Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт туалетної кімнати в Опорному закладі «Диканська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Диканської селищної ради» Полтавського району Полтавської області від Відділ освіти, сім"ї, молоді та спорту Диканської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-06-005493-a
Id Tender dc27235d47c94815b2addad4a60d81be
План UA-P-2025-11-06-006546-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 06.11.2025 11:47
Остання зміна 19.11.2025 13:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
315 206 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2025 11:46 до 14.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2025 11:46
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2025 11:46
до 11.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 14.11.2025 00:00
-
Період уточнень
з 06.11.2025 11:46 до 11.11.2025 00:00
Період оскарження
з 06.11.2025 11:46 до 11.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.11.2025 00:00
Основні параметри
Поточний ремонт туалетної кімнати в Опорному закладі «Диканська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Диканської селищної ради» Полтавського району Полтавської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
315 206 грн.
Поточний ремонт туалетної кімнати в Опорному закладі «Диканська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Диканської селищної ради» Полтавського району Полтавської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт туалетної кімнати в Опорному закладі «Диканська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Диканської селищної ради» Полтавського району Полтавської області
Очікувана вартість
315 206 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1576,03
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт туалетної кімнати в Опорному закладі «Диканська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Диканської селищної ради» Полтавського району Полтавської області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
18.12.2025 11:43
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БОРОДАЙ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ"
Пропозиція:
315 170.73 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.11.2025 11:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пантьо Вікторія Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380669320808
Сайт:
https://dykanka.osv.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
44127746
Повна назва
Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Диканської селищної ради
Поштовий індекс
38500
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтавський район
Адреса
селище міського типу Диканька ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 117
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт туалетної кімнати в Опорному закладі «Диканська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Диканської селищної ради» Полтавського району Полтавської області
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.11.2025 00:00 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.11.2025 14:08
documentType.award.deviationReport
14.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
14.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 11:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 11:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Учасник повинен надати: пп. 1.1. «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору (ремонт/встановлення (монтаж) котлів опалення) з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.». Учасник надав відповідну Довідку, але не надав копій аналогічних договорів, їх додатків та копій документів, що підтверджують виконання договору. пп. 1.2. «На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2.». Учасник надав відповідну Довідку, але не надав документи підтвердження права володіння чи користування відповідним майном. пп. 1.3. « На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів.». Учасник надав відповідну Довідку, але не надав документи підтвердження правовідносин учасника з працівниками. п. 2. «Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в Додатку 1.1 до тендерної документації.». Учасник надав «Технічний опис об’єкта закупівлі», який не відповідає технічному завданню викладеному в Додатку 1.1. п. 3. «Учасником подається розрахунок цінової пропозиції за формою відповідно до Додатка 1.2 до тендерної документації.». Учасник надав «Тендерну пропозицію», яка не відповідає формі Додатка 1.2. абз. 3. п. 11 «Надати інформацію про учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити (IBAN), відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)». Інформація не надана. Відповідно до вимог Додатку 1.1. до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі» учасник повинен надати: пп. 2.2. «Гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі про те, що гарантійний строк на надані Послуги становить 24 місяці. Строк починає свій перебіг з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в).». Лист не надано. пп. 2.3. «До підсумкової відомості ресурсів повинна надаватись довідка, яка має містити інформацію про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Довідка надається за наступною формою:…». Учасник надав «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси», форма якої не повністю відповідає формі, що вказана в тендерній документації. На підставі вищевикладеного просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання: - копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору (ремонт/встановлення (монтаж) котлів опалення) з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору; - документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій; - документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників; - підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в Додатку 1.1 до тендерної документації; - розрахунок цінової пропозиції за формою відповідно до Додатка 1.2 до тендерної документації; - інформацію про учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити (IBAN), відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон); - Гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі про те, що гарантійний строк на надані Послуги становить 24 місяці. Строк починає свій перебіг з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - довідка, яка має містити інформацію про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, відповідно до форми зазначеної в Додатку 1.1. до тендерної документації.
Створено
18.11.2025 14:07
Надати до
19.11.2025 14:07
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
315 206 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Диканської селищної ради
Контактний телефон:
+380669320808
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
315 206 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Диканської селищної ради
Контактний телефон:
+380669320808
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності