Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт та благоустрій території (облаштування Алеї Слави) в с. Садове Первомайського району Миколаївської області ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. від Благодатненська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-000696-a
Id Tender 38ec3bb6bf5f40c79302f361fc28d7c6
План UA-P-2025-11-07-000786-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.11.2025 09:08
Остання зміна 27.11.2025 11:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 373 546 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2025 09:00 до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2025 09:00
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2025 09:00
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.11.2025 00:00
до 20.11.2025 14:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.11.2025 14:05
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.11.2025 14:05
до 27.11.2025 11:33
Період уточнень
з 07.11.2025 09:00 до 12.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 09:00 до 12.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.11.2025 00:00 до 20.11.2025 14:05
Період кваліфікації
з 15.11.2025 00:00 до 20.11.2025 14:05
Основні параметри
Поточний ремонт та благоустрій території (облаштування Алеї Слави) в с. Садове Первомайського району Миколаївської області ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 373 546 грн.
Поточний ремонт та благоустрій території (облаштування Алеї Слави) в с. Садове Первомайського району Миколаївської області ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт та благоустрій території (облаштування Алеї Слави) в с. Садове Первомайського району Миколаївської області ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Очікувана вартість
1 373 546 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6867,73
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт та благоустрій території (облаштування Алеї Слави) в с. Садове Первомайського району Миколаївської області ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна
Пропозиція:
1 346 075.08 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Скуртова
Електронна пошта
Телефон
+380965161649
Замовник
ЄДРПОУ
04376668
Повна назва
Благодатненська сільська рада
Поштовий індекс
55325
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Первомайський р-н, село Благодатне
Адреса
вул.Ювілейна, будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт та благоустрій території (облаштування Алеї Слави) в с. Садове Первомайського району Миколаївської області ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Період вимог/скарг з 20.11.2025 14:05 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.11.2025 00:00 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.11.2025 14:05
Довідка НАЗК
20.11.2025 14:05
Повідомлення про рішення
19.11.2025 14:03
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
15.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 09:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 09:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна, поданої на процедуру закупівлі Поточний ремонт та благоустрій території (облаштування Алеї Слави) в с. Садове Первомайського району Миколаївської області ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, № UA-2025-11-07-000696-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: 1) не надано чинний дозвіл (оригінал або копію) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (для асфальтобетонного заводу, інформація про який надана учасником; 2) В тендерній пропозиції учасника надано копію страхового полісу, який є протермінованим на дату подання пропозиції. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до ТД п.1.2 та п. 5.14.; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику необхідно надати : 1) діючий страховий поліс відповідно до п 1.2. Додатку 1 до ТД; 2) надати чинний Дозвіл (оригінал або копія) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами…відповідно до п.5.14 Додатку 1 до ТД.
Створено
19.11.2025 13:59
Надати до
20.11.2025 13:59
Договір
UA-2025-11-07-000696-a-a1
Підписаний і діє
Номер
101
1 346 075.08 грн.
1 346 075.08 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.11.2025
Строк дії договору з
26.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт та благоустрій території (облаштування Алеї Слави) в с. Садове Первомайського району Миколаївської області ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Номенклатура
Поточний ремонт та благоустрій території (облаштування Алеї Слави) в с. Садове Первомайського району Миколаївської області ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Благодатненська сільська рада
Повна назва
Благодатненська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04376668

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна
Повна назва
ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2805919684

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA473264610000026006500775447
ПІБ підписанта
ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Витяг зЄДР
Номер телефону
+380980908452
Електронна пошта
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-28-000010
Дата створення проекту
28.11.2025 11:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.11.2025 13:24
Дата публікації висновку про результати
09.12.2025 11:55
Дата завершення усунення порушень
24.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 731-74-09
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.11.2025 № 124-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.11.2025 № 124-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-11-07-000696-a 07.11.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.11.2025 00:00
Документи рішення
28.11.2025 13:24
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Благодатненської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 07.11.2025 №69); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Свєтлічної Ольги Володимирівни (далі – ФОП Свєтлічна О.В.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 20.11.2025; протокол уповноваженої особи Замовника від 20.11.2025 № 71; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 26.11.2025 № 101 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пунктів 2.1 та 2.2 Додатку 4 до тендерної документації переможець торгів, на виконання вимог пункту 47 Особливостей, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5 та 12 пункту 47 Особливостей, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Замовник 20.11.2025 визнав ФОП Свєтлічна О.В. переможцем процедури закупівлі та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником. Проте, ФОП Свєтлічна О.В., як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації, протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме в період з 20.11.2025 по 24.11.2025, не оприлюднила в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей, та зазначених Замовником в додатку 4 до тендерної документації. Вищезазначені документи оприлюднені ФОП Свєтлічна О.В. 25.11.2025, тобто на п’ятий день. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Свєтлічна О.В., як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Свєтлічної Ольги Володимирівни встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема притягнення до відповідальності осіб, якими допущено зазначене у висновку порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата висновку
09.12.2025 00:00
Дата публікації
09.12.2025 11:55
Документи висновку
09.12.2025 11:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами проведеного Державною аудиторською службою України в Миколаївській області моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт та благоустрій території (облаштування Алеї Слави) в с. Садове Первомайського району Миколаївської області ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-07-000696-a) 9 грудня 2025 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати перевірки, яким встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Благодатненська сільська рада повідомляє, що на виконання вимог висновку за результатом моніторингу закупівлі сільською радою вжито відповідні заходи щодо усунення порушення шляхом недопущення порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення осіб до відповідальності. Секретарем сільської ради видано розпорядження №257-р/к від 11.12.2025 року, за наслідком якого із Скуртової Ю.О. знято премію в розмірі 30 % за грудень 2025 року. Також уповноважену особу буде відправлено на навчання з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель для вдосконалення професійних навичок та недопущення аналогічних порушень у майбутньому. Благодатненська сільська рада підтверджує виконання вимог висновку моніторингу та забезпечення належної організації процедур публічних закупівель у подальшому.
Дата публікації
11.12.2025 11:48
Документи інформації про усунення порушення
11.12.2025 11:51
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що придбаваються в межах даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.12.2025 09:09
Орган перевірки
05.12.2025 00:00
Документи повідомлення
01.12.2025 09:10
-
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Учасника ФОП Свєтлічна О.В. визнано переможцем процедури закупівлі та 20.11.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником. При цьому, учасник ФОП Свєтлічна О.В, як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто в період з 20.11.2025 по 24.11.2025, не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищезазначене, пояснити, чому тендерна пропозиція ФОП Свєтлічна О.В. не відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.12.2025 17:28
Орган перевірки
06.12.2025 00:00
Документи повідомлення
02.12.2025 17:29
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 01.12.2025 Відповідно до отриманого Запиту Органу державного фінансового контролю про надання пояснень отриманого через електронну систему закупівель в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2025-11-07-000696-a від 1 грудня 2025, Благодатненська сільська рада(надалі – Замовник) у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне. 1. Щодо першого питання. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг з поточного ремонту визначений з урахуванням видів та обсягів робіт відповідно до дефектного акту, врахована службова записка №б/н від 05.11.2025 р, зведений кошторис, та відповідно до отриманих комерційних пропозицій на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства України. 2. Щодо другого питання, повідомляємо наступне. Інформація, розміщена на офіційному веб-сайті замовника, стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, доступна за посиланням: https://blagodatnenska-gromada.gov.ua/news/1764659202/. Дана інформація була опублікована замовником на офіційному веб-сайті 10 листопада 2025 р, що відповідає строку, визначеному в пп. 1 п. 4 Постанови №710. З урахуванням норм статті 351-1 Кримінального кодексу, Замовник не перешкоджає діяльності органу державного фінансового контролю, у тому числі не створює жодних штучних перешкод у роботі органу державного фінансового контролю, та надає тільки правдиву, документально підтверджену інформацію відповідно запиту органу державного фінансового контролю.
Рішеня
04.12.2025 13:52
Замовник
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 02.12.2025р Відповідно до отриманого Запиту Органу державного фінансового контролю про надання пояснень отриманого через електронну систему закупівель в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2025-11-07-000696-a від 2 грудня 2025, Благодатненська сільська рада(надалі – Замовник) у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне. Надаємо обґрунтування рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі, попри порушення чотириденного строку для подання документів, передбаченого підпунктом 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель. Переможець процедури закупівлі, відповідно до вимог пункту 44 Особливостей, мав надати документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення (згідно з пунктом 47 Особливостей), протягом чотирьох днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Переможець надав Замовнику письмове повідомлення (лист) про наявність форс-мажорних обставин, які об'єктивно унеможливили своєчасне завантаження документів до електронної системи закупівель. Цей лист свідчить про поважність причини порушення строку та відсутність злого умислу або недобросовісності з боку учасника. Фактично, документи були завантажені в електронну систему закупівель на п'ятий день, до моменту укладення договору та ретельно перевірені. Рішення Замовника не відхиляти пропозицію, ґрунтується на сукупності нормативних та практичних чинників: Стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює, що закупівлі здійснюються на принципах максимальної економії та ефективності. Відхилення пропозиції переможця виключно на підставі формального, незначного порушення строку, яке було спричинене поважними (форс-мажорними) обставинами, призвело б до скасування процедури закупівлі (зважаючи на те, що участь брав лише один учасник). З огляду на предмет закупівлі та критичні строки кінця бюджетного року, скасування закупівлі та необхідність проведення нової процедури з дотриманням усіх законодавчих строків (оголошення, подання пропозицій, розгляд, намір укласти договір) вимагає значного часу та зробило б неможливим укладення та виконання договору до завершення фінансового року. З огляду на це, строки фізично не дозволяють завершити всі етапи та здійснити виконання робіт/послуг. Як наслідок, бюджетні кошти були б повернуті до бюджету, а потреба Замовника залишилася б незадоволеною. Ефективне використання публічних коштів та забезпечення життєдіяльності своїх функцій є пріоритетним в умовах воєнного стану. Таким чином, відхилення призвело б до неефективного використання коштів та ресурсів і порушило б ключовий принцип Закону. З урахуванням норм статті 351-1 Кримінального кодексу, Замовник не перешкоджає діяльності органу державного фінансового контролю, у тому числі не створює жодних штучних перешкод у роботі органу державного фінансового контролю, та надає тільки правдиву, документально підтверджену інформацію відповідно запиту органу державного фінансового контролю.
Рішеня
04.12.2025 13:57
Замовник
Документи повідомлення
04.12.2025 13:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 373 546 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
Благодатненська сільська рада
Контактний телефон:
+380965161649
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 373 546 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
Благодатненська сільська рада
Контактний телефон:
+380965161649
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності