Показати схожі тендери

Закупівля 50110000-9 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з технічного обслуговування та ремонту DAF) від Військова частина 2142.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-07-000670-a
Id Tender c2ac58f2b45140bb9dc5467c04919360
План UA-P-2025-11-06-017557-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.11.2025 08:58
Остання зміна 25.11.2025 17:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
119 997 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2025 08:58 до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2025 08:58
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2025 08:58
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.11.2025 00:00
до 19.11.2025 10:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.11.2025 10:42
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.11.2025 10:42
до 25.11.2025 17:54
Період уточнень
з 07.11.2025 08:58 до 12.11.2025 00:00
Період оскарження
з 07.11.2025 08:58 до 12.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.11.2025 00:00 до 19.11.2025 10:42
Період кваліфікації
з 15.11.2025 00:00 до 19.11.2025 10:42
Основні параметри
50110000-9 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з технічного обслуговування та ремонту DAF)
З врахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
119 997 грн.
50110000-9 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з технічного обслуговування та ремонту DAF)
Назва предмета закупівлі
50110000-9 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з технічного обслуговування та ремонту DAF)
Очікувана вартість
119 997 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
599,99
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та ремонту DAF
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється у повному розмірі протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та надання рахунку Виконавцем
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Юком-Чоп"
Пропозиція:
119 997 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дворецька Тетяна Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380687373117
Замовник
ЄДРПОУ
14321676
Повна назва
Військова частина 2142
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Мукачево
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 50110000-9 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з технічного обслуговування та ремонту DAF)
Період вимог/скарг з 19.11.2025 10:42 по 25.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.11.2025 00:00 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Надано ПП "Юком-Чоп"ЄДРПОУ 35102422 повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель згідно протоколу №439 від 17 листопада 2025 року. Надано ПП "Юком-Чоп"ЄДРПОУ 35102422 відповідно пункту 1.2. підтвердив у складі пропозиції інформацію про наявність: -кваліфікований у відповідності з видами робіт персонал (підтвердження сертифікатами та/або окремою довідкою); -виробничі споруди, засоби технічного обслуговування та ремонту, комп’ютерне діагностичне обладнання, програмне забезпечення, склад запчастин (необхідні деталі, вузли, агрегати) -відповідну організаційну структуру (приймальний відділ, відділ запчастин, особу, відповідальну за якість виконаних робіт); -професійний та спеціалізований інструмент для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника; - комп'ютерний стенд для аналізу несправностей двигуна; - комп'ютерний стенд для діагностики ходової частини автомобіля; - комп'ютерний стенд для регулювання кутів розпаду і сходження коліс; - комп'ютерний стенд для балансування коліс; - обладнання для перевірки паливної системи; - обладнання для діагностики і ремонту гальмівних систем, АВS, ЕSР, АSR; - спеціалізоване програмне забезпечення для проведення ремонту та діагностики двигунів і електрообладнання. -обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів; -закриту територію для зберігання автомобілів під охороною; -можливість здійснення щоденного позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО; -можливість здійснення інформаційно-технічної підтримки Замовника; -кількість постів (підйомників) СТО, що забезпечує можливість обслуговування одночасно не менше 2-х автомобілів. Учасник підтвердив наявність вибірково. Відтак замовник визначає учасника ПП "Юком-Чоп"ЄДРПОУ 35102422 переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
19.11.2025 10:42
Довідка НАЗК
19.11.2025 10:42
Повідомлення про рішення
17.11.2025 17:43
documentType.award.deviationReport
15.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 08:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2025 08:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо надати підтвердження наявності : -кваліфікований у відповідності з видами робіт персонал (підтвердження сертифікатами та/або окремою довідкою); -виробничі споруди, засоби технічного обслуговування та ремонту, комп’ютерне діагностичне обладнання, програмне забезпечення, склад запчастин (необхідні деталі, вузли, агрегати) -відповідну організаційну структуру (приймальний відділ, відділ запчастин, особу, відповідальну за якість виконаних робіт); -професійний та спеціалізований інструмент для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника; - комп'ютерний стенд для аналізу несправностей двигуна; - комп'ютерний стенд для діагностики ходової частини автомобіля; - комп'ютерний стенд для регулювання кутів розпаду і сходження коліс; - комп'ютерний стенд для балансування коліс; - обладнання для перевірки паливної системи; - обладнання для діагностики і ремонту гальмівних систем, АВS, ЕSР, АSR; - спеціалізоване програмне забезпечення для проведення ремонту та діагностики двигунів і електрообладнання. -обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів; -закриту територію для зберігання автомобілів під охороною; -можливість здійснення щоденного позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО; -можливість здійснення інформаційно-технічної підтримки Замовника; -кількість постів (підйомників) СТО, що забезпечує можливість обслуговування одночасно не менше 2-х автомобілів. Учасник підтвердив наявність не повністю. Додатку 2 пункт 1.2
Створено
17.11.2025 17:42
Надати до
18.11.2025 17:42
Договір
UA-2025-11-07-000670-a-b1
Підписаний і діє
Номер
405-25
119 997 грн.
99 997.5 грн.
З ПДВ
Підписано
25.11.2025
Строк дії договору з
25.11.2025
по
30.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування та ремонту DAF
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування та ремонту DAF
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
119 997
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина 2142
Повна назва
Військова частина 2142
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321676

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Юком-Чоп"
Повна назва
ПП "Юком-Чоп"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35102422

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.11.2025 17:54
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
119 997 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
Військова частина 2142
Контактний телефон:
380687373117
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
119 997 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
Військова частина 2142
Контактний телефон:
380687373117
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності