Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з охорони об’єкту Замовника від Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-06-014075-a
Id Tender 49bc7ba23842429bab0e6c40e4a41010
План UA-P-2025-11-06-017121-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.11.2025 16:31
Остання зміна 24.12.2025 12:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 218 219 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2025 16:30 до 14.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2025 16:30
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2025 16:30
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.11.2025 13:26
до 17.12.2025 09:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.11.2025 11:27
до 23.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.12.2025 09:16
до 24.12.2025 12:26
Період уточнень
з 06.11.2025 16:30 до 11.11.2025 00:00
Період оскарження
з 06.11.2025 16:30 до 11.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.11.2025 13:26 до 17.12.2025 09:16
Період кваліфікації
з 14.11.2025 13:26 до 17.12.2025 09:16
Основні параметри
Послуги з охорони об’єкту Замовника
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 218 219 грн.
Послуги з охорони об’єкту Замовника
Назва предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єкту Замовника
Очікувана вартість
1 218 219 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7309,31
0,60 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.11.2025 12:57
Закінчення аукціону
14.11.2025 13:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єкту Замовника
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Харківська область, Харків
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється щомісяця протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання – передачі наданих послуг на підставі рахунку, наданого Виконавцем.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПАМРАТ"
Пропозиція:
590 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ"
Пропозиція:
919 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ»
Пропозиція:
935 568 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.11.2025 12:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.11.2025 16:31
Оголошення про проведення закупівлі
06.11.2025 16:10
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Огурцова Людмила
Електронна пошта
Телефон
380577607137
Замовник
ЄДРПОУ
32135675
Назва (англійською мовою)
"City information center" Municipal company
Повна назва
Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр"
Повна назва (англійською мовою)
"City information center" Municipal company
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з охорони об’єкту Замовника
Період вимог/скарг з 20.11.2025 11:27 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.11.2025 13:26 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.11.2025 11:28
Довідка НАЗК
20.11.2025 11:27
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
14.11.2025 13:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
14.11.2025 13:26
Надати до
18.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 17.12.2025 09:16 по 23.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 10:14 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.12.2025 09:16
Довідка НАЗК
17.12.2025 09:16
Повідомлення про рішення
15.12.2025 16:16
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.12.2025 10:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
11.12.2025 10:14
Надати до
13.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей (надалі - Вимога): 1. Замовником у тендерній документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації, вимагалось: Довідка у вигляді таблиці із зазначенням даних про наявність у Учасника транспортного(их) засобу(ів) реагування, зареєстрованого(их), як спеціальний транспорт і обладнаного відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 18.04.2013 № 375 «Про затвердження Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами» (зі змінами) (Додаток 2 до тендерної документації). Обов’язково зазначити та надати до таблиці: На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про транспортні засоби реагування (не менше 1-ї одиниці), учасник має надати: - кольорові фото цього(их) транспортного(их) засобу(ів) реагування з кольоровографічними схемами та написами на ньому(их), та з чітким відображенням державного(их) (реєстраційного(их) номеру(ів); - скан-копії документів на право власності/користування транспортними засобами реагування; - копії документів, що підтверджують наявність на транспортних засобах реагування персонального супутникового GPS трекера (видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку обладнання, або договір з додатками та акт встановлення GPS трекера на транспортних засобах реагування, які будуть залучатись для надання послуги). Учасником, на виконання вимог тендерної документації, надано: - Довідку у вигляді таблиці про наявність транспорту реагування. У Довідці зазначено марка транспорту реагування DACIA, модель транспорту реагування DUSTER, державний номер транспорту реагування АХ3478КК, власний чи залучений транспорт реагування – залучений. На підтвердження зазначеної інформації Учасником надано Договір № 01112024 оренди автомобіля від 01.11.2024 року, в якому зазначено транспортним засобом за цим Договором є легковий автомобіль марки, рік випуску: DACIA DUSTER, 2023 рік випуску, серійний номер: кузова, двигуна, рами VF1HJD20X71188372, колір білий. Державний номер: АХ3478КК (пункт 1.2.). Також, Учасником надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу в якому зазначено: реєстраційний номер АХ3478КК, марка RENAULT комерційний опис DUSTER, ідентифікаційний номер транспортного засобу VF1HJD20X71188372. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: Довідка у вигляді таблиці із зазначенням даних про наявність у Учасника транспортного(их) засобу(ів) реагування, зареєстрованого(их), як спеціальний транспорт і обладнаного відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 18.04.2013 № 375 «Про затвердження Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами» (зі змінами) (Додаток 2 до тендерної документації). Обов’язково зазначити та надати до таблиці: На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про транспортні засоби реагування (не менше 1-ї одиниці), учасник має надати: - кольорові фото цього(их) транспортного(их) засобу(ів) реагування з кольоровографічними схемами та написами на ньому(их), та з чітким відображенням державного(их) (реєстраційного(их) номеру(ів); - скан-копії документів на право власності/користування транспортними засобами реагування; - копії документів, що підтверджують наявність на транспортних засобах реагування персонального супутникового GPS трекера (видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку обладнання, або договір з додатками та акт встановлення GPS трекера на транспортних засобах реагування, які будуть залучатись для надання послуги). Примітка: інформація щодо зазначеного(их) транспортного(их) засоба(ів) у довідці має відповідати наданим документам. 2. Замовником у тендерній документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до пункту 8 Додатку 3 до тендерної документації, вимагалось: Довідка у вигляді таблиці із зазначенням даних про наявність у Учасника спеціального одягу та обладнання (Додаток 2 до тендерної документації). Обов’язково зазначити та надати документи до таблиці: Найменування спеціального одягу та обладнання повинно обов’язково включати: - Спеціальний одяг (літній) та взуття (літне) – чотири комплекти; - Спеціальний одяг (зимовий), взуття (зимове), шапка, рукавиці – чотири комплекти; - Гумова кийка – чотири штуки; - Ліхтар – два штуки; - Газовий балончик сльозогінної або дратівної дії – чотири штуки; - Засіб зв’язку (рації/телефони/тощо) – два штуки; - Захисні каски – чотири штуки; - Бронежилет – чотири штуки; - Бензиновий або дизельний генератор – одна штука; - GPS трекер для відстеження переміщення охоронника по території – одна штука; - тощо. До довідки Учасник надає скан-копії документів на право власності обладнанням. У випадку залучення обладнання, Учасник у складі своєї пропозиції надає копію діючого(ої) договору/угоди (з додатками та змінами, що є невід’ємною частиною договору/угоди), (підтверджуючий документ при залучені, повинен бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції Учасника). Учасником, на виконання вимог тендерної документації, надано: Довідку у вигляді таблиці про наявність спеціального одягу та обладнання. У Довідці за пунктами 15 та 16 зазначено телефон мобільний ERGO B241. На підтвердження право власності надано оборотно-сальдову відомість по рахунку 1122 за жовтень 2025 року, де зазначено телефон мобільний ERGO B241 та телефон мобільний ERGO F186. Для усунення зазначеної невідповідності необхідно у строк, визначений Особливостями, надати виправлену довідку про наявність спеціального одягу та обладнання/оборотно-сальдову відомість/інше.
Створено
15.12.2025 16:15
Надати до
16.12.2025 16:15
Угоди
UA-2025-11-06-014075-a-c2
Підписаний і діє
Номер
В25135
590 000 грн.
590 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.12.2025
Строк дії договору з
24.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з охорони об’єкту Замовника
Номенклатура
Послуги з охорони об’єкту Замовника
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
590 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр"
Повна назва
Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32135675

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПАМРАТ"
Повна назва
ТОВ "ПАМРАТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34388696

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.12.2025 12:26
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 218 219 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр"
Контактний телефон:
380577607137
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 218 219 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр"
Контактний телефон:
380577607137
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності