участі у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Луганську обласну державну адміністрацію з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації у процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями 2025-11-07-002933-a Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних, код 72310000-1 «Послуги з обробки даних» за ДК 021:2015 згідно вимог, що викладені в описовій частині цієї Скарги.
Про надання пояснень до скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
ПОЯСНЕННЯ Відносно скарги учасника ТОВ «ТОРГОВІ СИСТЕМИ» від 13 листопада 2025 року №0101-ЛОДА-5, Луганська обласна державна адміністрація (далі – Замовник) надає такі пояснення. 07.11.2025 Замовником було оприлюднено оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями, за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-11-07-002933-a. Предметом закупівлі вказаних у відкритих торгів є - «Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних» за кодом згідно ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних. Кількість товару, та строк поставки – 1 послуга, строком на 1 місяць, грудень 2025 року. Очікувана вартість закупівлі – 12 557,65 грн (Дванадцять тисяч п'ятсот п'ятдесят сім гривень 65 копійок) Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 17 лист. 08:00, аукціон призначено 18 лист. 14:22. Під час подання пропозицій, потенційним учасником, ТОВ «ТОРГОВІ СИСТЕМИ» була надана скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та усунення дискримінаційних вимог тендерної документації. Замовник розглянув скаргу та повідомляє наступне. 1. Щодо вимоги використовувати VMware vSphere (ESXi, Cloud Director) У Технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що інформаційні системи Замовника вже розроблені та функціонують на базі програмного забезпечення гіпервізора VMware. У зв’язку з цим в Основних технічних вимогах до ХЦОД встановлено використання платформи віртуалізації: «VMware vSphere, версія гіпервізора не нижче ESXi 8.0.2, версія Cloud Director не нижче 10.5.0 або еквівалент». Також у вимогах до міграції віртуальних серверів передбачено використання VMware Cloud Director Availability як механізму міграції та налаштування ХЦОД, із обмеженням часу зупинки функціонування інформаційних систем Замовника не більше 30 хвилин. Таким чином, зазначені вимоги зумовлені необхідністю технічної сумісності із вже функціонуючою інфраструктурою Замовника та забезпеченням коректної та швидкої міграції віртуальних серверів і даних. Такі вимоги безпосередньо пов’язані з предметом закупівлі та відповідають ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка дозволяє Замовнику визначати необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. 2. Щодо формулювання «або еквівалент» Умовою документації передбачено можливість запропонувати еквівалентну платформу віртуалізації: «… VMware vSphere … або еквівалент». Під «еквівалентом» у контексті цієї закупівлі слід розуміти рішення, що забезпечує повну функціональну та технічну сумісність з наявною інфраструктурою Замовника на базі VMware, а саме: • коректну роботу існуючих віртуальних машин без порушення встановлених обмежень щодо часу простою; • можливість виконати міграцію всіх віртуальних серверів у строки та з максимально допустимим часом недоступності, визначеними в Технічній специфікації; • підтримку механізму міграції, визначеного в документації (VMware Cloud Director Availability). Будь-який учасник має право запропонувати інше рішення (на базі іншого гіпервізора), за умови доведення його еквівалентності цим вимогам. Таке формулювання відповідає ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», яка дозволяє зазначення торговельної марки за умови використання слів «або еквівалент». 3. Щодо посилань скаржника на зміни в програмі VCSP (Broadcom / VMware) Скаржник посилається на документ «VCSP Partner Transition and M&A FAQ» від 24.09.2025 року та робить висновок про нібито юридичну неможливість надання послуг на базі VMware з 01.11.2025 року. Разом з тим, аналіз зазначеного FAQ свідчить, що: • документ описує припинення моделі «white label» VCSP для партнерів за межами ЄЕЗ та перехід до нової партнерської програми Broadcom; • у FAQ зазначено, що партнери можуть продовжувати виконувати чинні ліцензійні зобов’язання, обслуговувати існуючих клієнтів та додавати потужності в межах чинних замовлень до закінчення строку їх дії; • описана модель співпраці non-renewing VCSP з авторизованими VCSP для надання послуг VMware Cloud Foundation. Отже, згаданий документ Broadcom не містить заборони на використання VMware для надання хмарних послуг в Україні, а регламентує комерційні моделі взаємодії партнерів із правовласником. Питання ліцензування є сферою договірних відносин між учасником та Broadcom і не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі». 4. Щодо вимоги про партнерський статус постачальника Технічна специфікація передбачає, що Виконавець повинен мати партнерський статус у сфері надання хмарних послуг від виробника ПЗ гіпервізора та доступ до цілодобової партнерської технічної підтримки. Ця вимога: • сформульована нейтрально (стосується будь-якого виробника гіпервізора, у тому числі того, який буде запропонований як еквівалент); • пов’язана з необхідністю отримання постачальником належного рівня підтримки від виробника програмного забезпечення, на якому базується інфраструктура ХЦОД; • спрямована на зменшення ризиків збоїв та недоступності послуг. Така вимога не встановлює переваг конкретному суб’єкту господарювання й не суперечить принципам, визначеним ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Щодо рішень, запропонованих скаржником як альтернативи VMware У скарзі Скаржник посилається на інші платформи віртуалізації (зокрема Microsoft Hyper-V, Proxmox VE, Nutanix AHV, KVM тощо) як можливі альтернативи VMware. Замовник не забороняє використання цих рішень у цілому, однак у контексті цієї закупівлі вони не можуть вважатися еквівалентними заданим вимогам з таких причин: 1. Інший формат віртуальних машин та дисків. Зазначені платформи використовують інші формати віртуальних дисків та опису віртуальних машин (наприклад, VHD/VHDX, QCOW2 тощо), що не забезпечує безпосередньо сумісність з існуючими віртуальними машинами VMware. Для їх використання потрібна конвертація та переробка конфігурацій, що виходить за рамки предмета закупівлі (Закупівля стосується послуг зі зберігання та обробки даних, а не повної переробки архітектури інформаційних систем Замовника). 2. Відсутність підтримки VMware Cloud Director Availability. У Технічній специфікації прямо передбачено, що механізм міграції та налаштування ХЦОД має бути реалізований за допомогою VMware Cloud Director Availability. Альтернативні платформи, перелічені у скарзі, не підтримують цей механізм, а отже не можуть виконати встановлені вимоги щодо способу та строків міграції, зокрема обмеження часу зупинки роботи інформаційних систем. 3. Ризик невиконання встановлених строків та параметрів міграції. Для переходу на інший гіпервізор необхідні додаткові роботи з конвертації, тестування та налагодження всіх віртуальних серверів, що створює суттєві ризики перевищення граничного часу недоступності сервісів (не більше 30 хвилин) та строків виконання міграції, визначених у Технічній специфікації. Враховуючи наведене, рішення, перелічені у скарзі як альтернативи VMware, не відповідають сукупності технічних вимог Замовника та не можуть бути визнані еквівалентними в розумінні тендерної документації. При цьому Замовник не обмежує учасників у праві запропонувати інші технології, але лише за умови доведення їх повної відповідності встановленим технічним вимогам. 6. Висновок 1. Вимоги тендерної документації щодо використання VMware vSphere (ESXi, Cloud Director) або еквівалента, а також щодо використання VMware Cloud Director Availability для міграції, об’єктивно зумовлені необхідністю технічної сумісності з уже функціонуючими інформаційними системами Замовника та забезпеченням установлених параметрів міграції й часу недоступності. 2. Формулювання «або еквівалент» відповідає вимогам ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» і не забороняє використання інших технологічних рішень за умови доведення їх еквівалентності. 3. Документ Broadcom «VCSP Partner Transition and M&A FAQ», на який посилається Скаржник, не містить заборони на використання VMware для надання послуг, а стосується зміни партнерської моделі; при цьому підтверджується можливість виконання чинних ліцензійних зобов’язань. 4. Альтернативні гіпервізори, перелічені у скарзі, не забезпечують виконання сукупності технічних вимог Технічної специфікації (зокрема щодо механізму міграції та обмежень часу простою), а отже не можуть вважатися еквівалентними в рамках цієї закупівлі. 5. Тендерна документація складена з дотриманням вимог ст. 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель, і не містить вимог, що призводять до необґрунтованого обмеження конкуренції. У зв’язку з викладеним Замовник вважає, що підстав для внесення змін до тендерної документації та задоволення скарги немає.
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних
Звернення:
За тендером : Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних
Тема:
Щодо періода надання послуг
Зміст:
Добрий день!
Чи вірно вказаний період надання послуги - протягом березня-грудня 2025 року (10 місяців)?
Дякуємо.
Дата оприлюднення звернення:
10.11.2025 11:27
Доброго дня. Період надання послуг грудень 2025 року(1 місяць). Внесемо зміни до ТД. Дякуємо що звернули увагу
Дата оприлюднення відповіді:
10.11.2025 11:30
Звернення:
За тендером : Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних
Тема:
хмарні центри обробки даних чи хмарний центр обробки даних
Зміст:
Добрий день!
Відповідно пункту 2 Додатку 4 до ТД, учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції мають надати "довідку, в довільній формі, із зазначенням інформації, щодо розташування Хмарних Центрів Обробки Даних (ХЦОД), які Учасник планує залучити для надання відповідних послуг".
Правильно розуміємо, що вимагається інформація щодо розташування не одного ХЦОД, а декількох ?
Водночас, Технічна специфікація Додаток 2 до ТД, не містить вимоги, що послуги мають надаватися в декількох ХЦОД або ЦОД.
Просимо обґрунтувати вимогу пункту 2 Додатку 4 до ТД щодо надання інформації про місце розташування саме "Хмарних Центрів Обробки Даних", тобто декількох, а не одного.
Відповідно, просимо привести вимоги Додатку 4 у відповідність вимогам Додатку 2.
Дякуємо.
Дата оприлюднення звернення:
13.11.2025 12:57
Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення.
Ви правильно зазначили, що Технічна специфікація (Додаток 2 до тендерної документації) не містить вимоги щодо обов’язкового надання послуг у кількох Хмарних центрах обробки даних (ХЦОД) або центрах обробки даних (ЦОД).
Водночас у Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі із зазначенням інформації про розташування Хмарних центрів обробки даних (ХЦОД), які учасник планує залучити для надання відповідних послуг.
Таким чином, мається на увазі, що учасник може залучати один або декілька ХЦОД — залежно від власних технічних можливостей та способу організації процесу надання послуг.
Дата оприлюднення відповіді:
13.11.2025 16:08
Звернення:
За тендером : Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) центру обробки даних
Тема:
розташування дискової підсистеми для зберігання резервних копій
Зміст:
Добрий день.
Відповідно до пункту 21 Додатку 2 до ТД визначено "Розташування основних ресурсів ХЦОД та розташування дискової підсистеми для зберігання резервних копій повинні бути зареєстровані за різними адресами."
Окрім цього, Таблиця 1 Додатку 2 до ТД містить склад, обсяги, кількість, строк надання послуг. Звертаємо увагу, що в Таблиці 1 відсутній такий склад послуги як "зберігання резервних копій".
Таким чином, вимога щодо розташування дискової підсистеми для зберігання резервних копій за різними адресами з основними ресурсами ХЦОД не має відношення до предмету закупівлі.
Просимо обґрунтувати наявність такої вимоги та просимо виправити зазначені невідповідності.
Дякуємо
Дата оприлюднення звернення:
13.11.2025 16:17
Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення.
Повідомляємо, що вимога щодо розташування основних ресурсів ХЦОД та дискової підсистеми для зберігання резервних копій за різними адресами є обґрунтованою, відповідає предмету закупівлі та не підлягає зміні.
Додаток 2 (Технічна специфікація) містить чітку вимогу:
«Розташування основних ресурсів ХЦОД та розташування дискової підсистеми для зберігання резервних копій повинні бути зареєстровані за різними адресами.»
Ця вимога безпосередньо випливає з положень Закону України «Про хмарні послуги», який передбачає обов’язок забезпечення відмовостійкості, безперервності роботи та захисту державних інформаційних ресурсів. Фізичне розділення основних та резервних систем є стандартною та необхідною практикою для гарантування доступності та збереження даних.
Таблиця 1 у Додатку 2 визначає тарифікаційні одиниці послуг, а не повний перелік технічних вимог до інфраструктури. Технічні вимоги до архітектури ХЦОД, відмовостійкості, резервування та зберігання резервних копій викладені у Додатку 2 і є складовою технічних характеристик предмета закупівлі.
Вимога щодо розташування ресурсів за різними адресами не змінює обсяг послуг, не створює дискримінаційних умов і є складовою технічних характеристик рішення, що забезпечує належний рівень інформаційної безпеки та безперервності сервісів.
З урахуванням наведеного підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата оприлюднення відповіді:
13.11.2025 17:21
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.