Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт просп. Героїв Сталінграда, 171 А, 173 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) від Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-06-003452-a
Id Tender 68684bf7fbd64e8787edfb427671c7c1
План UA-P-2025-11-05-018352-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 06.11.2025 10:40
Остання зміна 11.12.2025 20:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 353 369.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2025 10:42 до 22.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2025 10:42
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2025 10:42
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.11.2025 13:43
до 11.12.2025 11:26
Залишилось 17 год. 21 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.12.2025 10:15
до 17.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.12.2025 11:26
-
Період уточнень
з 06.11.2025 10:42 до 19.11.2025 00:00
Період оскарження
з 06.11.2025 10:42 до 19.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.11.2025 13:43 до 11.12.2025 11:26
Період кваліфікації
з 24.11.2025 13:43 до 11.12.2025 11:26
Основні параметри
Капітальний ремонт просп. Героїв Сталінграда, 171 А, 173 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
14 353 369.2 грн.
Капітальний ремонт просп. Героїв Сталінграда, 171 А, 173 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт просп. Героїв Сталінграда, 171 А, 173 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
14 353 369.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
71766,85
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
71 766.84
Аукціон
Cтарт аукціону
24.11.2025 13:20
Закінчення аукціону
24.11.2025 13:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт просп. Героїв Сталінграда, 171 А, 173 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
61096, Україна, Харківська область, місто Харків, просп. Героїв Сталінграда, 171 А, 173
Дата постачання по
31.12.2026 23:59
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) календарних днів шляхом оплати Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ САРГОН"
Пропозиція:
12 298 092.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
12 248 573.55 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.11.2025 13:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.11.2025 10:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Шевчун
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Olena Shevchun
Електронна пошта
Телефон
380577252083
Замовник
ЄДРПОУ
34861610
Назва (англійською мовою)
Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council
Повна назва
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
Майдан Конституції, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт просп. Героїв Сталінграда, 171 А, 173 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Період вимог/скарг з 08.12.2025 10:15 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 13:43 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
5 грудня 2025 о 10:40 Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Строк виправлення невідповідностей –до 5 грудня 2025 10:40. Учасник ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» не виправив невідповіднідності, визначені у повідомлені з вимогою про усунення про невідповідностей. Отже, учасником - ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» не дотримано вимог частини дев’ятої статті 26 Закону, - цей учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» на відповідність вимогам тендерної документації, та з урахуванням того, що цей учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», у тому числі підстави такого відхилення викладені у протоколі № 08/12/25-1 від 08.12.2025 р.
Документи кваліфікації
08.12.2025 10:15
Повідомлення про рішення
05.12.2025 10:40
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 09:39
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
24.11.2025 13:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 10:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 10:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт просп. Героїв Сталінграда, 171 А, 173 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" до 20 (двадцяти) робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
28.11.2025 09:39
Дата кінця розгляду
23.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛАВДОРСТРОЙ» (надалі – ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»/Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів): 1.1. Довідку (довідки) щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, в якій (яких) повинна бути зазначена інформація щодо переліку діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування*: власна чи орендована тощо. В переліку обов’язкова наявність: а) транспортних засобів, машин, спеціальної техніки: автомобіль-самоскид; автогрейдер та/або мотогрейдер; асфальтоукладач; екскаватор та/або екскаватор-навантажувач; кран на автомобільному ходу та/або автомобіль з бортовим краном-маніпулятором; коток дорожній самохідний; б) обладнання, механізми: компресор пересувний та/або електростанція пересувна, та/або генератор пересувний; молоток відбійний; нарізувач швів та/або швонарізчик. *Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника до виконання робіт, учасник зазначає в довідці щодо наявності у учасника діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів такого субпідрядника, які учасник планує залучати до виконання робіт, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування: власна чи орендована тощо. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка, в якій зазначається: якщо техніка є власною – «власна, найменування власника», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). 1.1.1. На підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки / обладнання / механізмів, що зазначені учасником у Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, учасник надає документи, що підтверджують таке право: - на підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки: оригінал (оригінали) та/або копія (копії) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів), чи договір (договори) купівлі-продажу; - на підтвердження права власності обладнання / механізмів: довідка про знаходження основних засобів на балансі підприємства та/або договір (договори) поставки обладнання, чи інший документ. 1.1.2. У разі, якщо учасник не є власником, на підтвердження користування / надання послуг тощо, учасником на всі транспортні засоби / машини / спеціальну техніку, вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, подаються: - оригінал (оригінали) або копія (копії) договору (договорів) оренди та/або лізингу та/або суборенди, та/або надання послуг та/або ін. з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами, за наявності таких (договори, що посвідчують право користування: оренди або суборенди, або надання послуг та ін., крім лізингу, на всі транспортні засоби / машини / спецтехніку, вказані учасником у Довідці, наданої на вимогу пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа(листів)-підтвердження орендодавця та/або лізингодавця, та/або надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець / лізингодавець / надавач послуг та інші особи, які є стороною наданого учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди / лізингу / надання послуг тощо, не є власниками цієї техніки, вказаної в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, тендерна пропозиція учасника має також містити: - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) договору (договорів), з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця / лізингодавця / надавача послуг та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування транспортні засоби / машини / спецтехніку, необхідні для виконання робіт протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа (листів)-підтвердження власника транспортних засобів / машин / спецтехніки, що вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, щодо незаперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки для виконання робіт за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником оригіналів або копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1.3. У разі, якщо учасник не є власником, на підтвердження користування / надання послуг тощо, учасником на все обладнання / механізмів, що вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, подаються: - оригінал (оригінали) або копія (копії) договору (договорів) оренди та/або суборенди, та/або надання послуг та/або ін. з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами, за наявності таких (договори, що посвідчують право користування: оренди або суборенди, або надання послуг та ін., на все обладнання / механізми, що вказане учасником у Довідці, наданої на вимогу пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю). Учасником ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» в складі своєї тендерної пропозиції надано, зокрема: – Довідку щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 03.11.2025 р. № 1, яку завантажено у файлах «1. Довідка про наявність техніки_Харків.pdf» та «1. Довідка про наявність техніки_Харків.pdf.p7s» (далі – Довідка 1); – Договір оперативної оренди основних засобів від 31.01.2025 № 31/01, укладений між ТОВ «СЛАВСПЕЦТЕХ» та ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», який завантажено у файлах «1.2.2 Договір № 31-01 (ССТ-СДС).pdf» та «1.2.2 Договір № 31-01 (ССТ-СДС).pdf.p7s» (далі – Договір 1); – Договір про надання послуг від 03.02.2025 № 03/02-тп, укладений між ТОВ «СЛАВКОМТРАНС» та ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», який завантажено у файлах «1.2.1 Договір № 03-02-тп (СДС-СКТ).pdf» та «1.2.1 Договір № 03-02-тп (СДС-СКТ).pdf.p7s» (далі – Договір 2); – Рамковий договір фінансового лізингу від 01.12.2020 № 7997-FL, укладений між ТОВ «СЛАВСПЕЦТЕХ» та ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ», який завантажено у файлах «1.2.4 Договір фін.лізингу 7997-FL (2).zip» та «1.2.4 Договір фін.лізингу 7997-FL (2).zip.p7s» (далі – Договір лізингу); – Протокол лізингу від 07.12.2020 № 3 до рамкового договору фінансового лізингу № 7997- FL від 01 грудня 2020 року, який завантажено у файлах «1.2.4 Договір фін.лізингу 7997-FL (2).zip» та «1.2.4 Договір фін.лізингу 7997-FL (2).zip.p7s», (далі - Протокол лізингу № 3); – Протокол лізингу від 15.12.2020 № 4 до рамкового договору фінансового лізингу № 7997- FL від 01 грудня 2020 року, який завантажено у файлах «1.2.4 Договір фін.лізингу 7997-FL (2).zip» та «1.2.4 Договір фін.лізингу 7997-FL (2).zip.p7s», (далі - Протокол лізингу № 4); – Протокол лізингу № 12 до рамкового договору фінансового лізингу від 01 грудня 2020 року № 7997-FL, який завантажено у файлах «1.2.4 Договір фін.лізингу 7997-FL (2).zip» та «1.2.4 Договір фін.лізингу 7997-FL (2).zip.p7s», (далі - Протокол лізингу № 12); – Додаткові угоди №2, №3, №4 до протоколу лізингу № 4 від 15.12.2020 до рамкового договору фінансового лізингу від 01 грудня 2020 року № 7997- FL, який завантажено у файлах «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip» та «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip.p7s»; – Додаткова угода №3, №4, №5 до протоколу лізингу № 18 від 16.12.2020 до рамкового договору фінансового лізингу від 01 грудня 2020 року № 7997- FL, який завантажено у файлах «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip» та «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip.p7s»; – Додаткова угода № 2, 3, 4 до протоколу лізингу № 19 від 16.12.2020 до рамкового договору фінансового лізингу від 01 грудня 2020 року № 7997- FL, який завантажено у файлах «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip» та «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip.p7s»; – Додаткова угода № 2, 3, 4 до протоколу лізингу № 20 від 16.12.2020 до рамкового договору фінансового лізингу від 01 грудня 2020 року № 7997- FL, який завантажено у файлах «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip» та «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip.p7s»; – Додаткова угода № 2, 3, 4 до протоколу лізингу № 24 від 08.04.2021 до рамкового договору фінансового лізингу від 01 грудня 2020 року № 7997- FL, який завантажено у файлах «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip» та «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip.p7s»; – Додаткова угода № 2, 3, 4 до протоколу лізингу № 25 від 08.04.2021 до рамкового договору фінансового лізингу від 01 грудня 2020 року № 7997- FL, який завантажено у файлах «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip» та «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip.p7s»; – Додаткова угода № 2, 3, 4 до протоколу лізингу № 26 від 08.04.2021 до рамкового договору фінансового лізингу від 01 грудня 2020 року № 7997- FL, який завантажено у файлах «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip» та «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip.p7s»; – Додаткова угода № 2, 3, 4, 5 до протоколу лізингу № 27 від 16.12.2020 до рамкового договору фінансового лізингу від 01 грудня 2020 року № 7997- FL, який завантажено у файлах «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip» та «1.2.4 ДУ до Договір фін.лізингу 7997-FL (1).zip.p7s»; – Лист-підтвердження від 13.11.2025 № 1826/11, наданий ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ», який завантажено у файлі «1.2.4 SLAVSPETsTEKh-7997-FL-12-lyst pidtverdzhennia.zip»; – копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХВ 425350, яку завантажено у файлах «1.3 Реєстраційні техніка.rar» та «1.3 Реєстраційні техніка.rar.p7s» (далі – свідоцтво СХВ 425350). Під час аналізу наданих учасником ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» документів вбачається: – відсутність в Довідці 1 терміну дії Договору 1 та Договору 2, що не відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації; – відповідно підпункту 1.1 пункту 1 договору лізингу, Протоколи Лізингу є невід’ємною частиною Рамкового Договору. Проте, в складі тендерної пропозиції Протоколи лізингу №18, №19, №20, №24, №25, №26, № 27 не надано. Крім цього, в складі тендерної пропозиції відсутні додаткова угода № 1 до протоколу лізингу № 4 від 15.12.2020, додаткові угоди № 1 та № 2 до протоколу лізингу № 18 від 16.12.2020, додаткова угода № 1 до протоколу лізингу № 19 від 16.12.2020, додаткова угода № 1 до протоколу лізингу № 20 від 16.12.2020, додаткова угода № 1 до протоколу лізингу № 24 від 08.04.2021, додаткова угода № 1 до протоколу лізингу № 25 від 08.04.2021, додаткова угода № 1 до протоколу лізингу № 26 від 08.04.2021, додаткова угода № 1 до протоколу лізингу № 27 від 08.04.2021 до рамкового договору фінансового лізингу № 7997- FL від 01 грудня 2020 року. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 6.6 розділу VІ додатку 1 до тендерної документації: визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів, у форматі: .pdf/, .jpeg/ тощо (сканованого оригіналу документа/ сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником)), виняток складають електронний підпис (кваліфікований електронний підпис (КЕП), удосконалений електронний підпис (УЕП), подання документів у форматі: .pdf у заархівованому вигляді, або у формі електронних документів через електронну систему закупівель. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) В складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» надано копію свідоцтва СХВ 425350, яку завірено власником ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ». Проте, ця копія свідоцтва СХВ 425350 не засвідчена підписом учасника/уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника - ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» (у разі її використання учасником), що не відповідає підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 6.6 розділу VІ додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: – зазначити в Довідці 1 термін дії Договору 1 та Договору 2; – надати Протоколи лізингу №18, №19, №20, №24, №25, №26, № 27 до рамкового договору фінансового лізингу № 7997- FL від 01 грудня 2020 року; – надати додаткову угоду № 1 до протоколу лізингу № 4 від 15.12.2020, додаткові угоди № 1 та № 2 до протоколу лізингу № 18 від 16.12.2020, додаткову угоду № 1 до протоколу лізингу № 19 від 16.12.2020, додаткову угоду № 1 до протоколу лізингу № 20 від 16.12.2020, додаткову угоду № 1 до протоколу лізингу № 24 від 08.04.2021, додаткову угоду № 1 до протоколу лізингу № 25 від 08.04.2021, додаткову угоду № 1 до протоколу лізингу № 26 від 08.04.2021, додаткову угоду № 1 до протоколу лізингу № 27 від 08.04.2021 до рамкового договору фінансового лізингу № 7997- FL від 01 грудня 2020 року; – надати копію свідоцтва СХВ 425350 у відповідності до вимог підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 6.6 розділу VІ додатку 1 до тендерної документації.
Створено
05.12.2025 10:40
Надати до
06.12.2025 10:40
Період вимог/скарг з 11.12.2025 11:26 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 10:15 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2025 11:26
Довідка НАЗК
11.12.2025 11:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.12.2025 10:15
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-06-003452-a-a1
Очікує підписання
12 298 092.5 грн.
12 298 092.5 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт просп. Героїв Сталінграда, 171 А, 173 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Номенклатура
Капітальний ремонт просп. Героїв Сталінграда, 171 А, 173 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Повна назва
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34861610

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ САРГОН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ САРГОН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44549311

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
14 353 369.2 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 08:00
Замовник:
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252083
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
14 353 369.2 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 08:00
Замовник:
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252083
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності