Підстава для використання процедури
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обгрунтування використання процедури
Нагальна потреба у здійсненні закупівлі товару у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яку замовник підтвердив документально.
А саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі товару (ДСП ламінована СВІСС КРОНО 16х2800х2070 мм білий К 110 SM) у зв’язку з пошкодженнями приміщення Філії від ударної хвилі та уламків внаслідок обстрілу з боку РФ 22 жовтня 2025 року (вибито більше 20 вікон, враховуючи велике панорамне вікно холу) та необхідністю (в тому числі через погодні умови) термінової ліквідації наслідків обстрілу для відновлення повноцінної роботи Філії шляхом проведення власними силами відновлювальних/ремонтних робіт у приміщенні Філії АТ «НСТУ» «Запорізька регіональна дирекція».
ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ: 52 548 грн. 00 коп. з ПДВ.
Очікувану вартість визначено на підставі аналізу 3-х комерційних пропозицій інтернет-магазинів станом на 22.10.2025 року.
За аналізом цінових пропозиції очікувану вартість визначено за найнижчою ціною.
ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ: Державний бюджет України.
ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВ ЗАСТОСУВАННЯ ПУНКТУ 13 ОСОБЛИВОСТЕЙ:
Підпунктом 4 пункту 13 Особливостей передбачено придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Так, Замовнику необхідно терміново закупити товар (ДСП ламінована СВІСС КРОНО 16х2800х2070 мм білий К 110 SM) у зв’язку з пошкодженнями приміщення Філії від ударної хвилі та уламків внаслідок обстрілу з боку РФ 22 жовтня 2025 року (вибито більше 20 вікон, враховуючи велике панорамне вікно холу) та необхідністю (в тому числі через погодні умови) термінової ліквідації наслідків обстрілу для відновлення повноцінної роботи Філії шляхом проведення власними силами відновлювальних/ремонтних робіт у приміщенні Філії АТ «НСТУ» «Запорізька регіональна дирекція»
Замовник підтвердив існування нагальної потреби документально, а саме:
- Службовою запискою від 22.10.2025 року завідувача складом Андрія Живоглядова;
- Дефектним актом від 22.10.2025 року, складеним комісією Філії;
- Зверненням від 22.10.2025 року в правоохоронні органи з метою фіксації пошкоджень приміщення та майна Філії АТ «НСТУ» «Запорізька регіональна дирекція» (витяг з ЄДР буде отримано Філією у визначеному законом порядку та строки);
- Фотофіксацією пошкоджень Філії.
ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТАКОЇ ЗАКУПІВЛІ просить ОПРИЛЮДНИТИ ЗВІТ ПРО ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ, УКЛАДЕНИЙ БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВІДПОВІДНО ДО ПУНКТУ 38 РОЗДІЛУ X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ».
Також, просить ПІД ЧАС ОПРИЛЮДНЕННЯ ЗВІТУ ПРО ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ, УКЛАДЕНИЙ БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ, ЗА МОЖЛИВОСТІ НЕ ПУБЛІКУВАТИ ДОДАТКИ ДО ЦЬОГО ОБҐРУНТУВАННЯ У БЕЗПЕКОВИХ ЦІЛЯХ, А ТАКОЖ У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ВІДСУТНІСТЮ ВИМОГИ ЩОДО ОПРИЛЮДНЕННЯ ТАКИХ ДОКУМЕНТІВ.
Таким чином є підстави для прийняття рішення щодо здійснення закупівлі відповідно до пп.4 п. 13 Особливостей.
Відповідно до пп. 4 п. 13 Особливостей затверджених Постановою Кабінету Міністрів України No 1178 від 12.10.2022 року, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.