Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області від Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-06-014532-a
Id Tender 1c4167acb1cc4772ba3949a71bdde939
План UA-P-2025-11-06-017413-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.11.2025 16:24
Остання зміна 03.12.2025 14:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2025 16:22 до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2025 16:22
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2025 16:22
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.11.2025 12:10
до 25.11.2025 13:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.11.2025 14:29
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.11.2025 13:17
до 03.12.2025 14:39
Період уточнень
з 06.11.2025 16:22 до 12.11.2025 00:00
Період оскарження
з 06.11.2025 16:22 до 12.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.11.2025 12:10 до 25.11.2025 13:17
Період кваліфікації
з 17.11.2025 12:10 до 25.11.2025 13:17
Основні параметри
Поточний ремонт вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області
Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233200-1 - Влаштування різних видів дорожнього покриття
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 000 000 грн.
Поточний ремонт вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.11.2025 11:41
Закінчення аукціону
17.11.2025 12:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Івано-Франківська область, Калуська міська територіальна громада, вулиці, міжквартальні проїзди та тротуари
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться в 10 денний термін з моменту підписання сторонами Акту наданих Послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Івано-ФранківськАвтодор"
Пропозиція:
770 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО„ КОМБІ“"
Пропозиція:
949 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ"
Пропозиція:
769 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.11.2025 11:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2025 14:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Бухтарьова
Електронна пошта
Телефон
+380347262968
Сайт:
https://kalushcity.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03345998
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради
Поштовий індекс
77300
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Калуш
Адреса
вулиця Євшана, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області
Період вимог/скарг з 19.11.2025 14:29 по 25.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 12:10 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
19.11.2025 14:29
Повідомлення про рішення
18.11.2025 13:44
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.11.2025 12:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП "ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ" по закупівлі виявлено ряд невідповідностей, а саме: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасником надано Договір № 10-2224 від 10.03.2024р., пунктом 1.1., якого зазначено, що «Підрядник зобов’язується власними силами та засобами, або з їх залученням, виконати роботи, обсяг яких зазначено у кошторисі, який є невід’ємною частиною цього договору». Проте, кошторис,який є невід’ємною частиною договору у складі тендерної пропозиції – відсутній. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження факту надання послуг відповідно до договору, а саме: акти приймання-передачі послуг та/або документи, які підтверджують надання послуг у повному обсязі відповідно до умов договору. Відповідно, Учасником не виконано вимогу п. 1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації. 3. У довідці про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасником не зазначено електронної пошти замовника/контрагента; 4. Згідно з пунктом 5.5 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати «Відомість про Учасника» (довідку у довільній формі), яка повинна містити таку інформацію про Учасника: • Повна та скорочена назва Учасника; • Код ЄДРПОУ; • Юридична адреса; • Поштова адреса; • Телефон особи, відповідальної за комунікацію з Замовником; • Адреса електронної пошти для комунікації з Замовником; • Банківські реквізити банку Учасника, за якими здійснюватиметься розрахунок. Разом з тим, у складі пропозиції Учасником надано довідку, яка не містить скороченої назви Учасника та поштової адреси. Окрім цього, в пункті 1 «ВІДОМІСТЬ ПРО УЧАСНИКА» Учасником зазначено «Повне найменування Учасника» - Мартиросян Валерій Самвелович, хоча для участі у закупівлі тендерна пропозиція подана від Учасника ПП «Дорлідер Поділля». Наголошую, що хоча довідка подається у довільній формі, змістовне наповнення є чітко визначеним та обов’язковим до виконання. Просимо Учасника в установлені строки завантажити до електронної системи закупівель документи, необхідні для усунення зазначених невідповідностей, а саме: 1. Кошторис до договору № 10-2224 від 10.03.2024р., який є його невід’ємною частиною; 2. документальне підтвердження факту надання послуг відповідно до договору, згідно вимог п.1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації; 3. оновлену довідку про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» із зазначенням електронної пошти замовника/контрагента; 4. оновлену довідку «Відомість про Учасника» з інформацією, згідно вимог п. 5.5. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
18.11.2025 13:43
Надати до
19.11.2025 13:43
Період вимог/скарг з 19.11.2025 16:06 по 24.11.2025 09:48
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 14:29 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.11.2025 16:06
Довідка НАЗК
19.11.2025 16:06
Повідомлення про рішення
19.11.2025 14:29
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.11.2025 09:52 по 30.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 09:48 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
24.11.2025 09:52
Повідомлення про рішення
24.11.2025 09:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 25.11.2025 13:17 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 09:52 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 13:18
Довідка НАЗК
25.11.2025 13:17
Повідомлення про рішення
24.11.2025 10:31
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
24.11.2025 09:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено таку невідповідність: Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію Кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Однак, при перевірці електронного підпису у файлі «sign.p7s» від 13 лист. 09:42 встановлено, що: • Тип носія особистого ключа: незахищений, • Тип підпису: удосконалений. Отже, на тендерну пропозицію Учасником накладено електронний підпис (УЕП), що не відповідає вимогам щодо застосування КЕП, визначеним тендерною документацією. Тому, прошу виправити дану невідповідність, шляхом повторного накладення Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
24.11.2025 10:28
Надати до
25.11.2025 10:28
Угоди
UA-2025-11-06-014532-a-b2
Підписаний і діє
Номер
204
949 999 грн.
791 665.83 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області
Номенклатура
Поточний ремонт вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03345998

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО„ КОМБІ“"
Повна назва
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО„ КОМБІ“"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22174539

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-08-000017
Дата створення проекту
08.12.2025 11:48
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.12.2025 12:52
Дата публікації висновку про результати
19.12.2025 12:03
Дата завершення усунення порушень
25.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 759-11-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.12.2025 №78-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.12.2025 №78-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-11-06-014532-a 06.11.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.12.2025 00:00
Документи рішення
08.12.2025 12:52
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.11.2025 №111 зі змінами затвердженими протоколом від 10.11.2025 №114 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ», вимогу про усунення невідповідностей до 19.11.2025, тендерну пропозицію ТОВ «Івано-ФранківськАвтодор» та тендерну пропозицію ПП «Науково-виробниче приватне відприємство «КОМБІ», вимогу проусунення невідповідностей до 25.11.2025 протокольні рішення уповноваженої особи від 19.11.2025 №117 та №118, 24.11.2025 №120, від 25.11.2025 №122, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.12.2025 №204 на суму 949 999,00 грн. з ПДВ, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 09.12.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідності тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерних пропозицій ПП «ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ» та ТОВ «Івано-ФранківськАвтодор», розгляду тендерної пропозиції ПП «Науково-виробниче приватне відприємство «КОМБІ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
19.12.2025 00:00
Дата публікації
19.12.2025 12:03
Документи висновку
19.12.2025 12:03
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-06-014532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.12.2025 11:36
Орган перевірки
13.12.2025 00:00
Відповідь
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов через електронну систему закупівель 9 грудня 2025 року, виходячи зі змісту Запиту надаю пояснення наступного змісту: 06.11.2025р. відділом закупівель УЖКГ Калуської міської ради в системі публічних закупівель «Prozorro» на веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua розміщено оголошення щодо проведення закупівлі послуги «Поточний ремонт вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області» - ID: UA-2025-11-06-014532-a очікуваною вартістю 1 000 000,00 грн. за процедурою відкриті торги (з особливостями), (надалі – «Закупівля»). З метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020р. № 1266 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі, повідомляємо: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до Переліку послуг по ремонту та відновленню об’єктів благоустрою відповідно до договірних зобов’язань на 2025 рік для об’єкту: «Поточний ремонт вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області» передбачено бюджетні призначення в сумі 1 000 000,00 грн. (Програма капітального ремонту та утримання об’єктів благоустрою і дорожньо-мостового господарства Калуської міської територіальної громади на 2025 – 2027 роки затверджена рішенням міської ради від 04.07.2024 № 3307 із внесеними змінами від 31.10.2025 № 4661). 2. Обґрунтування очікуваної вартість предмета закупівлі: Очікувана вартість закупівлі «Поточний ремонт вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області» визначена на підставі розробленої кошторисної документації на цю послугу, із врахуванням передбачених бюджетних призначень у 2025 році. 3. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Послуги повинні бути надані відповідно до Технічної специфікації: ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ «Поточний ремонт вулиць, міжквартальних проїздів та тротуарів Калуської міської територіальної громади Івано-Франківської області», за кодом ДК 021:2015 - (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь № з/п Обґрунтуван- ня (шифр норми) Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 5 Розділ 1 ДЕМОНТАЖНІ РОБОТИ 1 КР18-1-5 Розбирання асфальтобетонних покриттів механізованим способом (сер. товщ. 4 см) (площа А=400 м кв.) 100м3 0,16 2 КР18-1-6 Розбирання асфальтобетонних покриттів вручну (середн. товщ. 4 см) (площа А=50,0 м кв.) 100м3 0,02 3 КР20-40-1 Навантаження сміття вручну 1 т 3,2 4 КР20-41-1 Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди 100 т 0,256 5 С311-4-М Перевезення сміття до 4 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) т 28,8 6 КР18-1-3 Розбирання щебеневих покриттів та основ (середн. товщ. 8 см) (площа А=750+100=850,0 м кв.) 100м3 0,68 7 КР20-40-1 Навантаження сміття вручну 1 т 8 8 КР20-41-1 Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди 100 т 1,11 9 С311-4-М Перевезення сміття до 4 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) т 119 Розділ 2 БЛАГОУСТРІЙ ТРОТУАРІВ та ПРОЇЗНОЇ ЧАСТИНИ (Улаштування покриття) 10 КР18-20-4ЗМ Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню (середн. товщ. 8 см) 100м3 0,792 11 С1421-9451 Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5-20 мм, марка М1000 і більше м3 99,792 12 КР18-21-2ЗМ Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші без застосування укладальників асфальтобетону 100т 0,1263 13 С1421-9838 Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 2 т 12,7563 14 КР18-46-1ЗМ Улаштування одношарових асфальтобетонних покриттів доріжок та тротуарів із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною 3 см (загальн. товщ. 4 см) 100м2 7,5 15 С1421-9838 Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 2 т 53,55 16 КР18-46-2ЗМ К=2 На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-46-1 (дод. 1 см. приведення до товщ. 4 см) 100м2 7,5 17 С1421-9838 Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 2 т 18,15 18 КР18-42-3 Улаштування покриття товщиною 4 см з гарячих асфальтобетонних сумішей дрібнозернистих та піщаних вручну з ущільненням ручними котками (загальною товщ. 5 см) 100м2 2,4 19 С1421-9838 Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 2 т 23,04 20 КР18-42-4 К=2 На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-42-3(дод. 1 см, приведення до товщ. 5 см) 100м2 2,4 21 С1421-9838 Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 2 т 5,76 Посилання на сайт: https://kalushcity.gov.ua/news/vvv18 Скановані копії кошторисної документації та дефектного акту – додаються .
Рішеня
10.12.2025 15:02
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради
Контактний телефон:
+380347262968
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради
Контактний телефон:
+380347262968
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності