Показати схожі тендери

Закупівля Системий блок та монітор від Департамент управління активами Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-06-010203-a
Id Tender cd2885db76684b868951ec7d4148ffba
План UA-P-2025-11-06-011572-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.11.2025 14:30
Остання зміна 27.11.2025 20:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
53 560 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2025 14:30 до 14.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2025 14:30
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2025 14:30
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.11.2025 14:34
до 21.11.2025 11:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2025 16:39
до 27.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.11.2025 11:52
до 27.11.2025 20:41
Період уточнень
з 06.11.2025 14:30 до 11.11.2025 00:00
Період оскарження
з 06.11.2025 14:30 до 11.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.11.2025 14:34 до 21.11.2025 11:52
Період кваліфікації
з 14.11.2025 14:34 до 21.11.2025 11:52
Основні параметри
Системий блок та монітор
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
53 560 грн.
Системий блок та монітор
Назва предмета закупівлі
Системий блок та монітор
Очікувана вартість
53 560 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
803,4
1,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.11.2025 14:11
Закінчення аукціону
14.11.2025 14:34
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Системний блок ПК Intel Core i5 6x2.5GHz\ DDR5 16GB\SSD 1Tb\700W\ GeForce 6Gb (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Системний блок ПК Intel Core i5 6x2.5GHz\ DDR5 16GB\SSD 1Tb\700W\ GeForce 6Gb (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69126, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Зелінського,3
Дата постачання по
25.12.2025 14:31
Позиція : №2 1 (штуки)
Монітор 27” Philips 27E1N1100A (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Монітор 27” Philips 27E1N1100A (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69126, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Зелінського,3
Дата постачання по
25.12.2025 14:31
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
49 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ПОПОВ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ
Пропозиція:
53 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.11.2025 14:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Безверха Марія Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
+380961288482
Замовник
ЄДРПОУ
45013287
Повна назва
Департамент управління активами Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69126
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
вулиця Зелінського, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Системий блок та монітор
Період вимог/скарг з 18.11.2025 16:39 по 24.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.11.2025 14:34 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
18.11.2025 16:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.11.2025 14:58
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
14.11.2025 14:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 14:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 14:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 06.11.2025 №113 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Системий блок та монітор, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-11-06-010203-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ТОВ "КОМПАКОМ"; 2) ФОП "ПОПОВ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОМПАКОМ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності Не співпадає номер аналогічного договору №26 від 01.09.25 з видатковою накладною. Також у видатковій накладній не видно суми. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 1 до тендерної документації. - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - підтверджуючі документи щодо виконання Учасником в повному обсязі зазначеного(их) у довідці договору(ів) (видаткові накладні, тощо); Виявлені невідповідності До договору 409/24 від 11.07.2024 учасник додав неналежно оформлену видаткову накладну. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - підтверджуючі документи щодо виконання Учасником в повному обсязі зазначеного(их) у довідці договору(ів) (видаткові накладні, тощо); Виявлені невідповідності У наданих учасником відгуках відсутні унікальні номеру закупівлі (ID закупівлі), що розмішена на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 1 до тендерної документації. - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору із зазначенням унікального номеру закупівлі (ID закупівлі), що розмішена на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). Виявлені невідповідності Учасник не надав інформацію зазначену у п.3 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 1 до тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3. Інформація про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей та надається учасником під час подання тендерної пропозиції шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. При складанні інформації, вказаної у цьому пункті, учасник вказує виключно достовірні відомості, які містяться стосовно нього в єдиних / державних реєстрах та інших документах (базах даних тощо), згідно з законодавством Виявлені невідповідності Відсутній Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 1 до тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей п.6.2. Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Виявлені невідповідності У наданій учасником декларації на Системний блок Хижак ПК09 Intel Core i5 6x2.5GHz\ DDR5 16GB\SSD 1Tb\700W\ GeForce 6G, зазначена інформація про відсутність Бездротовий зв'язок:Bluetooth 5.3 \Wi -Fi (6) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 1 до тендерної документації, (п4.). Додаток № 3 до Тендерної документації Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Технічні вимоги до товару та його складових -Вимоги Замовника -Наявність бездротового зв'язку: Bluetooth 5.3\Wi-Fi (6) Виявлені невідповідності Відсутня довідка від учасника яка підтверджує вимоги Замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 1 до тендерної документації (п.7.2.) Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 7.2. Довідка в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
Створено
17.11.2025 14:56
Надати до
18.11.2025 14:56
Період вимог/скарг з 21.11.2025 11:52 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.11.2025 16:39 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.11.2025 11:52
Довідка НАЗК
21.11.2025 11:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.11.2025 16:39
Витяг з ЄДР
18.11.2025 16:39
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-06-010203-a-c1
Підписаний і діє
Номер
93/11
53 500 грн.
53 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
25.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Системний блок ПК Intel Core i5 6x2.5GHz\ DDR5 16GB\SSD 1Tb\700W\ GeForce 6Gb (або еквівалент)
Номенклатура
Системний блок ПК Intel Core i5 6x2.5GHz\ DDR5 16GB\SSD 1Tb\700W\ GeForce 6Gb (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
48 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Монітор 27” Philips 27E1N1100A (або еквівалент)
Номенклатура
Монітор 27” Philips 27E1N1100A (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
5 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент управління активами Запорізької міської ради
Повна назва
Департамент управління активами Запорізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45013287

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ПОПОВ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ
Повна назва
ФОП ПОПОВ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3158204652

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.11.2025 20:41
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
53 560 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 00:00
Замовник:
Департамент управління активами Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380961288482
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
53 560 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 00:00
Замовник:
Департамент управління активами Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380961288482
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності