Показати схожі тендери

Закупівля Технічний нагляд на об’єкті «Будівництво Болградського групового водопроводу сільгоспводопостачання в Одеській області» від Державне підприємство "Інфраструктурні проекти".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-06-015801-a
Id Tender a4789a99d6c746a2ad95667b88574ad1
План UA-P-2025-11-06-011164-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.11.2025 17:18
Остання зміна 22.12.2025 16:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
23 190 694 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2025 17:18 до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2025 17:18
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2025 17:18
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.11.2025 14:59
до 12.12.2025 11:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 16:10
до 18.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.12.2025 11:28
до 22.12.2025 16:24
Період уточнень
з 06.11.2025 17:18 до 18.11.2025 00:00
Період оскарження
з 06.11.2025 17:18 до 18.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.11.2025 14:59 до 12.12.2025 11:28
Період кваліфікації
з 21.11.2025 14:59 до 12.12.2025 11:28
Основні параметри
Технічний нагляд на об’єкті «Будівництво Болградського групового водопроводу сільгоспводопостачання в Одеській області»
Technical Supervision for the project “Construction of the Bolhrad Group Agricultural Water Supply Pipeline in the Odesa Region”
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
23 190 694 грн.
Технічний нагляд на об’єкті «Будівництво Болградського групового водопроводу сільгоспводопостачання в Одеській області»
Назва предмета закупівлі
Технічний нагляд на об’єкті «Будівництво Болградського групового водопроводу сільгоспводопостачання в Одеській області»
Примітки
Technical Supervision for the project “Construction of the Bolhrad Group Agricultural Water Supply Pipeline in the Odesa Region”
Очікувана вартість
23 190 694 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
231906,94
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.11.2025 14:36
Закінчення аукціону
21.11.2025 14:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічний нагляд на об’єкті «Будівництво Болградського групового водопроводу сільгоспводопостачання в Одеській області»
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
02.09.2027 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі, на підставі оформлених належним чином та підписаних уповноваженими представниками Сторін Актами приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду (за формою Додатку №43 до Настанови (пункт 4.32.5.)) (далі - Акт приймання виконаних Робіт) впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати їх підписання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
"ПРЕДСТАВНИЦТВО "ІНТЕЛЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП" Сполка з о.о."
Пропозиція:
17 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ КОРП."
Пропозиція:
22 960 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.11.2025 14:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 19:33
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вороняк Надія Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
0971790435
Замовник
ЄДРПОУ
38684046
Повна назва
Державне підприємство "Інфраструктурні проекти"
Поштовий індекс
03118
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Хотівська, 4а
Кваліфікація
Лот № 1 Технічний нагляд на об’єкті «Будівництво Болградського групового водопроводу сільгоспводопостачання в Одеській області»
Період вимог/скарг з 10.12.2025 16:10 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 14:59 по 20.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
на підставі абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
10.12.2025 16:10
Повідомлення про рішення
08.12.2025 17:14
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 17:02
Електроний протокол про продовження строку
21.11.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 17:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 17:18
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю додаткового часу для всебічного, повного та об’єктивного розгляду тендерних пропозицій, у тому числі перевірки документів учасників на відповідність вимогам та умовам тендерної документації та законодавства, виникла потреба продовжити строк їх розгляду задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
26.11.2025 17:01
Дата кінця розгляду
20.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 9 додатку № 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист про ключовий персонал — документ, яким учасник підтверджує, що до договору про закупівлю будуть включені працівники відповідної кваліфікації (ключовий персонал) відповідно до поданої учасником інформації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію “Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”. У складі тендерної пропозиції учасника міститься файл «24 гарантійний лист персонал.pdf» зміст якого при відкритті є недоступним. Таким чином, у складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист про ключовий персонал — документ, яким учасник підтверджує, що до договору про закупівлю будуть включені працівники відповідної кваліфікації (ключовий персонал) відповідно до поданої учасником інформації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію “Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”. Тому для усунення даної невідповідності, Учаснику необхідно завантажити протягом 24 годин через електронну систему закупівель гарантійний лист про ключовий персонал — документ, яким учасник підтверджує, що до договору про закупівлю будуть включені працівники відповідної кваліфікації (ключовий персонал) відповідно до поданої учасником інформації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію “Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”. 2.Відповідно до пункту 2 додатку №2 до тендерної документації передбачено - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1 Додатку №2 ТД (Мінімальна розрахункову кількість працівників та вимог до них визначається Замовником у Таблиці № 2). Таблиця №2 містить, зокрема, колонку №4 «Кваліфікаційний сертифікат (серія, номер та дата видачі)». Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку від 19.11.2025 № 2m-19/112025 про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, в якій зазначив інформацію, зокрема, про працівника Чуб Олександра Сергійовича та зазначив щодо нього в колонці №4 «Кваліфікаційний сертифікат (серія, номер та дата видачі)» наступну інформацію - AP №021363 від 07.04.2016. Крім того, учасник надав у складі тендерної пропозиції кваліфікаційний сертифікат Чуб Олександра Сергійовича серії AP №021363 з датою видачі – 28.12.2023. Таким чином, інформація щодо дати видачі сертифікату, зазначена у довідці, не відповідає даті видачі, що зазначена у сертифікаті. Тому для усунення даної невідповідності, Учаснику необхідно завантажити протягом 24 годин через електронну систему закупівель довідку про кваліфікацію і досвід працівників із зазначенням правильної дати видачі сертифікату Чуб Олександра Сергійовича. 3. Відповідно до пункту 3 додатку №2 до тендерної документації передбачено - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою Таблиці №3 Додатку №2 ТД. Таблиця №3 містить, зокрема, колонку №3, в якій зазначено - 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору. 3.Предмет договору. Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку «Інформація щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 19.11.2025 № 3m-19/112025, в якій в колонці №3, зазначив інформацію про дату аналогічного договору № ТH-B-Б-2, а саме – 13.07.2025. Крім того, учасник у складі тендерної пропозиції надав сам договір № ТH-B-Б-2, укладений 19.07.2025. Таким чином, інформація про дату укладення договору, зазначена у довідці не відповідає даті укладення зазначеній у договорі. Тому для усунення даної невідповідності, Учаснику необхідно завантажити протягом 24 годин через електронну систему закупівель довідку «Інформація щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» із зазначенням правильної дати укладення договору.
Створено
08.12.2025 17:14
Надати до
09.12.2025 17:14
Період вимог/скарг з 12.12.2025 11:28 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 16:10 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.12.2025 11:28
Довідка НАЗК
12.12.2025 11:28
Повідомлення про рішення
10.12.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-06-015801-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1БВ-ТН25
22 960 000 грн.
19 133 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
22.12.2025
Строк дії договору з
22.12.2025
по
02.09.2027
Номенклатура
1 (роботи)
Технічний нагляд на об’єкті «Будівництво Болградського групового водопроводу сільгоспводопостачання в Одеській області»
Номенклатура
Технічний нагляд на об’єкті «Будівництво Болградського групового водопроводу сільгоспводопостачання в Одеській області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
22 960 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 2 вересня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25829550

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ КОРП."
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ КОРП."
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43826681

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 190 694 грн.
Період подання пропозицій
до 21.11.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Інфраструктурні проекти"
Контактний телефон:
0971790435
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 190 694 грн.
Період подання пропозицій
до 21.11.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Інфраструктурні проекти"
Контактний телефон:
0971790435
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності