Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування (аутсорсинг) від ПРИЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 ІМЕНІ СЕРГІЯ ГОРДІЙОВИЧА ШОВКУНА ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-001979-a
Id Tender 7826d4600e184b46af38fdbe83888bf7
План UA-P-2025-11-07-001632-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.11.2025 09:55
Остання зміна 28.11.2025 15:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
844 028 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2025 09:55 до 16.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2025 09:55
до 13.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2025 09:55
до 13.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.11.2025 00:00
до 20.11.2025 10:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.11.2025 10:18
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.11.2025 10:18
до 28.11.2025 15:17
Період уточнень
з 07.11.2025 09:55 до 13.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 09:55 до 13.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.11.2025 00:00 до 20.11.2025 10:18
Період кваліфікації
з 16.11.2025 00:00 до 20.11.2025 10:18
Основні параметри
Послуги з організації харчування (аутсорсинг)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
844 028 грн.
Послуги з організації харчування (аутсорсинг)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування (аутсорсинг)
Очікувана вартість
844 028 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4220,14
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування (аутсорсинг)
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Саксаганського, будинок 14
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»
Пропозиція:
793 920 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.11.2025 08:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Коробка
Електронна пошта
Телефон
380463732043
Замовник
ЄДРПОУ
33251692
Повна назва
ПРИЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 ІМЕНІ СЕРГІЯ ГОРДІЙОВИЧА ШОВКУНА ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Прилуки
Адреса
вул.Саксаганського, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування (аутсорсинг)
Період вимог/скарг з 20.11.2025 10:18 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.11.2025 00:00 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ПРОТОКОЛ № 59 щодо прийняття рішення уповноваженої особи управління освіти Прилуцької міської ради м. Прилуки 20 листопада 2025 року Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури Закупівлі послуги організації харчування (аутсорсинг) за ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості), у т. ч. перевірку інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей. 2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі. 3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-11-07-001979-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 та пункту 36 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів також віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково варто переглянути дані, які оприлюднюються на вебпорталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. З моменту початку перевірки Учасника, станом на дату цього протоколу, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, не функціонує в частині отримання відомостей, розміщених у них, що не стосується запитувача. Тому отримати відомості з цих реєстрів неможливо. Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
20.11.2025 10:18
Довідка НАЗК
20.11.2025 10:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-07-001979-a-c1
Підписаний і діє
Номер
41
793 920 грн.
793 920 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.11.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
24.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації харчування (аутсорсинг)
Номенклатура
Послуги з організації харчування (аутсорсинг)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 ІМЕНІ СЕРГІЯ ГОРДІЙОВИЧА ШОВКУНА ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ПРИЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 ІМЕНІ СЕРГІЯ ГОРДІЙОВИЧА ШОВКУНА ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33251692

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»
Повна назва
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14232458

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.11.2025 15:17
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
844 028 грн.
Період подання пропозицій
до 16.11.2025 00:00
Замовник:
ПРИЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 ІМЕНІ СЕРГІЯ ГОРДІЙОВИЧА ШОВКУНА ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380463732043
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
844 028 грн.
Період подання пропозицій
до 16.11.2025 00:00
Замовник:
ПРИЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 ІМЕНІ СЕРГІЯ ГОРДІЙОВИЧА ШОВКУНА ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380463732043
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності