Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція частини приміщень та вхідної групи будівлі поліклініки №2 КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 з метою організації безбар’єрного простору» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 Реконструкція) від ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-06-015587-a
Id Tender 657d123a15fc41ddb3a0466258f5e4f0
План UA-P-2025-11-06-019174-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.11.2025 17:05
Остання зміна 27.11.2025 16:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 629 086.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2025 17:03 до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2025 17:03
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2025 17:03
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.11.2025 00:00
до 21.11.2025 16:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.11.2025 16:29
до 27.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.11.2025 16:29
до 27.11.2025 16:47
Період уточнень
з 06.11.2025 17:03 до 18.11.2025 00:00
Період оскарження
з 06.11.2025 17:03 до 18.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.11.2025 00:00 до 21.11.2025 16:29
Період кваліфікації
з 21.11.2025 00:00 до 21.11.2025 16:29
Основні параметри
«Реконструкція частини приміщень та вхідної групи будівлі поліклініки №2 КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 з метою організації безбар’єрного простору» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 Реконструкція)
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
12 629 086.8 грн.
«Реконструкція частини приміщень та вхідної групи будівлі поліклініки №2 КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 з метою організації безбар’єрного простору» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 Реконструкція)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція частини приміщень та вхідної групи будівлі поліклініки №2 КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 з метою організації безбар’єрного простору» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
12 629 086.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
126290,87
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
63 145
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція частини приміщень та вхідної групи будівлі поліклініки №2 КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 з метою організації безбар’єрного простору»
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, площа Польова, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Поточні та остаточний розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК, або аналогічні).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОБУДСИСТЕМИ"
Пропозиція:
12 626 056.57 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.11.2025 17:05
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія КАЛІНКО
Електронна пошта
Телефон
+380412404706
Сайт:
https://architect-zt.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
39932654
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція частини приміщень та вхідної групи будівлі поліклініки №2 КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 з метою організації безбар’єрного простору» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 Реконструкція)
Період вимог/скарг з 21.11.2025 16:29 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 00:00 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.11.2025 16:29
Довідка НАЗК
21.11.2025 16:29
Повідомлення про рішення
21.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-06-015587-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ 21-25
12 626 056.57 грн.
10 521 713.81 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція частини приміщень та вхідної групи будівлі поліклініки №2 КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 з метою організації безбар’єрного простору»
Номенклатура
«Реконструкція частини приміщень та вхідної групи будівлі поліклініки №2 КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 з метою організації безбар’єрного простору»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
10 521 713.81
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39932654

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОБУДСИСТЕМИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОБУДСИСТЕМИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45089665

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.11.2025 16:47
-
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-04-000031
Дата створення проекту
04.12.2025 11:28
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.12.2025 12:39
Дата завершення моніторингу
26.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.12.2025 Київ № 321 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-11-06-015587-a 06.11.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.12.2025 00:00
Документи рішення
04.12.2025 12:39
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція частини приміщень та вхідної групи будівлі поліклініки №2 КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 з метою організації безбар’єрного простору» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 Реконструкція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-06-015587-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету). 3. Інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. 4. Яким чином під час укладання договору від 27.11.2025 № 21-25 враховані вимоги пункту 84 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині зазначення напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва у календарному плані фінансування робіт. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.12.2025 12:20
Орган перевірки
13.12.2025 00:00
Документи повідомлення
09.12.2025 12:20
-
Відповідь
Відповідь на запит
Опрацювавши запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 9 грудня 2025 повідомляємо наступне. 1. Щодо документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи: - Експертний звіт №1097/КД/2025 від 30.10.2025, що виданий ТОВ "ЦЕНТР КОМПЛЕКСНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРОЕКТІВ"; - Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі; - Кошторисна документація. Додатково до зазначених документів, надаємо технічне завдання за предметом закупівлі, яке визначає основні вимоги до виконання робіт, а також технічні та якісні характеристики об’єкта. Зазначаємо, що очікувана вартість предмета закупівлі була сформована на основі зведеного кошторисного розрахунку, який враховує вартісні показники, що пройшли експертизу та відповідають чинним нормативним вимогам. Розрахунок базується на цінах на матеріальні ресурси та устаткування, що передбачені в проектній документації. Усі показники приведені відповідно до кошторисних норм України (КНУ) «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. 2. Об’єкт будівництва «Реконструкція частини приміщень та вхідної групи будівлі поліклініки № 2 КП «Лікарня № 1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 з метою організації безбар’єрного простору» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція) фінансується за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету, виділених відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2025 № 870 «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету». Фінансування здійснюється за кодом програмної класифікації 7761700 – «Виконання робіт з поточного, капітального ремонту, реконструкції та реставрації об’єктів інфраструктури, а також житлового і громадського призначення з метою приведення їх у відповідність з вимогами щодо забезпечення безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення». Видатки за зазначеним напрямом проводяться відповідно до коду економічної класифікації видатків (КЕКВ) 3142 – «Реконструкція та реставрація інших об’єктів», що відповідає характеру та змісту робіт, передбачених проєктом. 3. Повідомляємо, що фінансування процедури закупівлі «Реконструкція частини приміщень та вхідної групи будівлі поліклініки № 2 КП «Лікарня № 1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 з метою організації безбар’єрного простору» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція) не здійснюється за рахунок коштів, передбачених інструментом Ukraine Facility та не пов’язане з виконанням заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р. Фінансування зазначеної закупівлі здійснюється виключно з інших, передбачених законодавством, джерел, що не включають фінансову підтримку, надану Європейським Союзом у рамках програми Ukraine Facility. Відповідно, реалізація цього проєкту не належить до заходів, які підлягають виконанню або звітуванню в межах зазначеного інструменту. 4. Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), відповідно до положень Цивільного кодексу України визначають комплексний порядок укладення та виконання договорів підряду, предметом яких є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єктів будівництва (далі - будівництво). Відповідно до пункту 2 Загальних умов, їх положення є обов’язковими для врахування всіма учасниками договірних відносин у будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника, підрядника чи субпідрядників. Пункт 83 Загальних умов передбачає, що фінансування робіт здійснюється на підставі плану фінансування будівництва, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід’ємною складовою частиною договору підряду. Формування такого плану відбувається на підставі титулу будови (об’єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт та визначеного сторонами порядку проведення розрахунків. План фінансування будівництва відповідно до пункту 84 Загальних умов складається на весь період реалізації будівельного проєкту із розподілом коштів за роками, а на поточний рік - за місяцями із зазначенням джерел та напрямів фінансування (видів витрат). Для об’єктів, будівництво яких продовжується у наступних бюджетних періодах, щорічний щомісячний розподіл коштів підлягає узгодженню сторонами у строки, визначені договором. Замовник має право уточнювати план фінансування на поточний рік з урахуванням наявних фінансових ресурсів, фактично виконаних робіт та інших істотних обставин, що впливають на реалізацію проєкту, за умови дотримання вимог договору підряду та узгодження таких змін з іншими сторонами договірних відносин. Наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 затверджено Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві (далі – Рекомендації). Зазначені Рекомендації згідно пункту 1.1 розроблено з урахуванням положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, Примірного договору підряду в капітальному будівництві, затвердженого наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства від 27.10.2005 № 3 та державних будівельних норм «Організація будівельного виробництва», а також усталеної практики оформлення договірної документації у сфері будівництва. Пунктом 1.3 передбачено, що Рекомендації визначають форми та зміст основних додатків до договору підряду в капітальному будівництві, включаючи календарний графік виконання робіт, план фінансування будівництва, графіки передачі підряднику проектної документації, матеріалів, обладнання та трудових ресурсів, а також процедуру їх складання. Додатки до договору конкретизують його умови, узгоджуються сторонами та є невід'ємною частиною договору. Відповідно до Загальних умов, обов’язковими додатками до договору підряду є календарний графік виконання робіт та план фінансування будівництва. План фінансування будівництва у межах закупівлі «Реконструкція частини приміщень та вхідної групи будівлі поліклініки №2 КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 з метою організації безбар’єрного простору» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 Реконструкція) було підготовлено з урахуванням форми плану, наведеної у Рекомендаціях зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2, та у повній відповідності до вимог Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668. Згідно з пунктом 3.1. Рекомендацій Додаток "План фінансування будівництва" визначає договірні зобов'язання Замовника щодо фінансового забезпечення будівництва. У ньому конкретизуються умови договору щодо джерел фінансування будівництва та розрахунків за виконані роботи, а також розподіл фінансових ресурсів у часі за кожним джерелом фінансування. Дотримання зазначеного плану Замовником забезпечує дотримання Підрядником строків будівництва, календарного графіка виконання робіт, вимог до технології та організації будівництва, інших умов договору. Відповідно до пункту 3.2 Рекомендацій план фінансування будівництва доцільно складати як по будові в цілому, так і в розрізі окремих об’єктів (комплексів, черг) за роками, а для поточного року – також за місяцями. У плані визначаються загальні обсяги капітальних вкладень на будівництво та їх джерела. Примірні форми плану фінансування будівництва на весь період будівництва і на поточний рік наведено в таблицях 2 та 3 Рекомендацій. Звертаємо увагу, що у зазначених таблицях відсутнє посилання на необхідність зазначення інформації щодо напрямів фінансування (видів витрат), що відповідає чинному законодавству України та Загальним умовам, які не містять конкретного визначення терміна «напрям фінансування (вид витрат)» та не вимагають його деталізації у прив’язці до переліку робіт, що формують кошторисну вартість будівництва. У загальноприйнятому розумінні напрям фінансування – це вид діяльності або проєкт, на який спрямовуються кошти, а також визначене джерело їх надходження. У межах зазначеної закупівлі напрямом фінансування є проведення будівельно-монтажних робіт з реконструкції об’єкта будівництва, що відображено у плані фінансування, який є Додатком № 4 до Договору від 27.11.2025 № 21-25. Додаток № 4, як і весь договір у цілому, містить повну та достатню інформацію, необхідну для забезпечення прозорості та контролю за цільовим використанням бюджетних (публічних) коштів, спрямованих на реалізацію об'єкта будівництва. Таким чином, план фінансування будівництва (Додаток № 4) до Договору від 27.11.2025 № 21-25 розроблено у повній відповідності до пункту 84 Загальних умов.
Рішеня
12.12.2025 16:05
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 629 086.8 грн.
Період подання пропозицій
до 21.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412404706
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 629 086.8 грн.
Період подання пропозицій
до 21.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412404706
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності