Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область від Гімназія № 2 Звягельської міської ради .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-06-002772-a
Id Tender 769bcdea82eb4eb783b90536b1041958
План UA-P-2025-11-06-002516-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.11.2025 10:23
Остання зміна 02.12.2025 16:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
663 351.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2025 10:20 до 14.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2025 10:20
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2025 10:20
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.11.2025 14:17
до 24.11.2025 09:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.11.2025 14:01
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.11.2025 09:31
до 02.12.2025 16:37
Період уточнень
з 06.11.2025 10:20 до 11.11.2025 00:00
Період оскарження
з 06.11.2025 10:20 до 11.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.11.2025 14:17 до 24.11.2025 09:31
Період кваліфікації
з 17.11.2025 14:17 до 24.11.2025 09:31
Основні параметри
Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
663 351.6 грн.
Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область
Очікувана вартість
663 351.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3316,76
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.11.2025 13:54
Закінчення аукціону
17.11.2025 14:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область
Код ДК 021:2015
45233251-3 - Відновлення покриття
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
11700, Україна, Житомирська область, Звягельський район м.Звягель, вул. Івана Франка, 19
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГЕРУС ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
576 759 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГАВРИЛЮК ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
576 550 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.11.2025 13:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.11.2025 10:23
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Зух
Електронна пошта
Телефон
+380974097191
Замовник
ЄДРПОУ
22060184
Повна назва
Гімназія № 2 Звягельської міської ради
Поштовий індекс
11700
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Звягель
Адреса
вул. Франка Івана, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область
Період вимог/скарг з 19.11.2025 14:01 по 25.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 14:17 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.11.2025 14:01
Повідомлення про рішення
19.11.2025 13:53
-
18.11.2025 11:43
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.11.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 10:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 10:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - тендерна пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП); 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації «тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП), відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вищезазначену інформацію.
Створено
18.11.2025 11:42
Надати до
19.11.2025 11:42
Період вимог/скарг з 24.11.2025 09:31 по 30.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 14:01 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.11.2025 09:31
Довідка НАЗК
24.11.2025 09:31
Повідомлення про рішення
21.11.2025 08:49
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
19.11.2025 14:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 10:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2025 10:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - тендерна пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП); 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації «тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП), відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вищезазначену інформацію.
Створено
21.11.2025 08:44
Надати до
22.11.2025 08:44
Договір
UA-2025-11-06-002772-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№83
576 759 грн.
576 759 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.12.2025
Строк дії договору з
02.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область
Номенклатура
Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Гімназія № 2 Звягельської міської ради
Повна назва
Гімназія № 2 Звягельської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22060184

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ГЕРУС ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ГЕРУС ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3251007415

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.12.2025 16:37
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000034
Дата створення проекту
24.11.2025 12:40
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 16:44
Дата публікації висновку про результати
11.12.2025 15:14
Дата завершення усунення порушень
17.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 24.11.2025 № 105-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Перший заступник начальника Північного офісу Держаудитслужби, в.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Олександр СОМИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.11.2025 № 105-з Витяг з переліку процедур закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2025-11-06-002772-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 16:44
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Гімназії № 2 Звягельської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.11.2025 № 65, тендерні пропозиції учасника ФОП Гаврилюк Владислав Васильович та переможця ФОП Герус Василь Володимирович, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей від 18.11.2025 та 21.11.2025, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 19.11.2025 № 72 та 24.11.2025 № 75, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.11.2025, договір про закупівлю від 02.12.2025 № 83, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 02.12.2025 та 08.12.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Гаврилюк Владислав Васильович та ФОП Герус Василь Володимирович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.12.2025 00:00
Дата публікації
11.12.2025 15:14
Документи висновку
11.12.2025 15:14
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Гімназією № 2 Звягельської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-06-002772-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1) Прошу надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на роботи, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість 2) Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3) Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК) 4) Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Герус Василь Володимирович на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 5) Тендерна пропозиція учасника ФОП Гаврилюк Владислав Васильович відхилена відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.11.2025 № 72 відповідно до абзацу 2 пункту 44 Особливостей. Разом з тим, відповідно до абзацу 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Водночас, відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.11.2025 № 72 зазначено, що «Замовником було надано 24 години на усунення невідповідностей, що стосувалися накладення кваліфікованого електронного підпису. Під час усунення невідповідності, що стосувалася КЕП, учасник додатково завантажив договірну ціну, яка є складовою технічної характеристики (згідно вимог Додатку № 2 тендерної документації). Відповідно до пункту 40 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178, виправленню підлягають лише невідповідності, що не змінюють зміст тендерної пропозиції та не стосуються технічних характеристик. Таке довантаження документів, змінюють зміст первинної тендерної пропозиції, є недопустимим, а такі документи не підлягають врахуванню замовника. Таким чином, учасник вважається таким, що ненадав у складі тендерної пропозиції документ (договірна ціна), що підтверджує невідповідність технічним вимогам, згідно Додатку № 2 тендерної пропозиції, що є підставою для відхилення згідно з пунктом 43 Особливостей № 1178.» Замовником 18.11.2025, через електронну систему закупівель, учаснику ФОП Гаврилюк Владислав Васильович було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо підписання тендерної пропозиції удосконаленим електронним підписом (УЕП). Виправити вказану невідповідність, а саме – накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасник ФОП Гаврилюк Владислав Васильович повинен до 11 год 42 хв. 19.11.2025 року. Учасником ФОП Гаврилюк Владислав Васильович усунуто вказані невідповідності та накладено на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) о 22 год 44 хв. 18.11.2025 року. Слід зазначити, що Вами, відповідно до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 18.11.2025, не встановлено невідповідностей, які стосувалися технічних, якісних та кількісних характеристик, зазначених у Додатку № 2 до тендерної документації. Однак попереднім аналізом встановлено, що Замовником в порушення вимог передбачених пунктом 44 Особливостей, безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Гаврилюк Владислав Васильович з найменшою ціновою пропозицією, чим в свою чергу порушено принципи здійснення публічних закупівель (об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність), дотримання яких передбачено пунктом 3 Особливостей та статтею 5 Закону. Отже, поясніть, чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Гаврилюк Владислав Васильович з найменшою ціновою пропозицією? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.11.2025 15:09
Орган перевірки
03.12.2025 00:00
Документи повідомлення
27.11.2025 15:11
-
Відповідь
Відповідь на звернення.
Північному офісу Держаудитслужби У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-06-002772-a) та відповідно до Вашого запиту про надання пояснень (інформації, документів) повідомляємо наступне: 1. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався нормами пункту 10 Особливостей: Замовники, у тому числі централізовані організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг( крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказам Мінекономіки від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих Особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою КМУ від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей. Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, розробленого ФОП Благодир В.Ю., вартість будівництва в цілому становить 686 293,00 грн., тобто обґрунтуванням очікуваної вартості закупівлі «Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область (ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) є витрати на будівництво в розмірі 663 351,60 грн. без врахування коштів на здійснення технічного нагляду та коштів на виготовлення проєктно-кошторисної документації. Дана закупівля здійснюється з метою відновлення пішохідної зони закладу освіти. 2. Надається посилання щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: «Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область» розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://nv-school2.edukit.zt.ua/prozoristj_ta_informacijna_dostupnistj_zakladu/publichni_zakupivli/ 3. Дана закупівля здійснюється відповідно до кошторисних призначень на 2025 рік. Джерелом фінансування даної закупівлі є кошти місцевого бюджету відповідно до КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» видатки за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)», для підтвердження надаємо довідку про зміни до кошторису № 42 від 24.10.2025р. та довідку про зміни до кошторису № 43 від 27.10.2025 р.. 4. Перелік формальних (несуттєвих) помилок визначений у тендерній документації (розділ V пункту 2). Під час розгляду пропозиції ФОП Герус Василь Володимирович формальні (несуттєві) помилки, що впливають на зміст пропозиції, не встановлені; відповідно підстав для відхилення не виникало (ч. 3 ст. 22, ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»). Рішення уповноваженої особи щодо результатів розгляду відображено в електронній системі закупівель у межах процедури відкритих торгів з Особливостями (постанова №1178). 5. Відповідно до Додатку №2 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: - дефектний Акт - договірна ціна має бути виконана у відповідності до вимог «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва» з урахуванням змін №1, № 2 та №3, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. №281» та надається у програмному комплексі АВК-5 останньої версії ( файл у форматі imd). - зведений кошторис - локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів; - відомість ресурсів. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Гаврилюк Владислав Васильович було встановлено, що у первинній тендерній пропозиції відсутній файл «Договірна ціна», який згідно з вимогами тендерної документації є складовою технічної частини пропозиції (Додаток №2) та підтверджує відповідність предмета закупівлі вимогам замовника. Замовником було оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», однак повідомлення містило вимогу виключно щодо виправлення електронного підпису (КЕП). У повідомлені не зазначалися вимоги щодо усунення інших невідповідностей або подання документів технічної частини, зокрема договірної ціни. Будь –яке дозавантаження документів, що не були вказані у повідомленні, Закон не дозволяє, оскільки це призводить до доформування тендерної пропозиції після кінцевого сроку її подання. Відповідно до положень Закону, Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178, виправленню підлягають лише невідповідності, що не змінюють зміст тендерної пропозиції та не стосуються технічних характеристик. Таке довантаження документів, змінюють зміст первинної тендерної пропозиції, є недопустимим, а такі документи не підлягають врахуванню замовника. Отже, учасник вважається таким, що ненадав у складі тендерної пропозиції документ (договірна ціна), що підтверджує невідповідність технічним вимогам, згідно Додатку № 2 тендерної пропозиції, що є підставою для відхилення згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей № 1178.»
Рішеня
02.12.2025 11:38
Замовник
Документи повідомлення
02.12.2025 11:38
-
02.12.2025 11:41
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Гімназією № 2 Звягельської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-06-002772-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1) Відповідно до повідомлення про усунення невідповідностей від 21.11.2025 встановлено невідповідність, а саме: - тендерна пропозиція учасника ФОП Герус Василь Володимирович підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП). Попереднім аналізом встановлено, що учасником не виправлено виявлену невідповідність та взагалі не підписано тендерну пропозицію, зокрема, кваліфікованим електронним підписом. Поясніть, чому Вами визнано переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Герус Василь Володимирович та укладено договір від 02.12.2025 № 83, який не виправив вказану невідповідність? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.12.2025 14:36
Орган перевірки
11.12.2025 00:00
Документи повідомлення
05.12.2025 14:41
-
Відповідь
Відповідь
Північному офісу Держаудитслужби У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Поточний ремонт елементів благоустрою з відновлення покриття пішохідної зони Гімназії №2 Звягельської міської ради за адресою : вул. Івана Франка, 19, м. Звягель, Житомирська область» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-06-002772-a) та відповідно до Вашого запиту про надання пояснень (інформації, документів) повідомляємо наступне: 1. Під час перевірки тендерної документації учасника ФОП Геруса Василя Володимировича було встановлено невідповідність, а саме тендерна пропозиція учасника ФОП Герус Василь Володимирович була підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП). 21.11.25, 08:44 учаснику ФОП Герусу Василю Володимировичу було надано 24 години на виправлення невідповідності. Відповідно до цієї вимоги учасник виправив неї 21 лист. 11:53. Отже, у складі тендерної пропозиції учасника наявний кваліфікований електронний підпис (КЕП), яким підписано тендерну пропозицію та було виправлено невідповідність стосовно кваліфікованого електронного підпису. Підстави для відхилення, учасника ФОП Геруса Василя Володимировича, тендерної пропозиції були відсутні та з ним укладено договір.
Рішеня
08.12.2025 15:18
Замовник
Документи повідомлення
08.12.2025 15:26
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
663 351.6 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 10:00
Замовник:
Гімназія № 2 Звягельської міської ради
Контактний телефон:
+380974097191
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
663 351.6 грн.
Період подання пропозицій
до 14.11.2025 10:00
Замовник:
Гімназія № 2 Звягельської міської ради
Контактний телефон:
+380974097191
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності