Показати схожі тендери

Закупівля Навчальне обладнання для кабінетів природничої освітньої галузі (кабінети біології, фізики, хімії) від ЧЕРНІВЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ № 13 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-06-015941-a
Id Tender 64a1b98c6b90460fab4ea7a6e3fa4701
План UA-P-2025-11-06-020076-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.11.2025 17:39
Остання зміна 01.12.2025 16:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
212 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2025 17:33 до 14.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2025 17:33
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2025 17:33
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.11.2025 10:00
до 18.11.2025 17:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2025 17:34
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.11.2025 17:34
до 01.12.2025 16:12
Період уточнень
з 06.11.2025 17:33 до 11.11.2025 00:00
Період оскарження
з 06.11.2025 17:33 до 11.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.11.2025 10:00 до 18.11.2025 17:34
Період кваліфікації
з 14.11.2025 10:00 до 18.11.2025 17:34
Основні параметри
Навчальне обладнання для кабінетів природничої освітньої галузі (кабінети біології, фізики, хімії)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
212 800 грн.
Навчальне обладнання для кабінетів природничої освітньої галузі (кабінети біології, фізики, хімії)
Назва предмета закупівлі
Навчальне обладнання для кабінетів природничої освітньої галузі (кабінети біології, фізики, хімії)
Очікувана вартість
212 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1064,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (штуки)
Набір Тварини (розширений)
Опис предмета закупівлі
Набір Тварини (розширений)
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58025, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Дібровецька, буд. 5-А
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Набір зі статики з магнітними тримачами
Опис предмета закупівлі
Набір зі статики з магнітними тримачами
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58025, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Дібровецька, буд. 5-А
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Набір демонстраційний «Електростатика»
Опис предмета закупівлі
Набір демонстраційний «Електростатика»
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58025, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Дібровецька, буд. 5-А
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення механіки
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення механіки
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58025, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Дібровецька, буд. 5-А
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Комплект навчального обладнання для кабінету хімії
Опис предмета закупівлі
Комплект навчального обладнання для кабінету хімії
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58025, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Дібровецька, буд. 5-А
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 10 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Третяк Іван Юрійович
Пропозиція:
208 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Ластюк
Електронна пошта
Телефон
+380502186819
Замовник
ЄДРПОУ
21431307
Повна назва
ЧЕРНІВЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ № 13 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
58025
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівці
Адреса
вул. Дібровецька, буд. 5-А
Кваліфікація
Лот № 1 Навчальне обладнання для кабінетів природничої освітньої галузі (кабінети біології, фізики, хімії)
Період вимог/скарг з 18.11.2025 17:34 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.11.2025 10:00 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.11.2025 17:34
Довідка НАЗК
18.11.2025 17:34
Повідомлення про рішення
14.11.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-06-015941-a-a1
Підписаний і діє
Номер
65
208 800 грн.
208 800 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Набір Тварини (розширений)
Номенклатура
Набір Тварини (розширений)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір зі статики з магнітними тримачами
Номенклатура
Набір зі статики з магнітними тримачами
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір демонстраційний «Електростатика»
Номенклатура
Набір демонстраційний «Електростатика»
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення механіки
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення механіки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Комплект навчального обладнання для кабінету хімії
Номенклатура
Комплект навчального обладнання для кабінету хімії
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЧЕРНІВЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ № 13 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ЧЕРНІВЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ № 13 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21431307

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Третяк Іван Юрійович
Повна назва
ФОП Третяк Іван Юрійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3691101839

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.12.2025 16:12
-
01.12.2025 16:12
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-08-000054
Дата створення проекту
08.12.2025 15:01
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
08.12.2025 15:36
Дата завершення моніторингу
30.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 693-73-06
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.12.2025 № 91-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 08 грудня 2025 року № 91-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 5. UA-2025-11-06-015941-a від 06.11.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.12.2025 00:00
Документи рішення
08.12.2025 15:36
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Навчальне обладнання для кабінетів природничої освітньої галузі (кабінети біології, фізики, хімії)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-06-015941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Чому у річному плані (UA-P-2025-11-06-020076-a) Вами зазначено джерело фінансування лише як «Місцевий бюджет за ТПКВКМБ: 1184 та ТПКВКМБ: 1183», якщо відповідно до підпункту 3.1 Договору про закупівлю товару від 01.12.2025 № 65, укладеного із переможцем процедури закупівлі ФОП «Третяк Іван Юрійович», фінансування даної закупівлі здійснюється за рахунок коштів як місцевого бюджету за КПКВ 0611183 так і коштів державного бюджету за КПКВ 0611184? 5. Відповідно до підпункту 7.3 Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання)» до тендерної документації Вами вимагалось у складі пропозиції надати копію титульної сторінки технічних умов на виробництво кабінетів фізики, хімії та біології (або окремо на кожен товар) з відміткою про внесення до бази даних «Технічні умови України». Поясніть, яким чином учасник ФОП «Третяк Іван Юрійович» підтвердив дану вимоги, якщо у складі своєї пропозиції надав Титульну сторінку Технічних умов (документ - 13. Титульна сторінка Технічних умов.pdf) на виробництво кабінетів фізики, хімії та біології, де не вказано, що дані засоби навчання та обладнання для кабінетів належать саме до кабінетів фізики, хімії та біології? 6. Також відповідно до підпункту 7.3 Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання)» до тендерної документації якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника та підтвердження технічних/якісних характеристик товару необхідно надати лист авторизації/гарантійний лист/довідку від виробника (або його офіційного представництва чи офіційного дистриб’ютора (дилера) на території України) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника. Статус офіційного представництва та/або дистриб’ютора (дилера) на території України підтверджується листом від виробника. Лист авторизації/гарантійний лист/довідку необхідно надати на кожне найменування запропонованого товару. Учасник ФОП «Третяк Іван Юрійович» надав авторизаційний лист від ТОВ «Навчальне обладнання» від 12.11.2025 року в якому зазначено, що він є офіційним виробником навчальних кабінетів (біології, хімії, фізики, географії, математики, их початкових класів, захисту Вітчизни (України) та інших), програмного забезпечення (ЕОР та інших), дидактичного, лабораторного, мультимедійного та комп’ютерного обладнання. Проте, ТОВ «Навчальне обладнання» не зазначив кожне найменування запропонованого товару відповідно до Технічного завдання. Поясніть яким чином учасник ФОП «Третяк Іван Юрійович» підтвердив дану вимогу підпункту 7.3 Додатку № 2 до тендерної документації? 7. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП «Третяк Іван Юрійович», якщо ним відповідно до пункту 2.6 Додатку № 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації не надано інформацію про громадянство, прізвище, ім’я по батькові (за наявності), які повинні бути зазначені українською мовою і транслітерацією латиницею (для фізичної особи-переможця процедури закупівлі)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.12.2025 17:04
Орган перевірки
17.12.2025 00:00
Документи повідомлення
11.12.2025 17:04
-
Відповідь
Відповідь на «Запит замовнику про надання пояснень 11.12.2025 »
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11.12.2025 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Навчальне обладнання для кабінетів природничої освітньої галузі (кабінети біології, фізики, хімії)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-06-015941-a, надаємо наступні пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Визначення розміру бюджетних призначень здійснено з врахуванням обсягу виділеної фінансової підтримки, що надана в межах програми Ukraine Facility відповідно до Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, що ратифікована Законом від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова Угода) та Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” затверджених постановою КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554 (далі – Порядок та умови), а також співфінансування з місцевого бюджету відповідно до вимог вищевказаної постанови. При плануванні закупівлі по предмету замовником здійснювались заходи передбачені «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до вимог пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, а саме шляхом здійснення збору та аналізу інформації про ціну товарів шляхом направлення запитів на отримання комерційних пропозицій постачальникам, у відповідь на які було отримано комерційні пропозиції. Середня ціна наданих комерційних пропозицій склала 212 800,00 грн. Отримані комерційні пропозиції додаються. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, відповідно до потреб замовника, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування та з дотриманням вимог наказу Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020 р. “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій” (зі змінами та доповненнями). 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://www.gymnasium13.cv.ua/category/%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%96/%d0%be%d0%b1%d2%91%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%82%d0%b5%d1%85%d0%bd%d1%96%d1%87%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%82%d0%b0-%d1%8f%d0%ba%d1%96%d1%81%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%85/%d0%bd%d0%b0%d0%b2%d1%87%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%b5-%d0%be%d0%b1%d0%bb%d0%b0%d0%b4%d0%bd%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f/ 3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Фінансування даної закупівлі здійснюватиметься за рахунок співфінансування з міського бюджету та за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» відповідно до пункту 6 постанови КМУ від 31.12.2024 року № 1554 «Деякі питання надання рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» (зокрема частини 4 Субвенція спрямовується на досягнення кількісних та якісних показників, передбачених Планом України, в рамках інструменту Ukraine Facility). Щодо зазначення кодів програмної класифікації видатків та кредитування повідомляємо, що замовнику були виділені кошти за кодами КПКВК – 0611183 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нов а українська школа» та КПКВК – 0611184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Для виконання вимоги надання підтвердних документів до відповіді надаються скан-копії кошторисів. 4. Чому у річному плані (UA-P-2025-11-06-020076-a) Вами зазначено джерело фінансування лише як «Місцевий бюджет за ТПКВКМБ: 1184 та ТПКВКМБ: 1183», якщо відповідно до підпункту 3.1 Договору про закупівлю товару від 01.12.2025 № 65, укладеного із переможцем процедури закупівлі ФОП «Третяк Іван Юрійович», фінансування даної закупівлі здійснюється за рахунок коштів як місцевого бюджету за КПКВ 0611183 так і коштів державного бюджету за КПКВ 0611184? Надаємо пояснення щодо невідповідності джерела фінансування, зазначеного у Річному плані закупівлі з ідентифікатором UA-P-2025-11-06-020076-a, умовам Договору про закупівлю товару від 01.12.2025 № 65, укладеного з ФОП «Третяк Іван Юрійович». Встановлена різниця у формулюваннях джерела фінансування не є порушенням і обумовлена особливостями бюджетної класифікації та обліку коштів на різних рівнях бюджетного процесу. Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (або одержувачем), який отримує фінансування на реалізацію публічного інвестиційного проєкту. Кошти державного бюджету надходять у вигляді цільової субвенції до місцевого бюджету. Відповідно до Бюджетного кодексу України, з моменту зарахування на рахунки місцевого бюджету, ці кошти обліковуються як доходи місцевого бюджету зі спеціальним цільовим використанням. Відповідно до чинного законодавства, субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів є доходами місцевих бюджетів зі спеціальним режимом використання. При формуванні річного плану закупівель Замовник зазначає код класифікації видатків того бюджету, з якого фактично здійснюватиметься оплата за укладеним договором. Оскільки кошти субвенції акумулюються на рахунках місцевого бюджету та обліковуються за відповідними кодами Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету (ТПКВКМБ) – 1183 та 1184, саме тому джерелом фінансування було зазначено «Місцевий бюджет» з посиланням на відповідні ТПКВКМБ. У підпункті 3.1 Договору про закупівлю замовник, діючи прозоро та на виконання вимог щодо деталізації джерел походження коштів, розмежував загальну суму договору на: • Кошти місцевого бюджету (співфінансування), які обліковуються за КПКВ 0611183 (який відповідає ТПКВКМБ 1183). • Кошти субвенції (державний бюджет), які обліковуються за КПКВ 0611184 (який відповідає ТПКВКМБ 1184). Таке формулювання в Договорі необхідне для коректного бюджетного обліку та звітності, оскільки воно відображає первинне походження коштів та їх цільове призначення. Таким чином, у річному плані було коректно зазначено, що оплата здійснюється з місцевого бюджету Замовника (через ТПКВКМБ 1183 та 1184), тоді як у Договорі деталізовано первинне джерело походження коштів (державний/місцевий бюджет) для цілей фінансового контролю та звітності. Різні підходи до відображення не є порушенням, а відображають вимоги бюджетної класифікації на різних етапах бюджетного процесу та закупівлі. 5. Відповідно до підпункту 7.3 Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання)» до тендерної документації Вами вимагалось у складі пропозиції надати копію титульної сторінки технічних умов на виробництво кабінетів фізики, хімії та біології (або окремо на кожен товар) з відміткою про внесення до бази даних «Технічні умови України». Поясніть, яким чином учасник ФОП «Третяк Іван Юрійович» підтвердив дану вимоги, якщо у складі своєї пропозиції надав Титульну сторінку Технічних умов (документ - 13. Титульна сторінка Технічних умов.pdf) на виробництво кабінетів фізики, хімії та біології, де не вказано, що дані засоби навчання та обладнання для кабінетів належать саме до кабінетів фізики, хімії та біології? Замовником вимагалося надати копію титульної сторінки технічних умов на виробництво кабінетів фізики, хімії та біології (або окремо на кожен товар) з відміткою про внесення до бази даних «Технічні умови України». Оскільки ТУ стосуються широкої номенклатури, а саме «КАБІНЕТИ НАВЧАЛЬНІ, STEM-ЛАБОРАТОРІЇ, ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ...», ця інформація достатньо підтверджує, що виробник має нормативний документ на виготовлення обладнання для конкретних кабінетів (фізика, хімія, біологія), які є частиною цієї широкої номенклатури. Вимога про буквальне зазначення всіх кабінетів на титульній сторінці не є обов'язковою, оскільки це суперечить загальній практиці оформлення ТУ на групу однорідної продукції. Учасником ФОП «Третяк Іван Юрійович» подано титульну сторінку Технічних умов, зареєстрованих у базі даних «Технічні умови України». Технічні умови поширюються на відповідні види навчального обладнання, що входять до предмета закупівлі. Таким чином, наданий документ відповідає вимогам підпункту 7.3 Додатку № 2. Відповідно до принципів публічних закупівель, оцінка пропозиції здійснюється за її суттю та відповідністю встановленим вимогам. Оскільки надані ТУ є чинними та поширюються на весь предмет закупівлі, підстави для відхилення пропозиції ФОП «Третяк Іван Юрійович» були відсутні. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 та статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», підставою для відхилення тендерної пропозиції є невідповідність її змісту вимогам тендерної документації, а не формальні недоліки оформлення окремих документів, якщо мета відповідної вимоги досягнута. 6. Також відповідно до підпункту 7.3 Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання)» до тендерної документації якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника та підтвердження технічних/якісних характеристик товару необхідно надати лист авторизації/гарантійний лист/довідку від виробника (або його офіційного представництва чи офіційного дистриб’ютора (дилера) на території України) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника. Статус офіційного представництва та/або дистриб’ютора (дилера) на території України підтверджується листом від виробника. Лист авторизації/гарантійний лист/довідку необхідно надати на кожне найменування запропонованого товару. Учасник ФОП «Третяк Іван Юрійович» надав авторизаційний лист від ТОВ «Навчальне обладнання» від 12.11.2025 року в якому зазначено, що він є офіційним виробником навчальних кабінетів (біології, хімії, фізики, географії, математики, их початкових класів, захисту Вітчизни (України) та інших), програмного забезпечення (ЕОР та інших), дидактичного, лабораторного, мультимедійного та комп’ютерного обладнання. Проте, ТОВ «Навчальне обладнання» не зазначив кожне найменування запропонованого товару відповідно до Технічного завдання. Поясніть яким чином учасник ФОП «Третяк Іван Юрійович» підтвердив дану вимогу підпункту 7.3 Додатку № 2 до тендерної документації? Оцінка замовника ґрунтувалася на комплексному аналізі пропозиції та принципі достатньої відповідності, що доводиться вмістом двох наданих документів (авторизаційний лист від 12.11.2025р. в якому виробник чітко гарантує постачання товару належної якості та кількості у відповідності до вимог Замовника та у встановлені строки, а також декларації про походження товару № 3 від 12.11.2025р. Замовник дійшов висновку, що авторизація на загальну групу товарів («навчальні кабінети», «лабораторне обладнання») є достатнім підтвердженням повноважень на кожну окрему одиницю обладнання, що входить до цієї групи, оскільки вони є її невід'ємною частиною. Вимога про буквальний перелік позицій зі специфікації є надмірною і непрактичною, а її мета (підтвердження повноважень) була досягнута. Виявлений недолік у деталізації Авторизаційного листа (відсутність переліку кожного найменування) був повністю компенсований іншим документом пропозиції — Декларацією про походження товару (Документ № 23), яка підтверджує точне співставлення номенклатури (декларація про походження від ТОВ «Навчальне обладнання» містить детальний перелік конкретних товарів, які постачатимуться за закупівлею UA-2025-11-06-015941-a). Оскільки виробник (ТОВ «Навчальне обладнання») у Декларації детально перерахував товари, які він виготовляє і які постачаються за цим конкретним тендером, це підтверджує, що Авторизаційний лист (де цей же виробник уповноважує Учасника) охоплює всі перелічені позиції. Замовник, керуючись частиною шістнадцятою статті 29 та статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», визнав, що пропозиція в цілому підтвердила відповідність вимозі. Недолік деталізації в Авторизаційному листі (Документ № 9) був усунений шляхом аналізу Декларації про походження товару (Документ № 23), яка містить необхідний детальний перелік товарів, що поставляються, від того ж самого виробника, і є невід'ємною частиною пропозиції. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 та статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», підставою для відхилення тендерної пропозиції є невідповідність її змісту вимогам тендерної документації, а не формальні недоліки оформлення окремих документів, якщо мета відповідної вимоги досягнута. Таким чином, Учасник підтвердив свою вимогу, надавши авторизацію на всю групу товарів, доповнену детальною специфікацією виробника на товари, що є предметом закупівлі. 7. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП «Третяк Іван Юрійович», якщо ним відповідно до пункту 2.6 Додатку № 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації не надано інформацію про громадянство, прізвище, ім’я по батькові (за наявності), які повинні бути зазначені українською мовою і транслітерацією латиницею (для фізичної особи-переможця процедури закупівлі)? Тендерна пропозиція ФОП «Третяк Іван Юрійович» не була відхилена, оскільки вимога пункту 2.6 Додатку № 4 тендерної документації була фактично виконана шляхом надання завіреної копії документа, що посвідчує особу (ID-картки/паспорта), що міститься у складі тендерної пропозиції (стор. 3-4 файлу «Копия Установчі Третяк ІЮ 28.08.2025 для тендеру.pdf»). Наданий документ є офіційним документом, виданим уповноваженим державним органом, та містить усі відомості, передбачені пунктом 2.6 Додатку № 4, а саме: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) українською мовою, транслітерацію латиницею, а також інформацію про громадянство особи. Тендерна документація не встановлювала вимоги щодо обов’язкового подання зазначеної інформації виключно у формі окремої довідки чи листа. Відповідно, надання такої інформації у складі офіційного документа, що посвідчує особу, повністю відповідає вимогам тендерної документації та забезпечує досягнення мети відповідної вимоги. Оскільки надання ID-картки чи паспорта не є формальним недоліком, а є способом надання всієї необхідної інформації, правові підстави для відхилення тендерної пропозиції були відсутні. Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відхилення тендерної пропозиції можливе лише у разі невідповідності поданих документів вимогам тендерної документації. Оскільки у даному випадку вся необхідна інформація була надана та підтверджена офіційним документом, правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП «Третяк Іван Юрійович» були відсутні.
Рішеня
15.12.2025 13:51
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
212 800 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 10:00
Замовник:
ЧЕРНІВЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ № 13 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380502186819
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
212 800 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 10:00
Замовник:
ЧЕРНІВЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ № 13 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380502186819
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності