Показати схожі тендери
Закупівля Мультимедійні системи для STEM-лабораторій: інтерактивні панелі для лабораторії біології, фізики та хімії (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32322000-6 Мультимедійне обладнання)) (CPV: 32320000-2 Television and audio-visual equipment (32322000-6 Multimedia equipment)) , в рамках реалізації проєкту STEMLab Synergy: формування навичок майбутнього в українських і румунських школах («STEMLab Synergy: Shaping Future Skills in Romanian & Ukrainian Schools») (номер проєкту ROUA00153), згідно програми Interreg VI-A NEXT Румунія-Україна від Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-06-004780-a
Id Tender 19f4b4759f0a464296fdb88c3dc4170c
План UA-P-2025-11-06-005411-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 06.11.2025 14:19
Остання зміна 23.12.2025 17:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
499 255 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2025 14:16 до 06.12.2025 22:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2025 14:16
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2025 14:16
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.12.2025 22:00
до 23.12.2025 17:21
Залишилось 5 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.12.2025 17:21
до 29.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 23.12.2025 17:21
-
Період уточнень
з 06.11.2025 14:16 до 03.12.2025 00:00
Період оскарження
з 06.11.2025 14:16 до 03.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.12.2025 22:00 до 23.12.2025 17:21
Період кваліфікації
з 06.12.2025 22:00 до 23.12.2025 17:21
Основні параметри
Мультимедійні системи для STEM-лабораторій: інтерактивні панелі для лабораторії біології, фізики та хімії (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32322000-6 Мультимедійне обладнання)) (CPV: 32320000-2 Television and audio-visual equipment (32322000-6 Multimedia equipment)) , в рамках реалізації проєкту STEMLab Synergy: формування навичок майбутнього в українських і румунських школах («STEMLab Synergy: Shaping Future Skills in Romanian & Ukrainian Schools») (номер проєкту ROUA00153), згідно програми Interreg VI-A NEXT Румунія-Україна
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
499 255 грн.
Мультимедійні системи для STEM-лабораторій: інтерактивні панелі для лабораторії біології, фізики та хімії (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32322000-6 Мультимедійне обладнання)) (CPV: 32320000-2 Television and audio-visual equipment (32322000-6 Multimedia equipment)) , в рамках реалізації проєкту STEMLab Synergy: формування навичок майбутнього в українських і румунських школах («STEMLab Synergy: Shaping Future Skills in Romanian & Ukrainian Schools») (номер проєкту ROUA00153), згідно програми Interreg VI-A NEXT Румунія-Україна
Назва предмета закупівлі
Мультимедійні системи для STEM-лабораторій: інтерактивні панелі для лабораторії біології, фізики та хімії (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32322000-6 Мультимедійне обладнання)) (CPV: 32320000-2 Television and audio-visual equipment (32322000-6 Multimedia equipment)) , в рамках реалізації проєкту STEMLab Synergy: формування навичок майбутнього в українських і румунських школах («STEMLab Synergy: Shaping Future Skills in Romanian & Ukrainian Schools») (номер проєкту ROUA00153), згідно програми Interreg VI-A NEXT Румунія-Україна
Очікувана вартість
499 255 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4992,55
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (комплект)
Інтерактивна панель 75” для лабораторії біології
Опис предмета закупівлі
Інтерактивна панель 75” для лабораторії біології
Код ДК 021:2015
32322000-6 - Мультимедійне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПІТУЛЬНА,18
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (комплект)
Інтерактивна панель 65” для лабораторії фізики та хімії
Опис предмета закупівлі
Інтерактивна панель 65” для лабораторії фізики та хімії
Код ДК 021:2015
32322000-6 - Мультимедійне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПІТУЛЬНА,18
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
496 255 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шершун Маргарита Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380312613360
Замовник
ЄДРПОУ
02070832
Назва (англійською мовою)
State University Uzhhorod National University
Повна назва
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Повна назва (англійською мовою)
State University Uzhhorod National University
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
вул. Підгірна, буд. 46
Кваліфікація
Лот № 1 Мультимедійні системи для STEM-лабораторій: інтерактивні панелі для лабораторії біології, фізики та хімії (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32322000-6 Мультимедійне обладнання)) (CPV: 32320000-2 Television and audio-visual equipment (32322000-6 Multimedia equipment)) , в рамках реалізації проєкту STEMLab Synergy: формування навичок майбутнього в українських і румунських школах («STEMLab Synergy: Shaping Future Skills in Romanian & Ukrainian Schools») (номер проєкту ROUA00153), згідно програми Interreg VI-A NEXT Румунія-Україна
Період вимог/скарг з 23.12.2025 17:21 по 29.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.12.2025 22:00 по 03.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від «06» ЛИСТОПАДА 2025 року оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості), а також вимог передбачених Додатком II Угоди про фінансування Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT "Румунія - Україна", ратифікованою Законом України № 3716-IX від 09.05.2024 р.) за предметом закупівлі: «Мультимедійні системи для STEM-лабораторій: інтерактивні панелі для лабораторії біології, фізики та хімії (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32322000-6 Мультимедійне обладнання)) (CPV: 32320000-2 Television and audio-visual equipment (32322000-6 Multimedia equipment)) , в рамках реалізації проєкту STEMLab Synergy: формування навичок майбутнього в українських і румунських школах («STEMLab Synergy: Shaping Future Skills in Romanian & Ukrainian Schools») (номер проєкту ROUA00153), згідно програми Interreg VI-A NEXT Румунія-Україна», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-11-06-004780-a (далі — Закупівля). На вимогу пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі — Закон) з урахуванням Особливостей, а також з врахуванням вимог передбачених Додатком II Угоди про фінансування Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT "Румунія - Україна", ратифікованою Законом України № 3716-IX від 09.05.2024 р.). Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (п. 43 Особливостей). Вимоги щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовник встановив у Додатку № 2 до тендерної документації. 1. Згідно з вимогами тендерної документації, а саме ДОДАТКОМ № 2, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам, які вказані в ТЗ, а також фотографії (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). З боку учасника: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", код ЄДРПОУ 42036301 у складі тендерної пропозиції, було надано порівняльну таблицю відповідності – Вих. № 03/03-02/777/7 від 05 грудня 2025 року (документи: 108_[05-12-2025 22.24.45]Додаток № 2 ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ; 109_[05-12-2025 22.24.45]Додаток № 2 ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ.pdf.p7s). Згідно з інформацією, зазначеною Учасником у порівняльній таблиці відповідності вимог Замовника та запропонованого товару, встановлено наявність розбіжності в одному з технічних параметрів. Зокрема, вимогами технічної специфікації Замовника передбачено наявність додаткової функції розподілення екрану на 6 частин, тоді як Учасником у порівняльній таблиці зазначено розподілення екрану на 4 частини (п. 9 Вбудовані програмно-апаратні технології щодо Інтерактивної панелі 75” для лабораторії біології). Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, невідповідностями в інформації та/або документах, що подаються Учасником на виконання вимог технічної специфікації, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, зокрема його технічних характеристик. Оскільки зазначена розбіжність стосується технічної характеристики предмета закупівлі, її усунення призвело б до зміни технічних характеристик запропонованого товару, що не відповідає вимогам пункту 43 Особливостей. У зв’язку з викладеним, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам технічної специфікації, що є підставою для її відхилення. Згідно умов тендерної документації, зокрема інформації зазначеної в ДОДАТКУ № 2 тендерної документації: У разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент». Під «еквівалентом» Замовник та Учасник розуміють товар тієї ж цінової категорії, який за своїми якісними та технічними характеристиками відповідає (не поступається) зазначеному вище. Тобто, товар, що пропонується Учасником в складі тендерної пропозиції в жодному разі не повинен бути з гіршими технічними характеристиками, ніж ті, які вимагались з боку Замовника. 2. Згідно вимоги тендерної документації, яка зазначена в ДОДАТКУ №2 до тендерної документації (пункт 4): «Товар, що постачається, повинен відповідати вимогам органів виконавчої влади у сфері технічного регулювання до товарів цього типу, а саме тих, що містять у своєму складі радіотехнології (WI-fi, Bluetooth, 3G, 4G, LTE та ін). Адреса, контакти виробника та маркування знаками відповідності відповідно до положень, наведених у пунктах Технічного регламенту має бути чітко видно на фото в порівняльній таблиці.». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що фотографії товару, на яких було б видно адресу, контакти виробника та маркування знаками відповідності, у складі порівняльної таблиці - відсутні. 3. Вимогами тендерної документації Замовника встановлено обов’язкове надання у складі тендерної пропозиції листа від виробника або його офіційного представника в Україні, а також скріншоту з офіційного сайту виробника із зазначенням назв та адрес щонайменше трьох авторизованих сервісних центрів в Україні для запропонованих інтерактивних панелей. У складі тендерної пропозиції, Учасником було надано гарантійний лист про наявність сервісного центру (Вих. № 31/07-07/39 від 05 грудня 2025 року), однак скріншот з офіційного сайту виробника, що підтверджує наявність щонайменше трьох авторизованих сервісних центрів в Україні - відсутній. Керуючись нормами чинного законодавства, Замовником було сформовано вимогу про усунення невідповідностей у межах, передбачених законодавством, згідно протоколу №92/2 від 17 грудня 2025 року щодо подання заповненої Декларації доброчесності за зразком наведеним в Додатку №6 до Тендерної документації. Під час усунення невідповідностей, учасником - з власної ініціативи був поданий скріншот з офіційного сайту, без відповідної вимоги Замовника щодо подання такого документа. Відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник має право розглядати лише ті документи, подання яких здійснено у складі тендерної пропозиції або на виконання конкретної вимоги Замовника про усунення невідповідностей. Таким чином, поданий Учасником скріншот з офіційного сайту не може бути врахований. Отже, враховуючи все вищезазначене, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", код ЄДРПОУ 42036301 на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
23.12.2025 17:21
Повідомлення про рішення
17.12.2025 14:45
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.12.2025 16:02
Електроний протокол про продовження строку
06.12.2025 22:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що з боку учасника: ТОВ "ЮДІТРЕЙД" (код згідно ЄДРПОУ 42036301) в складі тендерної пропозиції було надано значний обсяг документів, що потребує належного опрацювання та необхідністю додаткового вивчення всіх документів та прийняття законного та обґрунтованого рішення, у Замовника виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
11.12.2025 16:02
Дата кінця розгляду
03.01.2026 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції: ТОВ "ЮДІТРЕЙД" (код згідно ЄДРПОУ 42036301) у процедурі закупівлі № UA-2025-11-06-004780-a, відповідно до вимог Особливостей, було виявлено такі невідповідності: 1. Невідповідність вимогам пункту 14 Додатку № 1 тендерної документації (Декларація доброчесності) Згідно п. 14 Додатку № 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції, повинен надати заповнену Декларацію доброчесності за зразком наведеним в Додатку №6 до Тендерної документації. Інформація про відповідність критеріям виключення і відбору, у вигляді заповненої форми Декларації доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток № 6), подається усіма учасниками процедури, юридичними особами та фізичними особами підприємцями. У разі участі у тендері об’єднання учасників, Декларація доброчесності подається кожним учасником такого об’єднання. С. 18 Додатку ІІ до Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT "Румунія - Україна" № 3716-IX від 09.05.2024 року: «18.4. Під час отримання заявок на участь або тендерних пропозицій замовник повинен прийняти декларацію доброчесності, в якій зазначається, що кандидат або учасник процедури закупівлі відповідає критеріям відбору. Одержувач гранту (Замовник згідно процедури, прим.) може попросити учасників процедури закупівлі та кандидатів у будь-який момент протягом процедури подати оновлену декларацію чи всі або частину супровідних документів, якщо це необхідно для забезпечення належного проведення процедури. Одержувач гранту (Замовник згідно процедури, прим.) повинен вимагати від кандидатів або переможців процедури закупівлі подати актуальні супровідні документи, за винятком випадків, коли він уже отримав їх для цілей іншої процедури та за умови, що документи досі актуальні або він може безкоштовно отримати до них доступ у національній базі даних.» *Додаток №6 до тендерної документації – подано окремим файлом. У складі тендерної пропозиції учасника: ТОВ "ЮДІТРЕЙД" (код згідно ЄДРПОУ 42036301) було надано заповнену Декларацію доброчесності за критеріями виключення та відбору (Вих. № 21/04-20/222 від 05 грудня 2025 року (документ: 126_[05-12-2025 22.24.45]Додаток № 6 Декларація доброчесності, 127_[05-12-2025 22.24.45]Додаток № 6 Декларація доброчесності.pdf.p7s). Проте, під час перевірки поданої учасником заповненої Декларації доброчесності за критеріями виключення та відбору, Замовником було встановлено, що блок (і) розділу І – ПІДСТАВИ ВИКЛЮЧЕННЯ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ОСОБИ заповнений невірно з боку учасника. Блок (і) розділу І – ПІДСТАВИ ВИКЛЮЧЕННЯ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ОСОБИ Враховуючи той момент, що учасником в розділі І. – ПІДСТАВИ ВИКЛЮЧЕННЯ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ОСОБИ зазначено, що він не підпадає під жодну із підстав визначених пунктами ((а) – (h)), учасником в комірках, пункту (і) необхідно проставити позначку на комірці "НІ", враховуючи той момент, що учасник не готовий бути об’єктом перевірки для зазначених обставин, до яких він жодного відношення немає та які його не стосуються. Враховуючи вищезазначене, учасник має право проставити у комірці «НІ» , оскільки зваляє, що підстави для перевірки – відсутні. Враховуючи все вищезазначене, керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Замовником було прийнято рішення про створення вимоги про усунення невідповідностей. Протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, просимо надати наступні документи: 1) Оновлену (уточнену) та повністю заповнену декларацію доброчесності за критеріями виключення та відбору за зразком наведеним в Додатку №6 до тендерної документації на виконання вимоги передбаченої п. 14 Додатку № 1 тендерної документації. *Додаток № 6 до тендерної документації – подано окремим файлом.
Створено
17.12.2025 14:45
Надати до
18.12.2025 14:45
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
499 255 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 22:00
Замовник:
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Контактний телефон:
380312613360
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
499 255 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2025 22:00
Замовник:
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Контактний телефон:
380312613360
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності