Показати схожі тендери

Закупівля Двері камерного типу з кормушкою (940х2200 мм) від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 0583.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-06-015149-a
Id Tender de978eaee1e84c5d9e67e210b2fe391b
План UA-P-2025-11-06-018800-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 06.11.2025 16:43
Остання зміна 10.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
323 761.36 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2025 16:42 до 14.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2025 16:42
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2025 16:42
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.11.2025 00:00
до 04.12.2025 14:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.11.2025 09:11
до 10.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 04.12.2025 14:55
-
Період уточнень
з 06.11.2025 16:42 до 11.11.2025 00:00
Період оскарження
з 06.11.2025 16:42 до 11.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.11.2025 00:00 до 04.12.2025 14:55
Період кваліфікації
з 14.11.2025 00:00 до 04.12.2025 14:55
Основні параметри
Двері камерного типу з кормушкою (940х2200 мм)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
323 761.36 грн.
Двері камерного типу з кормушкою (940х2200 мм)
Назва предмета закупівлі
Двері камерного типу з кормушкою (940х2200 мм)
Очікувана вартість
323 761.36 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1618,81
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Двері камерного типу з кормушкою (940х2200 мм)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул.Городоцька, будинок 40ВЧ
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Кутенков М.В.
Пропозиція:
321 111 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ростислав Мандзюк
Електронна пошта
Телефон
380963528386
Замовник
ЄДРПОУ
09724567
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 0583
Поштовий індекс
79016
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул.Городоцька, будинок 40ВЧ
Кваліфікація
Лот № 1 Двері камерного типу з кормушкою (940х2200 мм)
Період вимог/скарг з 17.11.2025 09:11 по 23.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.11.2025 00:00 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Кутенков М.В. (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Двері камерного типу з кормушкою (940х2200 мм) 44220000-8 Столярні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), в т.ч. перевірки інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 44 Особливостей. 2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі. 3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-11-06-015149-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 44 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Відповідно до норм пункту 44 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі визначених пунктом 44 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене Постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів, в тому числі віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково варто переглянути дані, які оприлюднюються на веб-порталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування. Щодо Учасника було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 44 Особливостей. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей, відповідно до якої відсутні підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 46 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Визначити Учасника переможцем щодо Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
17.11.2025 09:11
Довідка НАЗК
17.11.2025 09:11
Повідомлення про рішення
14.11.2025 09:38
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
14.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кутенков Максим Вікторович було виявлено невідповідність між вимогами тендерної документації та поданої учасником тендерної пропозиції, а саме: Тендерною документацією Замовника відповідно до пунктів 1-2 розділу 1 Переліку документів, що вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, що міститься в Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагається надати довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, який був виконаний протягом 2021-2025 років; не менше 1 копії договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці; листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; податкова декларація платника єдиного податку за 2024 рік. Розділом № 4. Інші, що міститься в Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагається надати від учасника Форму «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА»; інформаційну довідку, складену за наведеною формою, щодо осіб, які мають право укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника; скан-копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або скан-копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, який був виконаний протягом 2021-2025 років; не менше 1 копії договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці; листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; податкова декларація платника єдиного податку за 2024 рік; Форму «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА»; інформаційну довідку, складену за наведеною формою, щодо осіб, які мають право укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника; скан-копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або скан-копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, який був виконаний протягом 2021-2025 років; не менше 1 копії договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці; листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; податкова декларація платника єдиного податку за 2024 рік; Форму «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА»; інформаційну довідку, складену за наведеною формою, щодо осіб, які мають право укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника; скан-копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або скан-копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків.
Створено
14.11.2025 09:36
Надати до
15.11.2025 09:36
Період вимог/скарг з 04.12.2025 14:55 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 14:55 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Порядок денний: 1. Про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Кутенков М.В. (далі – Учасник-переможець), якого визнано переможцем процедури закупівлі Двері камерного типу з кормушкою (940х2200 мм), 44220000-8 Столярні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-11-06-015149-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 17.11.2025, відповідно до протоколу № 50, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішення замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п'ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець у строк, визначений для укладання договору, не підписав направлений Замовником проект договору, на телефонні дзвінки та повідомлення представників Замовника не відповідав. Враховуючи вищевикладене, договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладання договору. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця у строки, встановлені зазначеними нормами. У зв’язку з вищенаведеним, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника- переможця в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
04.12.2025 14:55
Повідомлення про рішення
04.12.2025 14:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
323 761.36 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 0583
Контактний телефон:
380963528386
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
323 761.36 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 0583
Контактний телефон:
380963528386
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності