Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень) від Ліцей № 1 імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-11-05-016540-a
Id Tender 8a4df4490ecc41118254d30e803b01b9
План UA-P-2025-11-05-020675-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.11.2025 21:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
933 800 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Обґрунтування рішення щодо здійснення закупівлі Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень) Ліцей № 1 імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області має необхідність у закупівлі Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів. З цією метою були оголошені відкриті торги (з особливостями) (ідентифікатор в ЕСЗ UA-2025-10-24-015638-a). Ця закупівля не відбулася у зв’язку із відсутністю учасників, про що 01.11.2025р. в електронній системі сформований відповідний звіт (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-10-24-015638-a). У зв’язку із відміною відкритих торгів замовник має право укласти договір про закупівлю без використання електронної системи відповідно до винятку, передбаченого підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р. (далі - Особливості), згідно із яким «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації». Як було зазначено вище, оголошена Замовником закупівля за ідентифікатором в ЕСЗ UA-2025-10-24-015638-a не відбулася саме через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Тому наявна перша умова, яка дає право Замовнику розглядати можливість укладення договору про закупівлю без використання електронної системи. З метою дотримання принципу максимальної економії Замовник здійснив моніторинг цін на послуги з організації шкільного харчування учнів. Замовником було встановлено, що в межах міста Дрогобич та Дрогобицького району середня ціна на харчування за 1 дітодень складає 58 грн. для учнів 1-4 класів. Замовник звернувся до підприємця ФОП Довженко Олена Олександрівна, яка має позитивний досвід надання таких послуг, з питанням про можливість укласти договір щодо надання послуг. ФОП Довженко Олена Олександрівна погодилась укласти із ліцеєм №1 імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області договір про закупівлю. При цьому: - предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, - вимоги до учасника процедури закупівлі, - проект договору про закупівлю, - вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. - сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (очікувана вартість: 933 800,00 грн без ПДВ; сума договору – 933 800,00 грн без ПДВ). За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Згідно із п.3-8 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Сагайдачного,19
Дата постачання по
31.12.2025 21:33
Документи закупівлі
05.11.2025 21:40
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Качала Іванна Ярославівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380976066528
Замовник
ЄДРПОУ
22410106
Повна назва
Ліцей № 1 імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Дрогобич
Адреса
вул. Сагайдачного, 19
Кваліфікація
Договір
UA-2025-11-05-016540-a-b1
Підписаний і діє
Номер
03-25
933 800 грн.
933 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.11.2025
Строк дії договору з
03.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)
Номенклатура
Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ліцей № 1 імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області
Повна назва
Ліцей № 1 імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22410106

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Довженко Олена Олександрівна
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3273018588

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
933 800 грн.
Замовник:
Ліцей № 1 імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області
Контактний телефон:
+380976066528
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
933 800 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Ліцей № 1 імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області
Контактний телефон:
+380976066528
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності