Показати схожі тендери
Закупівля Нове будівництво Амбулаторії загальної практики сімейної медицини на земельній ділянці за кадастровим номером 3210945900:01:037:0202 за адресою: Київська область, Бучанський район, Гостомельська територіальна громада, селище Гостомель, вулиця Богдана Хмельницького. Пусковий комплекс 1. від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСТОМЕЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ГОСТОМЕЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-001148-a
Id Tender 120610a2ae754f59bad0e718049ed8ed
План UA-P-2025-11-06-021590-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.11.2025 11:40
Остання зміна 15.12.2025 16:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 867 820 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2025 11:40 до 24.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2025 11:40
до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2025 11:40
до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2025 11:47
до 11.12.2025 10:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.12.2025 13:36
до 17.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.12.2025 10:39
-
Період уточнень
з 07.11.2025 11:40 до 21.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 11:40 до 21.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.11.2025 11:47 до 11.12.2025 10:39
Період кваліфікації
з 25.11.2025 11:47 до 11.12.2025 10:39
Основні параметри
Нове будівництво Амбулаторії загальної практики сімейної медицини на земельній ділянці за кадастровим номером 3210945900:01:037:0202 за адресою: Київська область, Бучанський район, Гостомельська територіальна громада, селище Гостомель, вулиця Богдана Хмельницького. Пусковий комплекс 1.
Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: складає 3 % від вартості договору
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 867 820 грн.
Нове будівництво Амбулаторії загальної практики сімейної медицини на земельній ділянці за кадастровим номером 3210945900:01:037:0202 за адресою: Київська область, Бучанський район, Гостомельська територіальна громада, селище Гостомель, вулиця Богдана Хмельницького. Пусковий комплекс 1.
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво Амбулаторії загальної практики сімейної медицини на земельній ділянці за кадастровим номером 3210945900:01:037:0202 за адресою: Київська область, Бучанський район, Гостомельська територіальна громада, селище Гостомель, вулиця Богдана Хмельницького. Пусковий комплекс 1.
Очікувана вартість
7 867 820 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
78678,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.11.2025 11:24
Закінчення аукціону
25.11.2025 11:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво Амбулаторії загальної практики сімейної медицини на земельній ділянці за кадастровим номером 3210945900:01:037:0202 за адресою: Київська область, Бучанський район, Гостомельська територіальна громада, селище Гостомель, вулиця Богдана Хмельницького. Пусковий комплекс 1.
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"
Пропозиція:
7 045 190 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"
Пропозиція:
7 045 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.11.2025 11:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.11.2025 11:40
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вдовцова Оксана Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380671901517
Замовник
ЄДРПОУ
44131265
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСТОМЕЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ГОСТОМЕЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
08290
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бучанський район селище міського типу Гостомель
Адреса
вул.Свято-Покровська, будинок 73Д, приміщення 164
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво Амбулаторії загальної практики сімейної медицини на земельній ділянці за кадастровим номером 3210945900:01:037:0202 за адресою: Київська область, Бучанський район, Гостомельська територіальна громада, селище Гостомель, вулиця Богдана Хмельницького. Пусковий комплекс 1.
Період вимог/скарг з 01.12.2025 13:36 по 02.12.2025 11:04
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 11:47 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.12.2025 13:36
Довідка НАЗК
01.12.2025 13:35
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
25.11.2025 11:47
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 05.12.2025 13:44 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 11:04 по 31.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей .
Документи кваліфікації
05.12.2025 13:39
Повідомлення про рішення
05.12.2025 13:33
Скарги та рішення
02.12.2025 15:59
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
02.12.2025 15:50
Електроний протокол про продовження строку
02.12.2025 11:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У зв’язку з необхідністю здійснення додаткової перевірки документів та відомостей, поданих учасником у складі тендерної пропозиції а також з метою забезпечення повного, всебічного та об’єктивного аналізу відповідності пропозиції вимогам тендерної документації виникла потреба у продовженні строку її розгляду.
Дата продовження строку розгляду
02.12.2025 15:49
Дата кінця розгляду
31.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути невідповідності та завантажити наступнуінформацію: 1. документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, видаткові накладні, акт прийому-передачі, оборотно-сальдова відомість тощо) чи право користування (договір оренди, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, що орендується, та який повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника) або договір надання послуг, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, яке надається у використання, відповідно до переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій що передбачено довідкою №39/10 від 19.11.2025 року, на підставі вимог пп.2 п.1.1. розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 2. Надати розрахункові кошторисні документи, заповнені відповідно до вимог технічного завдання(відомості обсягів робіт) та підписані з урахуванням вимог пп.2.10. розділу 2 додатку 1 тендерної документації.
Створено
02.12.2025 15:58
Надати до
03.12.2025 15:58
Період вимог/скарг з 11.12.2025 10:39 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 13:44 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2025 10:39
Довідка НАЗК
11.12.2025 10:39
Повідомлення про рішення
11.12.2025 10:37
Скарги та рішення
09.12.2025 14:00
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.12.2025 13:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути невідповідності та завантажити наступнуінформацію: 1. Діючі документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, видаткові накладні, акт прийому-передачі, оборотно-сальдова відомість тощо) чи право користування (договір оренди, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, що орендується, та який повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника) або договір надання послуг, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, яке надається у використання відповідно до переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог пп.2 п.1.1. розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 2. Уточнену інформацію, діючий наказ про прийняття на роботу, працівника за посадою «виконавець робіт», відповідно до вимог пп.2 п.1.2. розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 3. документ (посвідчення та протокол/ витяг з протоколу про перевірку знань, тощо), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17, для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці (координатор з питань охорони праці), відповідно до вимог пп.2 п.1.2. розділу 1 додатку 1 тендерної документації.
Створено
09.12.2025 13:58
Надати до
10.12.2025 13:58
Угоди
UA-2025-11-07-001148-a-b2
Очікує підписання
7 045 200 грн.
7 045 200 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво Амбулаторії загальної практики сімейної медицини на земельній ділянці за кадастровим номером 3210945900:01:037:0202 за адресою: Київська область, Бучанський район, Гостомельська територіальна громада, селище Гостомель, вулиця Богдана Хмельницького. Пусковий комплекс 1.
Номенклатура
Нове будівництво Амбулаторії загальної практики сімейної медицини на земельній ділянці за кадастровим номером 3210945900:01:037:0202 за адресою: Київська область, Бучанський район, Гостомельська територіальна громада, селище Гостомель, вулиця Богдана Хмельницького. Пусковий комплекс 1.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСТОМЕЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ГОСТОМЕЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСТОМЕЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ГОСТОМЕЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44131265

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40380218

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
7 867 820 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСТОМЕЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ГОСТОМЕЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380671901517
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
7 867 820 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСТОМЕЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ГОСТОМЕЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380671901517
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності